ilk gün

71 4 2
                                    

Hiç bir zaman ne hissettigim konusunda emin olamadım. Hic bir kızla yakınlasamadim neden bilmiyorum. Sanırım kendime göre birini bulamadığımdan. Kücuklukten beri arkadasım Alya surekli bana sevgili bulmaya calisirdi cabalari sonucsuz cıkınca vazcecti tabi. Birde Doruk var surekli sevgili degistiren arkadasim. Dorukla o kadar iyi anlasiyordukki sanki beni en iyi o anliyormus gibi hissediyordum.

*bugun okulun ilk gunuydu yaz tatilinin bitmis olmasi evlat acisiymis gibi hissetmeme neden oluyordu. Sabah kalkar kalkmaz üstümü giyip kahvalti yapmadan okula gittim. Sinifa girdigimde hemen Dorugun yanina oturdum.

Gülerek ''naber göt lalesi'' dedi.  Ona ters bakis attim. Hoca sinifa girdi ve hemen ''arkadaslar sinifimiza yeni yeni kisi geldi'' dedi ve hemen kapidan iceri giren Alyayi gordum.

Cok sasirdim arkamizda oturan Eylülün yanina oturdu. Hemen arkami döndüm

''Alya neden gelcegini soylemedin'' dedim

''Supriz yapmak istedim yoksa sevinmedun mi?'' dedi

Bende''sacmalama neden sevinmeyim sadece neden soylemedin diye merak ettim'' dedim.

Hoca hemen berk oglum önüne dön diyince önüme döndüm.

Tenefüs oldugunda Alya ve Eylül disari cikti.

Doruk bana ''o kizin adi ne''diye sordu

'' Alya, neden sordun?'' dedim

''Hic merak ettim ayrica guzel kizmis, nerden tanisiyosunuz'' dedi

''Kucuklukten beri ailelerimiz yakın bizde cok yakin arkadasiz'' dedim gülümsedi ve

Alya ve Eylul sinifa girdi.

Eylul heycanla ''naber Doruk'' dedi

Doruk onu duymamazliktan gelerek Alyaya ''sinifimiza hosgeldin'' dedi

Alya tam bisey diycekken hasan hoca geldi herkes ondan korktugu icin kimse ses cikaramiyordu

Okul bitti ve eve gidiyoduk Alyanin sesini duydum ''yardim edin diye'' bagiriyordu

Hemen kosarak sese dogru gittim Doruguda kosarak geldigini gordum okulumuzun psikopatlari Alyayi kosede sıkıstirmisti. Dorukla birlikte cocuklara sert bi sekilde vurduk cocuklar kosarak uzaklasmaya basladi Alyaya sarildim.

Alya aglayarak kisik bi sesle tesekkur ederim dedi.

Doruk ''tamam aglama artik'' diye Alyanin saclarini oksadi.

Alya benden ayrilip doruga sarilmaya basladi.

Telefonum caldi ve annem'' cabuk eve gel'' dedigi icin doruga ''sen alyayi eve birakir misin'' diye sordum- evet anlaminda basini salladi bende eve dogru yurumeye basladim.

Doruklarda AşkımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin