Втора глава-Запознанството с Дани и Кевин

141 5 0
                                    

Деня беше прекрасен,докато не се бутнах в едно момче с кестенява коса и сини очи ,беше ми много познат.Ппзнах Кевин.Жас познаваше Дани ,когато тя го погледна се изчерви както и Дани.Веднага щом ги погледнахме с Кевин разбрахме ,че трябва да ги съберем.План -А ще ги заведем на кино и ще седят един до друг,а после ние ще излезем от салона.План-Б,ако план-А се провали  ще ги заведем на круис и ние ще ги оставим сами.План-В нямам за сега.Започнахме подготовката си за план-А решихме,че филма ще е романтичен.Запазихме места в салона  на шести ред,две места.Следваше трудната част да ги обедим аз се заех  със сестра ми ,а Кевин с Дани.Веднага щом и бях казала ,че ще дойде и Дани тя се съгласи.Кевин също беше обедил Дани, тъй като щеше да е на другия ден с Жас се прибрахме и си легнахме.

На другия ден  ние се запътихме към киното там ни чакаха Дани и Кевин.Дани подари на Жас  букет цветя.Запътихме се към киното . Влезнахме вътре седнахме до  тях и после се измъкнахме.Решихме да обикаля  ме мола и после да седнем да ядем.Забавлявахме се като обикаляхме магазини и обличахме дрехи,който няма да сложим никога беша много смешно:-) .Ядохме и филма беше свършил.Изглежда,че плана ни беше проработил те се държаха за ръце влюбено. С Кевин бяхме доволни и излезнахме преди да ни видят.Когато Жас се прибра ми благодари.

Една шантава почивкаWhere stories live. Discover now