Агуулга:Ignoring my BOYFRIEND
Минсок
Буйдан дээр сэтгүүл уншаад сууж байхад Минсок чамруу байс хийгээд л ширтэж байлаа. Түүний хөөрхөн царайг хараад бууж өгөн түүнрүү хартал Шиүмин чамруу харан ирмэв.Түүн дээр очин тэврээд, яагаад үл тоогоод байсан шалтгаанаа хэлтэл: Мэднээ.
Чи гайхан:Яаж??
Шиүмин чамайг үнсээд: Өдрийн тэмдэглэлийг чинь уншая гэж уншаагүй шүү. Чи дэлгээд тавьчихсан байсан.
Чи урвайн: Мэдсээр байж хүнд хэлчихгүй. Өдөржингөө чиний хариу үйлдэлийг хүлээгээд сууж байхад.
Шиүмин чамайг үнсээд: Чамайг л уурлуулчихгүй гэсэн дээ шүү дээ. Сүүлдээ чамайг санаад тэсэхээ байчихлаа.
Шиүмин: Миний гүнж ийм бүтэлгүй. Энэ хөөрхөн бүтэлгүйтлээ надад л харуулж байгаарай.
Чи түүнийг үнсээд ширээнд суухад Шиүмин: Энэ бүтэлгүйтэл чинь таалагдаж байна шүү.
Жүнмён
Түүнийг өдөржин тоохгүй байхаар төлөвлөж байсан ч, Сухо чамайг тоох завгүй ажлын өрөөндөө ажлаа хийж байлаа.Орой болон түүний ажлын өрөөний буйдан дээр суугаад: Хүн хажууд чинь байж байхад сайн уу ч гэчихгүй. Гэртээ хоёулахнаа байж байхад өдөржин ажилаа хийчих юм. Би уг нь өнөөдөр чамаар тоглох гээд тоохгүй царайлж байсан чинь хэн нэгэн намайг тоох ч завгүй өрөөндөө өнжлөө.
Түүнд гомдоллоод сууж байхад Сухо чиний хажууд ирэн тэврээд: Өөө. Тийм байхнээ. Би орой чамтай цагийг сайхан өнгөрөөх гэж ажлаа амжуулж байсан юм аа.
CZYTASZ
[EXO REACTION]+18 MGL
RomansКим Минсок Ким Жүнмён Бён Бекхён Ким Жүндэ Пак Чанёол Ду Кёнсүү Ким Жунин У Сэүн