Selam, ben Val.🦥
Bu kurguyu yaklaşık bir buçuk yıl önce düşündüm ve birkaç bölüm yazıp bıraktım, şimdi arşive bakınca tozlanmış ve çıkartma zamanı gelmiş gibi hissettim. Bu yüzden buyrun şöyle uyarılar ve açıklamalar köşesine.
Bu kurgunun içereceği bazı konulardan, temalardan bahsedeceğim. Ona göre okuyup ilginiz dışı olacağını düşünüyorsanız devam etmeyin.
1. Hız, bol bol hız.
2. Kara mizah, bayat espriler, açık bir dil, küfürbaz tutumlar.
3. Psikolojik olarak iyi gelmeyeceğini bulduğum birkaç zorlayıcı sahne.
4. Tütün maddeleri, alkollü içecekler.
5. Bağımlılık yapıcı maddeler, eğilim gösteren gençler ve kurtulmamak için direnişleri.
6. Bol bol sevişme sahneleri, eğer rahatsız oluyorsanız kendinizi zorlamayın, geçin.
7. Şiddete yönelik davranışlar.
8. Language kink (partnerin yabancı dil konuşarak zevk alması/vermesi), Sir kink (bir partnerin diğerine efendi olarak hitap etmesi), breeding kink (hamile kalma veya hamile bırakmaya karşı duyulan güçlü bir çekicilik, Üreme fetişi olan insanlar genellikle cinsel bir eylemin potansiyel olarak kalıcı sonuçlarının “riskli” hissinden hoşlanırlar. Ayrıca, bir partnerin diğerine “teslim olduğu” bir güç alışverişi hissinden de keyif alabilirler.)
9. Rimming, spanking, cockwarming, slapping, choking, cum eating, multiple kinks...
-
Ayrıca yazdığım kurguda kullandığım bazı kelimeler var, bazı teknik veya çevrilmeyen kavramlardan söz edeceğim. Başlamadan önce bildiğinizden emin olursanız daha keyifli bir şekilde okuyacaksınız.
Grand Prix (GP): Fransızcada "Büyük Ödül" olarak geçen, bazı yarışmalarda verilen en büyük ödül ve bu yarışmaları tanımlamakta kullanılan bir terim. Mesela Monaco Grand Prix'i bahsedildiğinde yarışın Monaco pistinde olacağını belirtir.
Pilot: Havacılık ile uğraşan kişiler dışında formula 1'deki gibi güçlü motorları bulunan yarış arabalarını süren kişilere de pilot denir.
Pit stop (Pit yapmak): Yarış sırasında bir yarış aracının yakıt alımı, lastik değişimi, onarımlar, mekanik ayarlamalar, sürücü değişikliği ya da bunların birkaçının birden yapılması amacıyla girdiği pitte beklemesidir.
Yere Basma Kuvveti (Downforce): Araçların ileriye doğru giderken maruz kaldığı ve yere doğru uygulanan aerodinamik kuvvet. Bu kuvvet, araçların çekiş gücünü ve virajlardaki yol tutuşunu iyileştirmek için kullanılır.
DRS (Drag Reduction System): Araçların arka kanadındaki parçanın açılarak yere basma kuvvetini azaltmasını ve ekstra hız kazanmasını sağlayan sistemdir. DRS’i kullanabilmek için öndeki araç ile mesafenin 1 saniyenin altında olması gerekir.
Blokaj: Pilotların ideal fren noktasını kaçırıp sert fren yapmaları sonucu lastiklerin kilitlenmesi durumu.
Grid: Sıralama turu seansı sonucuna göre araçların yarış öncesinde sıralandıkları alan.
Şimdilik bunların yeterli olduğunu düşünüyorum, gerektiği yerlerde açıklama yapacağım ve herhangi bir sorunuz olursa buraya bırakabilirsiniz, cevaplayacağım.
O hâlde, iyi okumalar diliyorum🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
f's sl7t | taekook
FanfictionMercedes pilotu Taehyung, Ferrari takıntılı Jeongguk'un dikkatini çeker. Taehyung ise Jeongguk'un bedeni hakkında biraz fazla meraklıdır. domtae! slowuptade!