Dharamvir Malhotra ne yaparsa yapsın oğluna kız beğendiremiyordu. Oğlunu üzgün görmek onu çok üzüyordu. Oğlunun çalışma odasının kapısını açtı. Raj'ın müziği sonuna kadar açıp elindeki fotoğraflara bakarken gördü. Müziği kapatarak çalışma masasının önündeki deri tekli koltuğa oturdu.Masanın üzerindeki kırmızı renkli kalemi eline alarak : " Raj , yeter artık Simranı düşünmeyi bırak. Hem o seni sevmiyor bak seni bırakıp gitti."demesi ile Raj gözlerini babasına dikti ve ağlayarak: " O da beni seviyor biliyorum."dedi. Bay Malhotra ne söylese Raj onu dinlemeyecekti. Oturduğu koltuğa yayılarak kalbini tuttu ve inlemeye başladı. Raj irkilerek yerinden kalktı ve babasının gömleğinin düğmelerini açtı. Kolonya almaya giderken babası Raj'ın kolundan tuttu ve :"Artık çok yaşlandım. Bırak öleyim. Ne de olsa bir torun sevemedim. Sende mutsuzsun. Bırak öleyim."dedi. Raj babasının önüne eğilerek: "Tamam . İstediğini yapacağım."dedi.Raj'ın evliliğe onay vermesi ile Bay Malhotra : "Bir tane kız var . Kendisi ünlü bir mağazanın sahibi. Hem çalışkan hem de güzel . Ne dersin?"demesi ile Raj : "Ya baba." diyerek bağırdı. Bay Malhora : "Ne istersen yapacağım dedin yapmak zorundasın.Hadi ama söz verdin.En azından git bir konuş."dedi. Raj babasına verdiği sözden pişman olarak : "Tamam."dedi. Babası Raj 'ın eline bir kağıt sokuşturarak: "Hadi kız seni bekliyor bu adreste hadi daha fazla bekletme kızı."dedi. Raj babasınının yaptıklarına çok şaşırmıştı ama babası bir şey söylemesine izin vermeden onu kapı dışarı etti. Kapının ardından babası:"Kızla görüşmeden gelirsen seni eve almam. " demişti. Babası yaşlandıkça daha da inatlaşmıştı.Elindeki adrese bakarak siyah bmw markalı arabasına bindi. Arabasını sürerken aklına Simran gelmişti. Onu hala daha seviyordu. Babasına başka biriyle görüşeceğine dair söz vermişti.Bunu nasıl yapacağını bilmiyordu. Babası doğruyu mu söylüyordu yoksa kalbinden geçenler mi doğruydu bilmiyordu. Tek bildiği hala daha onu çok sevdiğiydi.
Babasının eline verdiği kağıtta yazan yere gelmişti . Görünüşüne bakılırsa oldukça şık bir restauranttı.Restaurantın içine girdiğinde kahverengi uzun saçlı bir kız ona doğru elini sallamaya başladı. O masaya doğru ilerledi. Masaya vardığında sunu deri sandalyeyi çekerek oturdu. Kız babasının dediği kadar güzeldi. Kız , Raj 'a bakarak : "Beni tanıdın mı ? Seninle aynı sıfta okumuştuk." dedi. Raj : "Malasef çıkartamadım." deyince kız yüzünü sonurtarak elini uzattı. Rajın elini sıkarken: "Adım Diana . Londrada bir mağazam var . Daha önce hiç evlenmedim."dedi. Raj gülerek: "Kara büyü yapmışlar sana ."dedi.Kız , bu espiriye gülmemişti. Bir yere bakarak elini kaldırdı ve tekradan Raj'a dönerek:"Üniversitedeyken senden hoşlanıyordum." dedi. Raj yutkunarak bu durumdan nasıl kurtulacağını düşünürken. Diana elindeki aynaya bakarak : "Sen gelmeden önce siparişleri vermiştim birazdan getirirler."dedi. O sırada siparişleri bir kız masaya getirmişti. Kız , Diana'nın yemeğini önüne koyduktan sonra Raj'ın tarafına yönelmişti. Raj başını kaldırmasıyla karşısındaki kızı görmesi bir olmuştu.Kız şaşırarak şiparişleri yanlışlıkla Raj'ın üstüne döktü . Diana sinirlenerek ayağa kalkmıştı tam kıza kızacakken Raj kıza bakarak :"SİMRAN !" demişti. Diana o an yeni bir düşman edindiğinin farkına varmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Günlerin Hatırına
RandomBu hikaye aslında DDLJ filminin devamı olarak yazıyorum. Çoğunluğumuz Heyy Babyy filmini seyretmişsinizdir.Bu filmin bitimine doğru Bay Malhotra oğluna gelin adayı aramaktadır.Çünkü: Simran , Raj'ı bırakmıştır. Raj, Simran gittiğinden beri kimse ile...