Haaaaai
Przychodzę z drugim one-shotem, bo bardzo poruszył mnie miły odbiór przy tym pierwszym.
- once again, jak Dream i George coś powiedzą, że nie życzą sobie fanfikowych smutów o nich to usunę!
- 2,4k słów około
enjoy ♥
Po długim i męczącym dniu George ostatnim czego chciał to zostać wybudzonym z wieczornej drzemki przez spam powiadomień. Zrezygnowany wzdychnął i przewrócił się na drugi bok. Sięgnął po telefon, żałując że go nie wyciszył i wyświetlił wiadomości.
Sapnap 20:13
muszę w końcu nagrać coś na swój kanał, ktoś chętny do pomocy?
Karl 20:13
spoko, pisz kiedy będziesz chciał
Sapnap 20:13
czekam jeszcze aż George albo Dream sprawdzą mój zedytowany filmik
Karl 20:13
tak wgl czemu cały dzień nikt się tutaj nie odzywa
Quackity 20:14
George pewnie śpi, a Dream miał jakieś sprawy do załatwienia
Sapnap 20:14
@Gogy nie miałeś streamować jakoś o 21? Żyjesz czy mam dzwonić?
Gogy 20:14
żyje, zaraz będę się ogarniał
Odłożył na chwile telefon i zaczął się przeciągać, dalej leżąc w łóżku. O mało co znowu nie odpłynął, ale nagłe wejście Clay'a do jego pokoju go przed tym powstrzymało.
- George, śpisz?- spytał i oświecił światło widząc, że brunet właśnie wychodzi z łóżka.
- Miałem budzik na 20:30, ale powiadomienia mnie obudziły- posłał mu zmęczony uśmiech i podszedł do szafy, szukając czegoś co mógłby założyć do streamowania.
- Wolałem się upewnić, że wstaniesz na czas- Dream oparł się o framugę drzwi i oglądał swojego chłopaka, który właśnie się przebierał. George spojrzał na niego kiedy założył czarną bluzę z charakterystycznym uśmiechem, na co blondyn rozpromienił się bardziej.
- Będziesz tu tak stał i gapił jak się przebieram zboczeńcu?- George zaśmiał się i zamknął szafę. Podszedł do komputera i powoli zaczął wszystko włączać.
- Może?- podniósł brew i zaśmiał się widząc pełne politowania spojrzenie.- Dobra, dobra już idę. Pójdę nam naszykować coś do picia przed livem. George pokiwał głową, kiedy Clay wychodził z jego pokoju. Usiadł na fotelu i zaczął ustawiać kamerę.
Oparł się i sięgnął znowu po swój telefon z zamiarem przejrzenia chociażby Twittera. Jednak pierwsze co mu wyskoczyło to wiadomość z innej grupy.
Sapnap 20:25
Okej znalazłem coś serio dobrego
www.uifaugbuiaguia.com
George przewrócił oczami widząc już samą nazwę stronki. Nick często dzielił się z nimi jakimś nowym porno, z którego znalezienia był niezwykle dumny.
George 20:26
przejrzę potem, nie mam za bardzo czasu teraz
CZYTASZ
risky │dreamnotfound oneshot│
FanfictionGeorge podczas streamowania ma "mały problem", a Dream jest zawsze chętny aby zająć się swoim chłopcem. w skrócie fucking while streaming i guess