Prolog

38 3 0
                                    

Witaj! Jestem tu, żeby trochę Cię rozweselić. Może jesteś smutny/a. A jeśli tak jest, to nie martw się, już niedługo prawdopodobnie będziesz się śmiał/a. Moje przezwisko to Krowa, a IstotaZywa to świnia. Cały pomysł na książkę jest mój, ale zacznijmy od tego, skąd ten pomysł się wziął...

Na początku miałam problem z odpaleniem systemu operacyjnego województwa. Niestety, nie mam pojęcia jak to zrobić. Zapytałam Świnię, czy jej tata ma uprawnienia do pilotowania samochodów ciężarowych, bo potrzebuję pracownika w mojej tajnej bazie wody. Zapytałam również, czy lubi pomidory z czekoladą. Dlaczego? Potrzebuję tej informacji do napisania mojej książki o tematyce erotycznej. Odpowiedziała, że nie, więc wszystko stracone. Mało tego! W mojej fabryce gumek zabrakło mi ziaren sezamu! Na szczęście zgodziła się mi je pożyczyć. Poprosiłam też, żeby napisała do Janusza Korwina Pira - Midki, bo sprzedał mi zepsute banany. (Nie ujdzie mu to na sucho.) Potem w bardzo często uczęszczanym miejscu znalazłam Gówno. I w tym czasie produkt osiągnął najniższą cenę. W sensie moje życie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cześć
Ogólnie cała książka to fanfikszyn z udziałem relanych osób.

Co 50 gwiazdek będzie pojawiać się ciekawostka z realnego życia bohaterów.

Niedługo pojawi się 1 rozdział :3

Uga bugi [ZAWIESZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz