the comeback kid.

1K 98 169
                                    

iyi okumalar ♡

yorum yapanı ve oy atanı taekook rüyasında öpüyormuş, böyle bir duyum aldım.😔



📍Étretat, France

❤️27,397,658 💭5,072,993 ↗️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️27,397,658 💭5,072,993 ↗️

@kimtaehyung
vacation is over, bring me my little babe with championship cup

@harrysfann Adamım yine birinciliği istiyoruz!!!
@irrepressible altındaki araba ile ben de birinciliği alırım sürekli:DDDD
@harrysfann aynen kanka, şu soldan yollan amına koyayım

@kimirukkoon Bu kadar yakışıklı olmak istiyorum, param yok estetik için napicam
@grwqqq sugar daddy?

@queeninv Your car isn't your bitch, i'm your bitch

@cloudydaisyu fick mich härter

@llaaacanio ¿quien es este tipo legendario?
@harrysfann conductor de mercedes Kim Taehyung
Daha fazla görüntüle...


Bütün günün yorgunluğu üzerime çökerken arabanın içinden çıkmak için kendimi yukarıya ittirdim, bugün şirketin sahasında barındırdığı pratik pistinde arabanın canına okumuştum. Yeni işe giren mühendislerin birkaçı motora sürtünmeyi azaltacak aletler eklediklerini işittiğimde sınırlarımı zorlayarak test ettim. Araba mükemmel bir performans gösteriyordu ve turumu sıralama zamanına göre düşündüğümde kesinlikle beni keyfe getirecek gibi iş görüyordu. Bunun getirisi olarak arabadan indiğimde önce kaskımı çıkarmış ardından beni tere boğan beyaz ve sıkı kumaşı başımdan yukarıya çekerek saçlarımın dağılmasını önemsemeden derin bir nefes almıştım. Menajerim ve aynı zamanda koçumun bana doğru koşarak elinde tuttuğu suyu uzatması ile teşekkür ederek büyük yudumlar eşliğinde yürüyerek arabayı garajında bıraktım ve sürüş takımımın göğüs fermuarını indirerek sıcak havayı hissettim. Arkamdan beni takip eden kadının eline tekrar suluğu uzatarak üzerimi değiştirmek için benim adımın üstünde yazılı olduğu odaya ilerledim. Kapıyı kapatmam ile yalnız kalmanın sunduğu rahatlık sayesinde derin bir nefes alarak telefonumu çantamın içinden çıkardım. Babamdan ve Sainz'dan bir arama almışken sosyal medyama girmeyi tercih ettim. Kendi kişisel hesabımdan başka bir hesabım varken ona girerek hikaye atılmış kişiler arasından gözüme çarpan Ferrari sürtüğünün hikayesine bastım. Geçenlerde yaptıkları bir lansmandan olan basit bir ayna fotoğrafı belirdiğinde ince beline ve kalın uyluklarına bakarken bedenimi ikili koltuğuma atarak dudaklarımı yaladım. Dayanamadan hesabına girdim.

Uzun süredir takipte olduğum oğlanın görkemli, lise son sınıf olmasıyla beraber reşit olduğu için eğlenceli diyebileceğim hayatının olması dışında sürekli gözüme batan bir ahengi vardı, kırmızı takımların yanında eline bir silah versem beni korkusuzca öldürür havasını solumak istiyordum. Güçlü duruşuna karşı benim de güçlü bir penisim vardı ve bu Ferrari sürtüğünün altımda nasıl gözükeceği konusunda birkaç hipotezim vardı. Belki bir gün diye içimden geçirdim. Şu anlık hipotezdi ama dağınık saçlarıyla terli alnına yapışan birkaç tutamı parmak uçlarım ile geriye çektiğim sırada içine girip koluma tutunduğu zaman hipotez olmayı bırakır, güzelliği benim için kanun olurdu.

f's sl7t | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin