Začneme úplně od těch nejmenších a těmi jsou děti.
Děti sice peníze nemají, ale určitě mají rodiče kteří by rádi byli rádi a takového rodiče nejvíce potěší, když může obdarovat někoho blízkého, potažmo své dítě. Protože dětská radost je to nejhezčí na světě, co může takového rodiče potěšit. Děti v minulých dobách nebyly náročné finančně jako dnes. Holčičky si prostě přáli panenku, která byla v TV reklamě a Chlapeček si přál autíčko se kterým si hrály dva kamarádi o poschodí níž ve stejném panelovém domě. Na děti hlavně působí barvy, tím jsou myšleny spousty kombinací klasických standartních barev, co děti vidí kolem sebe. Čím více je produkt nebo hračka barevnější, tím více se dětem líbí. Zkuste si vzpomenout, jaké hračky jsme měli my v našich dětských letech a klidně se můžete nechat inspirovat jednou z nich. Děti by se měli učit rozvíjet své smysly a svou fantazii. Pokud tedy budeme mluvit o smyslech a vyčleníme si motoriku (hmat), nepochybně do této kategorie patří lego. Barevné kostičky které zapadají do sebe a utvářejí dejme tomu i umělecká díla, tvoří bezpochybně v dítěti a také v nás pocit že dítě něco samo dokázalo a je na jeho dílo pyšné a my s ním. tomuto pocitu se říká takzvaná dětská radost, která patří mezi nejlepší a nejhezčí pocit je v našem životě rodiče. Dalším motorickým aspektem je sluch, vše co dítě slyší, to nejraději opakuje nebo napodobuje ikdyž tomu někdy nerozumíme. Jsme každopádně rádi že dítě naslouchá. Jednou se mi stalo v osobním životě, když jsem byl malý a moje Maminka mi jednou na mé nesrozumitelné slovo jen odkývala hlavou když jsem jí chtěl něco povědět, poznal jsem že nerozumí, a řekl jsem jedno naše legendární větu: "nene mami znova". Toto je důkaz toho, že vám dítě naslouchá a pochopí když mu nerozumíte.
ČTEŠ
Moje práce snů
Non-FictionTaké jste někdy snili o nějaké práci, co by vás naplňovala, bavila a dávala vám smysl a chuť do života? Nejlepší trik na to, jak si tento Sen splnit aby nebyl jenom snem ale realitou, je určit si daná kritéria pro to, abyste byli úspěšní. V dnešní...