1.Break-up

122 14 7
                                    

~2018~

Bir yudum aldığım suyu tezgaha sakince koydum. Derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladım.

-Benimle alay mı ediyorsun Jimin bu ne demek oluyor?

Telefonun arkasından bir iç çekiş geldi. Bir süre ikimizde sustuk ve sonunda o konuşmaya başladı.

-Nasıl ne demek oluyor? Roseanne sana bitti diyorum.Daha neyi zorlamaya çalışıyorsun? Gerçekten anlamıyorum.

İleri geri yürümeye son verip oturmaya karar verdim.Masadan yardım alarak yavaşça sandalyeye oturdum

-Jimin daha geçen hafta bana ilişkimizi tüm dünyaya açıklamaktan bahsediyordun.Şimdi gelmiş ayrılalım diyorsun. Asıl ben seni anlamıyorum.

Jimin derin bir nefes verdi:

-Bazen neden bu kadar kalın kafalısın diye düşünüyorum. Hiçbir şeyi anlamıyorsun. Beni sıkıyorsun. Seninle güzel ayrılmaya çalışıyorum ama bunu bile anlamıyorsun.

Sustum.Dedikleri çok gücüme gitmişti. Gözlerimi sıkıca kapattım. Sol gözümden bir damla koluma düşünce ağlama krizinin geleceğini farkettim.

-Chae orada mısın?

Yutkundum. Gözlerimi yavaşça açtım.

- Burdayım Jimin. Doğru söylüyorsun aslında ben tam bir aptalım. İlişkimizi güzel bitirmeye gerek yok bir daha ne senin sesini duymak istiyorum ne de seni görmek.

-Peki sen nasıl istersen Rosé kendine iyi bak.

Sanki umrundaydı pislik herif.

- Bakacağım.

Telefonu kapattı.Bir süre boşluğu dinledim. Şoka girmiştim ne olduğunu anlamakta zorluk çekiyordum.

Telefonu duvara fırlatıp ağlamaya başladım. Bir yandan da sesim titremediği için tanrıya teşekkür ediyordum.

Bunu nasıl yapmıştı bana ? Şimdi onsuz ne yapacaktım?

Gone // Jirosé TextHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin