3.Revival

82 12 37
                                    

Ayrılığımızın üstünden altı hafta geçmişti ve ben kendimi daha iyi hissediyordum.2 yıllık bir ilişkiyi 2 dakikalık bir telefon konuşmasında bitirmesi tam ona yakışan bir hareketti.

Hayatımın 2 yılını yemişti ve daha fazlasını yemesini istemiyordum. Hemen kendime gelmeli ve toparlanmalıydım. Ben böyle güçsüz bir kız değilim. Onun dediği gibi aptal hiç değildim.

Hayranlırım mutsuz olduğumu farketmişti. Bu nedenle benim için hashtag başlatıyorlardı. Bu çok tatlıydı

Hayranlarımı sevindirmek adına fotoğraf paylaşmaya karar verdim. Fotoğraf seçmek için telefonu elime aldım. Tam bu sırada telefonum çaldı.

Chanyeol💖 arıyor...

Chanyeol yazısını görünce gülümsedim. Her ne kadar onu istemesemde hep yanımda olan oydu. Jimin'in aksine... Bunun farkındaydım ama başkasına itiraf edemezdim işte.

Telefona uzun süre gülümseyerek baktığımı görünce hemen kafamı sağa sola sallayıp açtım.

- Hey!

- Hey! Chaee! Seni çok özledim. Bugün bir şeyler yapmak ister misin? Hem kafanı dağıtırsın güzelim. Hemen itiraz etme.

- Aslında çok güzel olur Oppa. Hem birlikte vakit geçirmiş oluruz. Ben de seni çok özledim.

- Yah! Park Chaeyoung ! Özledim gelmek zorundasın.

- Ben de öyle dedim ya Chanyeol.

- Bir dakika ne tamam hemen almaya geliyorum. Fikrini değiştirmeden orada olacağım.

Kıkırdadım.

- Chanyeol bugün fotoğraf çekilmek istiyorum. Sen çok güzel çekiyorsun beni çekersin değil mi?

- Manzara fotoğrafı çekmeyi sevdiğimi biliyorsun.

- Yah! Lütfen oppa senden ilk defa istedim fotoğraf çekmeni. Hem ayrıca Baek oppayı hep çekiyorsun.

- Chae.

- Efendim.

- En sevdiğim manzara sensin. Tabiiki seni çekerim.

O kıkırdadı , ben gülümsedim. Beni hep gülümsetiyordu.

- Teşekkür ederim oppa.

- Her zaman birtanem. Birazdan seni almaya gelirim yarım saate hazırlan itiraz istemiyorum.

- Yarım saatte burada bekleyeceksin ama sen bilirsin. Öptüm.

- Ben de seni.

6 saat sonra

Gülerek kapıyı açtım. Arkama baktığımda hâla oradaydı. Ona gülerek el salladım. O da bana el salladı ve içeri girmem için işaret yaptı. Kafamı tamam anlamında sallayıp içeri girdim.

Hemen çantamı vestiyere atıp koşarak koltuğa zıpladım ve arkamdaki camdan Chanyeol'un arabasına baktım. Hâla gülerek bana bakıyordu. El salladı , ben de el salladım ve güldüm. Ona gitmesi için elimle işaret yaptım.

Arabasını çalıştırdığını gördüğümde önüme dönüp oturdum. Kendi kendime sırıttığımı farkettim. Uzun zamandır biri tarafından önemsendiğimi hissetmiyordum. Bu çok iyi gelmişti.

Chanyeol hep zor zamanlarımda vardı. Ama Jimin hiçbir zaman olmuyordu. Şu anki gibi...

Belki de ilk başta yanlış adamı seçmiştim. Ama hâla vakit vardı. Chanyeol beni bırakmamıştı. Jimin'in aksine yine...

Düşüncelerden kurtulmak için kafamı sağa sola salladım ve telefonumu elime alıp Chanyeol'la çekildiğimiz ve beni çektiği fotoğraflara baktım.

Kendimi beğendiğim bir tanesini seçip paylaştım.

Kendimi beğendiğim bir tanesini seçip paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

P_yeol ve 4.709.525 diğer kişi beğendi.

roses_are_rosie : Thanks for today. That's mean a lot...You'r my revival. That special person know himself🤭😘

"Yorumlar kapatıldı."

Gone // Jirosé TextHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin