Raj'ın gözlerinin önünden bir türlü gitmiyordu Simran'ın ona doğru dönüp el sallaması.Bir den gülümseyerek çalışma masasının yanındaki pencereden baktı. Dışarıda oynayan çocuklara bakarak ileride Simran ile çocuklarının hayalini kuruyordu. Raj çalışma masasının çekmecesini açarak içinden koyu kahve ahşap görünüş olarak antika bir çerçeve çıkararak eline aldı ve ona bakmaya başladı. Çerçevede Raj ile Simran'ın , Avrupa gezisinde çekildikleri bir fotoğraf vardı Raj o fotoğrafa bakıp Simran ile bir gelecek düşlerken birden kapı hızlıca açıldı. Raj fotoğrafa bakmaya devam ederken Robbie çalışma masasının yanına oturdu ve Raj'ın elinden çerçeveyi alarak :"Raj, bunun için mi bugün toplantıya girmedin ." dedi bağırarak .Raj , Robbie'nin elinden çerçeveyi alarak : "Bir kere o benim için çok önemli . Simranı geri kazanmak için ne yapacağımı düşünüyordum." dedi. Robbie gülerek: "Ne dediğinin farkında mısın Raj ? Simran seni terk etti ve nereye gittiğini bile söylemedi. "dedi başını eğerek ellerine bakarken Raj,Robbie nin karşısındaki tekli koltuğa oturdu ve :"Robbie , Simran burada yaşıyor. Babamın bu gelin adaylarından biri görüştüğüm cafe de gördüm. Bana bir şans vermesini istedim ." dedi sonra başını yavaşça Robbie'nin yüzüne yaklaştırarak : "Onu en son gördüğümde bana bakıp güldü ve el salladı. Robbie eminim ki Simran da beni seviyor. "dedi. Robbie , Raj'ı öyle mutlu görünce güldü ve : "Her zaman senin yanındayım Raj. Akşam doğum günü partim var Simranı da çağırsana hem onu da görmüş olurum."dedi. Raj sevinçle Robbie'nin yanağından öperek : "Teşekkürler Robbie ."dedi ve hızlıca kapıya yöneldi Robbie :"Nereye gidiyorsun ?" deyince Raj arkasını dönüp:"Simran ile buluşmaya onu doğum gününe davet ettiğini söyleyeceğim ."dedi ve kapıdan çıktı . Hiç kimsenin sorusuna yanıt vermeden şirketten çıktı.
Siyah bmw arabasına binerek Simranın çalıştığı yere gitti .Simranı kapıda bekledi gelmeyince cafeye geçerek boş bir yere oturdu ve elini uzatarak :"Hey garson bakar mısınız?"dedi. Raj cafenin içerisindeki adamlara bakarak ne kadar da kalabalık diye iç geçiriyordu. O sıra da Simran masasının önünde durarak :"Siparişinizi alabilir miyim ?"dedi elindeki kağıttan başını ayırarak önüne bakınca : "Raj senin burada ne işin var görmüyorsun bugün çok kalabalık bugün gelemem."dedi. Raj sandalyesine yaslanarak :"Bende sen çıkana kadar beklerim.Hem bende müşteriyim . "dedi ve Simran'a aşık aşık bakarak :"Hem de daimi beni kapıdan kovarsan bacadan girerim Simran bu ara sizin baca nerede bir daha kine oradan geleyim ."deyince Simran kağıdını önüne aldı ve kalemini çıkartarak : "Büyük boy hamburger menü büyük kutuda pepsi ve herkese senden magnum dondurma . Başka bir isteğiniz var mıydı Bay Raj ."dedi. Raj ,Simran'a bakarak:"Ben bu siparişleri vermedim ki ."dedi. Simran Cafenin içine doğru bağırarak : "Daimi müşterimiz Bay Raj bütün çocuklara hamburger çocuk menüsünü alacakmış."dedi. Raj ,Simranın kolundan tutarak :"Simran sen ne yapıyorsun ?"deyince Simran , Raj'a doğru eğildi ve: "Daimi müşteri olup beni böyle meşgul edeceksen her zaman bunları ödemen gerekecek. "dedi. Raj ayağa kalkarak cafenin içine doğru : " Garson o çocuk menülerini sil."deyince içerideki çocuklardan oflama sesi geldi Raj tekrardan bağırarak:"Onun yerine orta boy yaz ve herkese istediği içecekler benden."dedi çocuklar Raj'ı alkışlayınca Raj herkesi selamladı ve Simrana dönerek :" Senin için ölmeye bile hazırım ama sende bugün benimle Robbie'nin doğum gününe geleceksin."dedi. Simran gülerek:"Tamam "dedi. Cafe deki bütün işler bitince Raj hemen arabaya koştu ve arabanın ön kapısını açarak :"Evet güzel bayan buyurun ."dedi ve Simran yerine oturunca Raj sürücü koltuğuna geçti. Arabayı çalıştırırken :"Biliyor musun Robbie'nin hala bir kız arkadaşı yok ."dedi. Simran gülerek:"Robbie den bahsedeceğine düzgün kullan şu arabayı ."dedi. Bir kaç dakika geçtikten sonra Raj: "Ayıcığına hangi ismi koydun ?" diye sordu Simran afallayarak :"Şey ben isim koymam ki." dedi. Raj bu konuda diretince Simran da :"Raj ismini koydum. Sakın yanlış anlama yani sevdiğimden değil sen kazandığın için ."dedi ve başını pencereye çevirdi sonra önüne bakarak : "Senyorita ile aran nasıl ?" dedi. Raj , şaşırarak :"Ne Senyorita mı onunla uzun zamandır görüşmedim bile hem sen şimdi Senyorita konusunu nereden çıkardın." dedi. Simran sağ elini koyu kahverengi dalgalı saçına daldırarak : "Yok öylesine sordum zaten önemli değil ."dedi Robbie'nin evine varınca Simran evi gösterek:"Robbie'nin evi bu olması lazım herhalde."dedi. Robbinin evine varınca Raj arabasını Robbie'nin garajına koydu ve arabadan aşağıya inerek Simran ile eve yol aldılar. Raj'ın beklediğinden daha kalabalıktı ev , Raj ve Simran evden içeri girince Robbie yanlarına gelerek Simrana baktı ve :"Hiç değişmemişsin hala o tatlı güzelliğini koruyorsun ." dedi. Raj , Robbie'nin omuzuna kolunu koyarak iyice kendine çekti ve sessizce :"Bir daha Simrana sarkarsan seni öldürürüm Robbie ."dedi. Robbie :"Ben diğer konuklarla ilgileneyim."dedi ve ordan uzaklaştı daha aradan bir kaç dakika geçmeden Raj'ın boynuna koyu kahverengi dalgalı saçlı , beyaz tenli,kahverengi gözlü bir kız sarılmıştı. Üzerindeki kırmızı elbise ve dudağına sürdüğü kırmızı ruj onu çok güzel gösteriyordu . Simran ne olduğunu anlamadan şaşkın şaşkın bakarken kız Raj'a bakarak :"Seni ne kadar özlemişim ."dedi ve tekrardan daha sıkı sarıldı Raj bir yandan yutkunarak Simrana baktı kızı tanıyamamıştı. Kız ,Raj'a bakarak:"Raj beni tanımadın mı ? Ben Senyorita."dedi. Raj'ın sesi iyice kısılarak :"Senyorita."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Günlerin Hatırına
RandomBu hikaye aslında DDLJ filminin devamı olarak yazıyorum. Çoğunluğumuz Heyy Babyy filmini seyretmişsinizdir.Bu filmin bitimine doğru Bay Malhotra oğluna gelin adayı aramaktadır.Çünkü: Simran , Raj'ı bırakmıştır. Raj, Simran gittiğinden beri kimse ile...