6.Bölüm

52 6 0
                                    

*Cellatdan*
Ceren cemreye pis pis bakıp, ağlıyordu.

Ben ise nedensizce çok mutluydum.
Ardından ceren çantasını aldı ve kapıyı çarparak çıktı. Bizde cemreyle konuşarak çıktık dışarı. Sonra tam kaldırıma doğru yürürken önümüzü bir taksi kesti. Ardından taksi de bir hareketlilik oldu ve taksinin içinden Merve, Berke ve Kürşat çıkıp bize doğru koşmaya başladılar.

Merve: Knk noldu?
Cemre: Knk bir şey olmadı sadece ceren bana saldırmaya kalktığında cellat polisi aradı ve mahkemeye gittik, sonra da cerene bana 100 metreden fazla yaklaşmama cezası verildi ve olay çözüldü:)
Kürşat: Ama bizim grup ne olucak bizim grupta ceren de var onu dışlayamayız ki?
Cellat: Bal gibi de dışlarız o da cemreye saldırmaya kalkışmasaymış:/
Merve: Oooooooooooo Cellat bey cemre hanımın avukatı mı oluyor yoksa?:)
Cemre: Saçmalama Merve:/
Kürşat: Ayn bende Merve'ye katılıyorum, çok yakışırsınız Knk:D
Berke: BFF olarak mı yakışırlar ben tam anlamadım da:/
Kürşat: Hayır BFF olarak değil ama bence sen anladın;)
Berke: Arkadaşlar lütfen birbirimize böyle şeyler söylemeyelim hoş olmuyor.
Merve: Yoksa knk sende mi cemreye...
Cemre: Yeter arkadaşlar bence artık doğru okula gidelim yoksa konu başka yerlere dağılacak:/
Kürşat: Bi dk cemre Berke daha yanıt vermedi Merve'nin sorusuna?
Berke: Boş yapma Kürşat!!!
Merve: Knk cevap ver hadi, lütfen:)))
Berke: Offf ben gidiyor sizinle uğraşmayacağım!!!

Berke soruya cevap vermemişti, anlaşılan cemreden hoşlanıyordu. Çok sinirlenmiştim şu anda neden bilmiyordum ama sinirle bi anda berkenin üzerine yürüdüm. Berke ise şok olmuştu.
Berke: Knk napıyon? sakin olsana!
Cellat: Cemreden hoşlanıyor musun?
Berke: Off bu konuyu kapatalım nolur:(((
Cellat: Cevap ver!!!
Berke: Off tamam, evet:/
Kürşat, Merve, Cemre ve Cellat aynı anda= Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Cemre: Berke sen ne dedin!?

Ve 6.Bölüm sonu...
Arkadaşlar umarım bu bölümü beğenmişsinizdir, bu bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorumlara yazmayı unutmayın;)))

Sonsuz Cemcel 🌊🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin