Pe planeta Rank'nok

10 0 0
                                    

El era cunoscut sub numele de Samuraiul ; dar cei apropiați ii spuneau Khensi. Era vecinul lui Alex, de fapt chiar Alex ia arătat cum sa își folosească puterile. Alex avea nevoie de cineva de încredere , care sa îl ajute in afacerile sale. Si ii arătase lui Khensi cum sa manipuleze Azrathul, astfel acesta in mai puțin de 6 luni devenise unul dintre cei mai respectați oameni de pe planeta ; cuvântul lui era lege , iar promisiunile si le ținea întotdeauna.

      Stătea întins pe iarba umeda, roua abia căzuse, si privea la cerul înstelat. Avea intre dinți un fir de iarba pe care îl învârtea cu iscusința . Încerca sa găsească steaua care ii încălzea draga lui planeta. Oftează!

      Lângă el se afla  EL Angel ,  o puternica femeie care conducea o mare parte din America de Sud, membra a consiliului. Ea se născuse pe planeta Atedan si îl cunoscuse in urma cu 25 de ani pe Seijin . Acum ea îl ajuta pe acesta in încercarea de al  găsi pe KAMI-NO-GORU. Avea sa își dea viată pentru al găsi pe cel care , conform tuturor legendelor si profețiilor avea sa reducă liniștea in Univers.

      Se aflau pe planeta Rank’nok unde ar fi trebuit sa se întâlnească cu conducătorii acestei lumi. Dar sau mai întâlnit cu ei ; toata populația planetei fusese omorâtă, niciun supraviețuitor. Au căutat supraviețuitori printre ruinele unui oraș, dar degeaba nu mai trăia niciun om. Găsise totuși ceva, o nava ; si urme reziduale ale unui portal recent deschis.

 In urma citirii jurnalului de bord al navei aflaseră ca cei care atacaseră planeta fusese atacata de un grup de mercenari conduși de Radek Ashk’ek. Ei căutau ceva numit HANA SEIKATSU.

-Ce cauți? întreabă EL Angel.

- Soarele Pământului,  răspunde Khensi, dar nu cred ca o voi zări. continua el râzând .

- Poate nu te uiți unde trebuie. spune  femeia surâzând.

- Poate. . . . confirma Khensi  oftând  in timp ce se ridica in picioare. Arunca firul de iarba din gura apoi continua : tu ai idee ce este HANA SEIKATSU ?

EL Angel se uita îndelung la o stea anume. Era  steaua in jurul căreia gravita planeta Atedan. Din jurnalul de bord al navei aflase ca fusese distrusa de Radek Ashk’ek in urma cu 3 ani. Femeia se ridica in picioare si ea si privind in continuare spre steaua care o luminase si încălzise timp de 15 ani spunând :

- Planeta pe care m-am născut a fost distrusa de acești mercenari. Singurul care știe ce este HANA SEIKATSU este Seijin.

-Cred ca ar fi timpul sa ne întorceam acasă si sa vedem despre ce este vorba.

- Da, asta trebuie sa facem. Si vezi sa deschizi portalul in Iași.

- Pentru?

- Este o întrunire a consiliului.  Azi vei lua parte la prima ta întrunire a consiliului. spune  EL Angel care îl privește îndelung pe tânărul ei partener .

Khensi deschide portalul spre planeta Pământ. Lăsau in urma lor o planeta plina de cadavre, aduceau cu ei înapoi pe Pământ o sumedenie de întrebări, vesti rele si totul avea sa meargă din ce in ce mai rău. . . .

Hana SeikatsuWhere stories live. Discover now