Pwart 69 ~ Dweamy Poo Woves Mwee

386 6 23
                                    

Gogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy's pov:

Hi, my name is Gogy, but you can call me Gogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy Wogy Dogy Logy Togy Pagogy Sogy Nogy Mogy Hogy Rogy Cogy Bogy Pogy Zogy Quogy Hogy UwU.

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

I gwo to Hweatwaves Highschwool in Flowida.

Im a Chweerleadwer fwor Dweam- I mwean Hweatwaves Highschwools footbwall tweam uwu.

I always wear a vwery shwort skwirt swo that Dweamy Poo- I mwean- Dweam will notwice me uwu baka.

Dweam (well, I cwall hwim Dweamy Poo) is the mwost dweamiest and hottest pwerson on the team!

Im 1'3, and hwes 69'9 uwu baka 🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍🥺🥵😍.

Dnf UwU Baka 6969696969696969Where stories live. Discover now