Hep bir' gösteriş, bir' ihtişam

14 4 3
                                    


Sosyal medya da daha iyi gözükmek için bazılarımız ya paralar yatıyor yada sağlığına zarar veriyor. Kaslı biri olmak için sağlıklarını olumsuz etkileyecek şeyler kullanıyorlar. Yada diğer kadın rakiplerini geçmek için estetik yaptırıyorlar. Ve bu onlara bazen pahalıya mal oluyor. 

Sonra bir video çekip atıyorlar. "Arkadaşlar lütfen hiçbir yerinize uygulama yaptırmayın. Hepiniz doğal daha güzelsiniz" deyip birkaç hafta sonra yeniden yüzlerine estetik yaptırıyorlar. Peki neden bize kendimizi sevmemizi söyleyip kendilerine böyle acılar çektiriyorlar? Bundaki en önemli etken kesinlikle rekabet. 

Bir diğer konu ise; her yediğini içtiğini paylaşanlar. Neden? Ben,sen alabiliriz belki ama seni takip edip alamayan çok insan vardır eminim. Seni çocuklar takip ediyor, o içtiğin bomboş bardağı yanına bir kurabiye koyup atıyorsun ya. Heh işte seni takip eden çocukların canı çekebilir. Tamam hesabın yemek üzerine yada yaptığın yemeklerin üzerine olabilir. O zaman anlarım. Neden yediğimizi, içtiğimizi veya gezdiğimiz, gittiğimiz yerleri çekip atmadan duramıyoruz? 


Herkes daha zayıf, daha kaslı, daha mutlu

Hep bi' gösteriş, bi' ihtişam
Herkes fotoğraf çekiyo'

Çünkü paylaşılmadıkça gerçek değil gibi hiçbi' an                         

Küçük Kara KutularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin