Miért..?

114 5 0
                                    

(Egy szokásos reggel mint mindig, Itachi nem hívott már 1 hete, megkaptuk a könyveket és minden rendben.. Narutoval elég jól ki jövünk, bár néha idegesít, hétvégén ellatogatok Itachi-hoz megnézni mit csinál, nem szokta elfelejteni az ilyeket.)
Naruto: ....
Valami baj van?
Naruto: S-Semmi csak.. Mindeggy meg nem vagyok kesz elmondani
(Nemtudom mi volt ez, de inkább hagyom is, ma van utolsó nap a hetből)

(Vége az iskolának, szokásos volt mint mindig, csak Kakashi-sensei nem nagyon akart rám nézni, de komolyan! Mi folyik itt?!)

Kakashi: Sasuke.. Maradj hétvégét itt, ne menj a tes- ... Itachi-hoz..
Miért? És miért mondod meg hogy mit csináljak?
Kakashi: Csak ne menj, magadnak teszel jót.. Most úgyis máshol van!!
Máshol? Hol?!
Kakashi: Kórhá-.....
Kórházba van!!???
(Erre nemtudom mit mondjak, ez.. Kegyetlen..)
Kakashi: Jó, látogasd meg, az iskola melletti kórházban van..

(Mit keres ő kórházban?!)
Most rögtön oda megyek!!

(Odaértem és.. Itachi lélegeztető gépen..)

ITACHI!! -sikitottam mint egy kisgyerek, de Itachi nem mozdult..

Gyorsan hívtam egy nővért aki megnézte a pulzusát..
Nőver: Elhunyt..
(Erre úgy elkezdtem sírni mint egy kislány... Miért.. MIÉRT KELL ENNEK TÖRTÉNNIE?!

TESÓ KERLEK KELJ FEL! NE HAGYJ EGYEDÜL!

Nőver: Szeretne tudni mi történt a balesetben?...

I-igen...

Nőver: Szóval...

-Itachi szomszöge a balesetben-

(Vezettem haza fele miután öcsit, mikor hirtelen fényeket láttam, próbáltam kikerülni őket, de túl gyorsak voltak.. Elkapott az egyik.. Egy kis idő múlva láttam hogy a kocsi kereke füstöl és nem megy a fék.. Nagyon gyorsan mentem nemtudtam mit csinálni.. A füst miatt a kerékkel történt valami amitől felgyúlt.. És hallottam egy nagy robbanást, óriási fájdalom, és feketeseg követett.. Lessz-e holnap?... Vagy nem?.. )

-Naruto szemszoge-
Tudtam mi történt Itachival, de nem volt szívem elmondani..)

-Sasuke szemszoge-

(Ki rohantam a folyosón sírva, rohantam az esoben egészen a szobámba.. Jó hogy Naruto nem volt ott.. )  -leültem a kanapera.. Le voltam sokkolva.. Itachi.. Tesó... Miért..

Erre Naruto benyitott, istenem meg ez is..

Naruto: Jól vagy sasuke?

Nem?...

-Erre Naruto hirtelen átölelt.. Miért.

Hagyd most békén Naruto nem akarlak látni!! -lehet kicsit megsértettem de most egyedül akarok lenni..
-erre elment a házból..

(Lefeküdtem az agyra és bámultam a falat, eszembe jutott a sok emlék Itachirol,olyan jó testvér volt.. En meg nem becsültem meg.. Egy csalódás vagyok.. ) -Erre a mondatban hirtelen elaludtam..

Miért kell ez történjen?

Mit tett Itachi?

Miért?

Miért?!!
--------



Bónusz kep:

Bónusz kep:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nem vagy egyedül-Where stories live. Discover now