Tesettür🐞🌹

8 0 0
                                    

Selamünaleyküm🌷

İlk öncelikle şunu belirtmek isterimki bu benim ilk dini paylaşımlar yapacağım bir kitap. Umarım beğenirsiniz.


Not=Kitabımda özellikle kızların islamda ezilme gibi bir durumun olmadığını en yumuşak bir şekilde anlatmaya çslışacağım.

"Mümin kadınlara da şöyle: Gözlerini haramdan sakınsınlar, ırzlarını korusunlar. Zinet yerlerini açmasınlar. Bunlardan kendiliğinden görünen kısmı müstesnadır. Baş örtülerini yakalarının üstüne koysunlar. Zinet yerlerini kendi kocalarından, babalarından, kocalarının babalarından, oğullarından, kocalarının oğullarından, kendi erkek kardeşlerinden, kendi kardeşlerinin oğullarından, kız kardeşlerinin oğullarından, kendi kadınlarından, kölelerinden, erkeklik duygusu kalmayan hizmetçilerden veya henüz kadınların gizli yerlerine muttali olmayan çocuklardan başkasına göstermesinler. Gizleyecekleri zinetleri bilinsin diye ayaklarını da vurmasınlar. Ey müminler! Hepiniz Allah'a tövbe edin. Böylece korktuğunuzdan emin umduğunuza nail olasınız." (Nûr, 24/31).

İlk öncelikle ben araştırmadan önce düştüğüm hatalı sorular oldu;neden kadınlar kapanmak zorunda,erkekler bakmasın o zaman,ben onlar için böyle giyinmiyorum, ALLAH ayrımcalık yapmıyor mu(haşa) vs.


Biz kızlar(kadın demiyorum çünkü kadın bizlerden daha erişkin kızlara denir) o kadar değerliyizki bir mücevher bizlerin yerini tutamaz.

Her uzvumuzun ayrı bir değeri var. İnsanlar nasıl değerli eşyalarını saklarlarsa bizlerde değerli bulduğumu şeyleri saklarız.

ALLAH bize aslında öyle güzel mükafatlar sunmuşki anlatılmaz. Bizler nasıl paramızı,altınımızı bizim için özel olan her neyse hırsızlardan saklıyorsak canım ALLAH'ım da bizi iğrenç bakışlardan saklıyor,koruyor.


Siz sevdiğinizi korumaz mısınız? Siz kıymetlinizi saklamaz mısınız?


Bir yerde izlemiştim aynen şöyle diyordu" Bir şeker düşün yere düştü eğer sen onu ambalajından çıkardıysan çöpe atarsın fakat hala ambalajındaysa üstüne üfrer yiyebilirsin" bu söz çok hoş bir açıklama değil mi.

Lütfen açık insanlar okuyorsa beni yanlış anlamasın. Sizlere karşı bir cephe almış değilim bunlar tamamen sizin kararlarınız ben sadece tesettüre girmek isteyen birine vesile olmak isterim.

Kısacası din kardeşlerim ALLAH bizi kısıtlamıyor,bizi sevdiği için kötü bakışlardan koruyor,iğrenç düşlerden koruyor.


Umarım sizleri kırmadan açıklayabilmişimdir.

Şuraya birde unutulan sünnetlerimizden bir tanesi yazacağım.

"Banyodan çıkarken ayakları soğuk su ile yıkamak sünnettir birçok sağlığa faydası vardır"

Unutulan bir sünneti hatırlatmak 40 şehit sevabı kazandırır.

ALLAH'a emanet olun🌺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Din KardeşliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin