Milyonlarca ilgi manyağı

5 2 0
                                    

Bilgi kaynağı olan İnternet dünyasında gizli kalan tekbir şey yok. Ne kadar güvenli olduğunu söylesinler, hayır değil. Bunun belki de en büyük örneği gün içinde konuştuğunuz şeylerin anında reklam olarak karşınıza çıkması olabilir. 


Sosyal medyada ilgi manyağı olan insanlara gelelim. Bu aralar sürekli gündemde olan biri hakkında konuşacağım. Neden ünlü olduğu yada neden gündemde olduğuna dair bilgim yok. Ama onu kimin gündemde tuttuğuna dair bilgim var. Tabi ki BİZ. Yaptığı her hareketi dalga geçmek için paylaşıyoruz. Bu da o tip insanları gündemde tutmak için büyük bir etken. 

Bu pandemi sürecinde tatile giden gittiği halde bize ' evde kalın arkadaşlar corona var' diyen çok Influencer var. Tatilden geliyor tek derdi şu; yolculuk stresinden sivilceler bastı yüzümü. Tatilden geliyor, iki üç hafta sonra arkadaşlar evden çıkmayın diye story atıyor. CİDDEN SİZ NEYİN KAFASINI YAŞIYORSUNUZ? 


Kıyafet alıyor hemen dakikasında 'yukarı kaydırın' diye story atıyor. Takip ettiğim neredeyse herkes öyle 10 tane hikaye atıyor hepsi kaydırmalı. Eskiden tek tek geçerdim bir sonraki hikayesine 'bitti bitti daha kaydırmalı yok' diye artık öyle yapmıyorum. Hemen bir sonraki takip ettiğim kişiye geçiyorum o da öyle... 

Ha bide 'arkadaşlar çok sordunuz x yerinden aldım' diyenler yok mu? Ölüyorum gülmekten. Aynen kardeşim herkes senin nereden aldığını merak ediyordu o tişörtü evet tamam inandık.


İnternet bi' bilgi kaynağı ama

Hiçbi' bilgin gizli kalmaz içinde

Milyonlarca ilgi manyağı
Influencer'lar bunlara giysi satmak peşinde

Küçük Kara KutularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin