7.Bölüm

50 4 0
                                    

*Cemreden*

Cemre: Berke ciddi olamazsın
Berke: Cemre özür dilerim
Cellat: Berke seni ben şimdi öldürücem
Berke: Lan cellat sanane bu benim cemre ile aramda bir şey hem sen cemrenin neyi oluyonda böyle konuşuyon?
Cellat: Bana bak saçma sapan konuşma azını topla
Kürşat: Aaaaaa yeter ama artık bi kendinize gelin mal mısınız olm?
Merve: Kürşat haklı delirdiniz mi ikide bir kavga ediyonuz lan!
Cellat: Cemre yürü gel gidiyoruz, dedi ve elimi tuttu ben ise şaşkın şaşkın bakıyordum.
Ama sonra arkamı döndüğümde diğerlerinin de şaşkın şaşkın baktığını farkettim ve cellatın elini hemen bıraktım. Sonra cellata ne oluyor dercesine bir bakış attım o ise anlamazdan geliyordu.
Berke: Yoksa sende mi cemreden hoşlanıyorsun cellat, lan daha ceren ile ayrılalı 2 gün olmadı yuhhh lan!
Cellat: Berke ağızını topla!!!
Kürşat: Neyse hadi artık eve gidelim neredeyse akşam oldu.
Merve: Ayn
Ve evlerimize dağıldık o gün uyuyamıyordum, Berkeyi ben sadece arkadaş olarak görüyordum offf çok canım sıkkındı. Ardından telefonuma mesaj geldi.
*Konuşmalar*

Bilinmeyen: Selam cemre ben Cellat, numaranı Merveden aldım istersen beni kaydedebilirsin:)

Cemre: Selam cellat tamam kaydederim numaranı, iyi geceler;)

Cellat: Aslında sana bir şey daha söyleyecektim...

Cemre: Noldu bir sorun mu var?

Cellat: Aslında tam bir sorun sayılmaz

Cemre: Nolduğunu söylecek misin artık cellat?

Cellat: Şeyyy ben...............


Evet arkadaşlar en heyecanlı yerde bitirdim bu bölümü, diğer bölümü olabildiğince erken atmaya çalışcam,
ve umarım bu bölümü beğenmişsinizdir bu bölümü hakkındaki düşüncelerinizi yorumlara yazmayı unutmayın;)))

Sonsuz Cemcel 🌊🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin