2.Broken-hearted girl

78 11 20
                                    

- Chae! Biz geldik güzelim nerdesin?

Jisoo unniemin bağırışıyla elimdeki birayı kafama tıktım. Sağ elimin tersiyle ağzımı sildim.Masadan kalkmaya çalışmamla masadaki birkaç bira çöpüyle birlikte yere düştüm.

- Sanırım mutfakta.

Fazla ses çıkarmıştım galiba. Onlar gelmeden ayağa kalkmaya çalıştım ama tekrar düştüm.

- Lanet olsun. Ben gerçekten aptal bir insanım ayağa bile kalkamıyorum!

Ve tam bu sırada kızlar mutfaktan girmişti bile. Lisa şoka girmiş ağzı açık bir şekilde bana bakarken Jisoo unnie yanıma gelip beni kaldırmaya çalıştı.

Jisoo'dan destek alarak kalktım ve sandalyeye oturdum. Başım çok dönüyordu.

Jennie saatini kontrol ettikten sonra konuşmaya başladı.

- İçmek için biraz erken değil mi bebeğim?

Jisoo kızgın bir şekilde Jennie'ye baktı.

- Sence sorun bu mu Jen?

Bana dönüp saçlarımı düzeltti ve konuşmaya devam etti.

- Ne oldu chae ?

- Biz...biz

Hıçkırığım yüzünden konusmayi kestim. Telefon konuşmamız aklıma gelince kafamı masaya koyup tekrar ağlamaya başladım.

Jennie : siz kimsiniz? Rosé şunu düzgün anlat sinirlenmeye başlıyorum.

Lisa : Belli ki Jimin,unnie.

Jimin lafını duyunca bağırdım ve daha çok ağlamaya -tabii mümkünse- başladım.

Kafamı masadan kaldırıp hıçkırıklarımın arasından konuşmaya çalıştım.

- Beni telefonda terk etti.(güldüm)

Jennie küfür etmeye başlamıştı bile. Jisoo dudakları aşağı doğru düştü ne diyeceğini düşünüyordu sanırım. Lisa ise şaşırmıştı. Jennie sinirle bağırmaya başladı.

- Orospu çocuğu geçen hafta ilişkinizi açıklamak istiyordu bir haftada ne sikim değişmiş acaba?

Güldüm.

- Bende bunu sordum. Bana dediki onu sıkıyormuşum ve hiçbir şeyi anlamıyormuşum. Biliyor musunuz şirketle konuşmuştum. Yarın Jimin'le buluştuğumuzda söyleyecektim.

Herkes ağzını açmış bir şekilde bana baktı.

Lisa : Nasıl yani izin verdiler mi?

Kafamı hayır anlamında sağa sola salladım.

Lisa : Ee neyi söyleyecektin o zaman Jimin'e?

Jisoo iç çekti gözlerini benden çekip Lisa'ya baktı.

- Şirketten ayrılıp ilişkilerini açıkça yaşayabileceklerini.

Jennie ve Lisa aynı anda kaşlarını çattılar.

Jennie : Ne yani bizi bırakacak mıydın? Onca yaşadığımız şeyler ne olacaktı? Bunları düşündün mü? Bize ne zaman söylemeyi planlıyordun acaba? Şirkete eşyalarını almaya geldiğinde mi?

Kafam o kadar dönüyordu ki sağlıklı düşünemiyordum. Sağ elimin işaret parmağını Jennie'ye doğru uzattım.

- Beni anlayamazsın Jennie. Ben Jimin'i çok seviyorum. O benim hayatımın aşkı. Kai'yle sen gibi değiliz biz.

Jennie gülmeye başladı.

- Öyle mi? Kai benim ne olursa olsun yanımda peki senin hayatının aşkı nerde chae?

Haklıydı. Hiçbir zor zamanımda yanımda değildi. Elinde değildi ki çok çalışıyordu o. Gözlerim dolmaya başladı.

Jisoo elini omzuma koyup Ovmaya başladı.

Jisoo : Jen haklı hiçbir zor zamanında yanında olmuyor. Ne zaman ağlasan Chanyeol geliyor ama o gelmiyor. Sonra bir de kıskanıyor sanki hakkı var.

Lisa : Ama Jimin çok çalışıyor unnie.

Jisoo : Suho ve Kai de çok çalışıyor ama hep zor zamanlarımız da birbirimize vakit ayırıyoruz çünkü değer veriyoruz.

Jennie derin bir nefes alıp bana sarıldı. Sonra Lisa ve Jisoo. O kadar ihtiyacım vardı ki buna. Onların sarılmasıyla ağlamaya tekrar başladım. Onların sarılması ise daha da sıkılaştı.

İç çekişlerim ve ağlamam sırasında güçlükle konuşabildim:

- Yalnız kalmak istiyorum biraz lütfen.

Son gücümle dediğim şeyden sonra hepsi beni öptü.

Lisa : Sen nasıl istersen. Kendine dikkat et olur mu minik bebeğim?

Kafamı olumlu anlamda salladım.

Jennie : O şerefsiz için kendini çok yıpratma. Yarın hrr Rosé görmek istiyorum.

Ve öpücük attı ben de ona geri öpücük attım ve kıkırdadım.

Jisoo saçımı öptü. Ona bakıp gülümsedim.

Jisoo : Seni her şeyden çok seviyoruz bunu sakın unutma. Sen çok değerlisin birtanem.

Son kez el sallayıp gittiler.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kafamı masaya koyup ağlamaya devam ettim. Jennie çok haklıydı.

Onlar benim kız kardeslerimdi.Onları bırakmayı düşündüğüme bile inanamıyorum. Sinirle ayağa kalktım ve yamuk yamuk yürüyerek oturma odasına gittim. Telefonumu bulup Jimin'e mesaj attım.

Rosé : Senden nefret ediyorum pislik herif.

"Böyle bir numara bulunmamaktadır."

Sınır 3 beğeni 2 yorum.

Gone // Jirosé TextHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin