Raj ofisinde ,Junior Raj ile plan hazırlarken birden dışarıdan bağırışlar gelmeye başladı ve kapı birden sonuna kadar açılı verdi. Siyah topuz saçlı , gözlüklü takım elbise giyen bir bayan : "Bay Raj, ne dedim ise dinlemedi illa ki görecem ben onu diye tutturdu.Kızı gönderemiyorum Bay Raj." dedi. Raj , kadına şaşkın şaşkın bakıp :"Simran mı geldi yoksa ."demesiyle içeriye Chutki daldı. Bayan kızın elinden tutup dışarıya çıkartmaya çalışınca kız bağırarak :"Ya söyle bıraksın beni."dedi. Raj,el hareketi ile kızı bırakmasını ve dışarı çıkmasını söyler gibi hareket etti ve bayan kızı bırakıp :"Ben çıkıyorum Bay Raj size kolay gelsin."dedi ve kapıyı kapattı. Chutki üstündeki tişörtü silkeleyerek çalışma masasının önünde duran deri tekli koltuğa geçti.Elini çalışma masasına vurarak :"Ablama ne yaptın enişte ya... Durmadan acıklı müzikler dinliyor oda yetmiyor gecenin köründe film açıp seyrediyor.Bir de ağlayarak :"Bütün erkekler aynıdır zaten ."diyor.Ne yaptın ablama ya bir haftadır uyku kalmadı gözümde uykunun ne anlama geldiğini unuttum ya."deyince ,Junior Raj , koltukta arkasına yaslanarak :"Burada önemli bir mevzu konuşuyoruz . Senin ablan ile bu durumun ne alakası var anlamadım. Hem ona enişte demeyi kes onun kalbi başkasına ait."dedi. Kendinden bir eda ile arkasına yaslanınca , Chutki bir den endişelenerek :"Ne diyor bu . Yoksa...Hayır sakın ablamı o cadıyla aldattığını söyleme bana bu yüzden mi bu kadar mutsuzdu."deyince ,Junior Raj , bacak bacak üstüne attı ve kendinden emin bir tavırla öne doğru eğilerek , işaret parmağıyla kızı gösterdi ve :"Yengeme cadı diyemezsin sen."diye diklenince kız da ona diklendi ve :"Cadı işte cadı.."dedi.Zavallı Raj , neye uğradığını şaşırmıştı ikisi aralarında kavga ederken Raj elini çalışma masasına vurarak :"Yeter !"dedi.O kadar hızlı vurmuştu ki elinin acıdığını hissetti ,bir yandan elini sallarken diğer yandan Junior Raj'a bakarak :"Raj , Chutki Simran dan bahsediyor. Chutki , Simran'ın kız kardeşi."dedi ve Chutki 'ye dönerek :"Yanlış anladın Chutki , ben Senyorita ile çıkmıyorum ."dedi ve Junior Raj'ı göstererek:"Hep şu Raj'ın abisi yüzünden oldu.Pislik doğum gününe Senyorita yı da çağırmış. Kız ,Simranın yanında bana sulanınca Senyorita ile aramızda bir şey var zannetti."dedi. Junior Raj,Raj'ın yüzüne bakarak :"Vav...Olay çok büyükmüş ya..."dedi. Chutki ise arkasına yaslanarak :"Enişte şunu şuradan çıkar ya elimde kalacak ."dedi. Junior Raj,Chutki ye bakarak :"Hop hop ben bu durumu çözeceğim."dedi ve sol elini göğsüne vurarak planı bir bir anlatmaya başladı.
—————————————————————————————-
Junior Raj , abisinin ceketini düzeltirken bir yandan Raj'a dönerek :"Sence bu ceket yakıştı mı ? Ne dersin?"dedi. Raj , gülerek :"Harika oldun Robbie takım harika."dedi. Junior Raj, abisinin kırmızı kıravatını çekerek :"Yeri ayırttın mı ?"dedi. Robbie , yutkunarak :"Evet."dedi. Junior Raj elinde duran küçük kamerayı abisinin ceketinin cebine yerleştirdi ve :"Bu küçük gizli kamera ile her şeyi seyredeceğiz.Ne yaparsan yap ama rahat davran en küçük hatanda.Cezanı Raj abim kesecek ."dedi. Robbie korkarak yutkunurken Chutki koşarak Rajların yanına geldi ve Raj'ın kolundan tutarak :"Bir şey kaçırmadım değil mi enişte ." dedi gülerek . Raj , Robbie arkasına dönüp ilerlemeye başlayınca arkasından :"Robbie , arabanın anahtarını unuttun . "dedi. Robbie , Raj'ın yanına gelerek anahtarı aldı ve kırmızı üstü açık arabaya bindi. Arabayı çalıştırıp evin garajından çıkarken Raj arkasından bağırarak :"Evin adresi cebindeki kağıtta yazılı."dedi ve Robbie gidince elini açarak Junior Raj'ın eline vurdu ve :"Harika bir plan Raj,kırk yıl düşünsem asla aklıma gelmezdi." dedi. Chutki bir yandan bilgisayara bakıp bir yandan :"Tipinden belli işte ne kadar kurnaz bir şey olduğu ."deyince ,Junior Raj kıza bakarak : "Öyle mi canım ..."dedi. Chutki de başını kaldırıp ona doğru döndü ve :"Öyle canım..."dedi. Raj , aralarına girerek :"Lütfen kavga etmeyin ."demesiyle ,Chutki ,heycanlanarak :"Kızı evinden aldı ."dedi. Raj ve Junior Raj birbirlerine bakarak gülümsediler ve bilgisayarın başına geçerek onları seyretmeye başladılar. Junior Raj tek gözü kapalı ekrana bakarak :"Tamam kamerayı güzel yere koymuşum her şey net gözüküyor ." dedi.
—————————————————————————————
Simranın aklından Robbie'nin doğum günündeki olaylar çıkmıyordu . Ne zaman düşünmeye başlasa Senyorita denilen kızı ya boğazlamak ya da Raj'ı tokatlamak istiyordu. Tekrardan Raj'a aşık olduğu için kendini suçluyordu. Nasıl inanmıştı değiştiğine ama demek ki değişmemiş . Sinirden etrafındaki her şeyi dağıtmak isterken . Birden çalıştığı yerdeki arkadaşı Simranı dürttü ve : " Üç numaralı masa sipariş istedi benim işim var sen verir misin siparişleri ? "dedi. Simran,kıza zorda olsa da gülümseyerek :"Tabi ki sen işinden geri kalma ben veririm ."dedi. Kızın verdiği kağıdı eline alarak siparişleri verdikleri yere gitti ve :"Üç numaralı masanın siparişi ."dedi.Siparişler gelene kadar hayalinde Senyorita denilen kızın saçını başını yolduğunu canlandırırken , bir den :"Siparişler hazır Simran."denildiğini duydu . Simran ,içinden siparişlerin ne kadar hızlı geldiğini düşünürken saatine baktı ve :"Aaa yarım saat olmuş."dedi gülerek.Tepsiyi eline aldığında "Kıza ne kadar sinirlenmişim ya yarım saattir bir kafasındaki saçları yolamadım." diyordu sessizce . Üç numaralı masaya gelince tepsideki yemekleri teker teker masaya koydu ve sipariş üzerine getirdiği kırmızı şarabı bardaklara koyarak tepsiyi kendine çekip : " Başka bir isteğiniz var mı? "derken başını kaldırıp müşterilere baktı.Bir anda dona kalmıştı .Ağzından sessizce :"Robbie!" ismi çıkmıştı. Çünkü: bu kadar şaşırmasının nedeni Robbie ile birlikte gelen kişinin SENYORİTA olmasıydı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Günlerin Hatırına
RandomBu hikaye aslında DDLJ filminin devamı olarak yazıyorum. Çoğunluğumuz Heyy Babyy filmini seyretmişsinizdir.Bu filmin bitimine doğru Bay Malhotra oğluna gelin adayı aramaktadır.Çünkü: Simran , Raj'ı bırakmıştır. Raj, Simran gittiğinden beri kimse ile...