BAB 1 - AKU DAN AZWA

54.3K 161 2
                                    

Namaku Kamal . Berusia 27 tahun . Sudah berkahwin dengan wanita yang bernama Azwa . Isteriku berusia sama sepertiku . Kami bertemu dan menjalinkan hubungan percintaan ketika kami belajar di salah sebuah Universiti terkemuka di Selangor dalam bidang Kejuruteraan . Yang menariknya kami berdua berasal dari negeri yang sama iaitu Johor . Hasil dari percintaan kami selama beberapa tahun , akhirnya kami di satukan pada usia kami ketika itu 24 tahun . Namun begitu , rezeki kami untuk di kurniakan cahaya mata masih belum tiba lagi sehingga hari ini .

Walaupun mendapat pelbagai tekanan dari kedua-dua belah pihak keluarga kami asyik bertanya tentang zuriat namun sedikit pun tidak mengoyahkan perasaan cinta kami . Kami hidup bahagia tanpa memikirkan orang yang berada di luar rumah tangga kami . Azwa adalah seorang wanita yang cantik di mata ku . Mempunyai tubuh yang menarik serta asset utama wanita iaitu payudara antara yang menjadi punca aku merapati Azwa ketika belajar dahulu . Lama-kelamaan perasaan Cinta itu datang dengan sendiri setelah berkenalan dengan Azwa oleh kerana aku melihat keikhlasan Azwa dalam menerima diriku . Azwa bekerja di sebuah syarikat yang terletak di bandar Johor sebagai seorang jurutera .

Rutin harian kami berdua amatlah mudah sekali . Di waktu pagi jam 6.30 pagi aku dan Azwa sudah pun bersarapan pagi bersama sebelum menuju ke tempat kerja masing-masing . Aku dan Azwa memandu sendiri ke tempat kerja dengan kereta masing-masing kerana tempat kerja kami agak jauh antara satu sama lain membuatkan kami tidak boleh menaiki kereta yang sama . Pada kebiasaanya waktu balik kerja mestilah aku yang tiba di rumah dahulu kerana jadualku yang tidak menentu waktu habis kerja . Seringkali jadualku berakhir awal dari masa yang di jangka oleh sebab itu aku akan tiba 1 atau 2 jam awal dari isteriku yang kebiasaannya akan tiba di rumah pada jam 6 petang . Pada waktu malam pula kami akan menonton TV bersama . Kami bergilir jadual tontonan kerana Azwa seorang yang suka menonton drama-drama Korea manakala aku pula sukakan filem-filem perang dan menembak . Oleh itu ketidaksamaan citarasa tontonan kami itu membuatkan kami bergilir-gilir jadual untuk menonton TV bersama . Selepas dari itu , Azwa akan menyiapkan pakaian kerjaku dan dirinya untuk keesokan hari sebelum masuk tidur .

Di dalam bilik tidur pula , hubungan intim kami juga boleh di katakan cukup hebat walaupun Azwa bukanlah wanita yang mempunyai pengetahuan luas tentang hubungan intim ini namun dia pelajari satu demi satu untuk memastikan kepuasaan dan kenikmatan di capai bersama . Boleh di katakan satu minggu kekerapan kami bersama adalah sebanyak 3 kali . Walaupun aku yang lebih banyak berkerja ketika hubungan intim kami berlangsung namun reaksi dan layanan manja Azwa itu membuatkan kepuasaan kami bersama walapun rezeki untuk di kurniakan cahaya mata belum kesampaian lagi .

Aktiviti sosial kami pula agaklah baik dan kami sentiasa memberi ruang untuk berseronok dengan rakan-rakan . Hujung minggu setiap ahad adalah " Friend day " bagi kami . Aku dan beberapa rakin rakibku akan keluar bersama meluangkan masa dengan pelbagai aktiviti . Kadangkala aku bermain badminton , bermain bola sepak , Konvoi motosikal , paintball dan banyak lagi aktiviti aku bersama rakan karibku setiap minggu . Bagi Azwa pula , dia lebih banyak meluangkan masa dengan rakan-rakan karibnya di hujung minggu dengan mencari tempat-tempat makan yang sedap dan menarik perhatian mereka . Mereka boleh di katakan " food hunters " . Selain itu , Azwa juga sering mengajak rakan-rakannya untuk ke rumah ku di hujung minggu untuk bergossip dan berbual kosong . Kami selesa dengan kehidupan sosial kami .

Walaupun tekanan di tempat kerja agak berat dan sukar untuk di atasi kerana peranan kerja masing-masing , kami sedaya upaya untuk tidak membawa hal-hal kerja ke dalam rumah ketika kami bersama di rumah . Pada masa yang sama , selain dari komitmen kerja , kami juga mempunyai bisnes sampingan dengan mempunyai 5 cawangan kedai makan di beberapa daerah di Johor . Aku dan isteri boleh di katakan dalam kalangan orang yang berada juga denga gaji yang tinggi dan beberapa bisnes yang menambah pendapatan bulanan kami .

Cerita Orang DewasaWhere stories live. Discover now