Arklar ölmedim fcvgbhj bölümü elimden geldiğince uzun yazcam hadi başlayalım
Y/N;
Melike'yi hemen kolundan tutup odama götürdüm. Kapıyı kitleyip yatağıma oturdum.Melike yanıma gelip,
Melike:Anlatacakmısın bugün yoksa ben merakdan çatlayayımmı?
Y/N:Olay şu babam ve arkadaşları animagusmuş.
Melike:Eee anladım animaguslar bunamı şaşırdınız.
Y/N:Hayır senden bir şey isteyeceğim.Kabul etmek zorunda değilsin.Ama tanıdığım ve yardıma en hazır Ravenclaw sensin.Ayrıca benim cesaretim[aşk konusunda pısırık oluyosu-(Y/N suratıma vurdu)] ve senin zekan birleşirse kolaylıkla bulabiliriz.
Melike:Neyi bulacağız açıkca anlatırmısın?
Y/N:Babamlar animagusya babamlar bunu bir günlüğe yazmış ama kaybetmişler bende dedimki acaba beraber-
Melike:Bulurmuyuz dedin peki Potter'ın haberi varmı.
Y/N:Hayır bence ilk biz bulalım bir öyle haber verelim. Hem zaten bu günlüğü bulmak ne kadar kolay olacak .Birde daha nerde olduğu belli değil.Ama babam dönüşümlerden sonra kaybettiklerini söylediğine göre ya şamarcı söğütte ya da yasak ormanda.
Melike:Bence ne kadar fazla kişi olursak o kadar iyi olur ayrıca sen günlüğü napacaksın?Babana vermeyeceğine göre animagus olacaksın.Bunun bir sürü tehlikesi var.Hem animagus olunca eline ne geçicek ne olmayı bekliyorsunki.Ne olacağında belirsiz.Belki bir sümüklü böcek veya hamam böceği bile olabilirsin.Ya geri dönüşemeyip öyle kalırsan.O yüzden Potter'da öğrenmeli.
Y/N:Önce bulalım öyle söyleriz.Hadiii hem kaybedecek zamanımız yok.
Melike'yi zar zor ikna edip Harry'i işe sokmamıştım şimdi ise sıra Melike'nin bize yardımcı olacağını düşündüğü haritaları almakdaydı.Melike bu haritaları okul kütüphanesinde bulabileceğimizi söylemişti ama bunun için okulun başlamasını beklemek zorundaydık.Melike işe abisi Cedric ve Hermione'ide eklemeyi teklif etti.Bunun ne işimize yarayacağını söylediğimdede."Cedric okulda baya popüler onun arkadaşları sayesinde daha rahat ve istediğimiz harita ve benzeri eşyaya ulaşabiliriz.Hermione ise o da bize bu konuda yardım edebilecek kadar zeki.Bizim gözümüzden kaçan birşeyi illa görecektir."İlk başta karşı çıksamda haklıydı onlar bu işte olmalıydı.Ama Harry Herm'i sıkboğaz ederse Herm en sonunda anlatabilirdi.Evet bu küçük bir ihtimal ama olabilirdi.Bu yüzden işe sadece Cedric'i katmayı kabul ettim.Zaten bu şekilde Cedric ile baya yakın arkadaş olduk.Biz planı netleştirdiğimiz zamanda yanımıza babam ve Harry geldi.
Harry:Konuşmanız bittimi acayip sıkıldımmmmm
Sirius:Onu muggle oynu olan futbolda yendiğim için böyle yapıyor.Çok takmayın siz burda kalın Y/N Aylağın yanındayım.Saat 7 gibi gelirim.Uslu durun.Melike ben babandan izin alıcam abinde gelicek bugün burda kalacaksınız.Görüşürüz{kapıdan çıkar gider}
Harry:Siz ne yaptınız ben acayip sıkılıp yoruldum{kendini benim yatağıma atar}
Y/N:Kalk yatağımdan terlisin ter kokutcan Melike yatcak akşam orda.
Harry:Bizdemi kalıyo.
Y/N:Evet
Harry:Benim canım tatlı çekti bana tatlı yapsanıza
Y/N ve Melike aynı anda-Kendin yap
~GÜNLÜK ARAYIŞI~
Melike ile haftaya pazar günü aynı şekilde buluşup dışarı çıkmak için babamdan izin aldım.Harry bizimle gelmek iiçin götünü yırtsada gelmedi.Babam eve Ron'ları çağırmasını söyledi.Harry'de kimse olmadığı için çağırmak zorunda kaldı.Ben Melike ve Cedric beraber çıktık.Cedric saolsun Hogwartsa girdik.Çapulcu Haritası ne olur ne olmaz diye yanımda olduğundan yakalanmamıştık.
Cedric:Asıl soruyu soruyorum ne arıyonuz.Bak sizi soktum Hogwartsa bari söyleyin
Melike:Evde anlattık🤦♀️
Cedric:Ravenclaw'a rüşvetle giren düzgünce soru sordum madem Raw'sın anlat anlayabileceğim şekilde
Melike:Y/N babasının arkadaşı olan James Potter'ın nasıl animagus olduğunu anlatan bir günlüğü arıyor
Cedric:Niye burda arıyo babasına sorsaya
Melike:Günlük kayıp bu yüzden seni çağırdık
Y/N:Kısaca papatya jojuk biz alanı bulmaya çalışacağız sende bize kazmamıya fln yardım etcen
Cedric:Çıkarım ne olucak
Y/N:Sevdiğin kızla aranı yapabilirim veya galleon verebilirim veya sana yeni bir nimbus alabilirim ama nimbus için bir aylık param gider ya da bedava yaparsın?
Cedric:Ben nimbus istirem yoksa seni babana söylerim papatya kız
Y/N:Önce günlüğü bulalım öyle alırım nimbusunu
Cedric:Yani birde sen günlüğü napcan Black
Melike:Animagus olcak gerçektende salaksın abi
Cedric:OHA BU KIZ BANA ABİ DEDİİİİ ÇAKMA PAPATYACI BİR İŞE YARADIN
Y/N:{Melike'ye fısıldayarak}animagus olmama kızmıyo bozuk bu iade edin
Melike:Bencede bozuk herneyse bulalım şu günlüğü
Günlüğü karanlık ormanda bir gölün yanında bir taşın altında bulmuştuk babamın söylediği şifreyi söyledim.
Y/N:Arkadaşa yardım hepinizi solladım{arklar değiştirdim saçma oluyo çünkü zaten saçma o ayrı mesele judvhnso}
Günlüğün kilidi yere düşmüştü.Hemen içine baktık.Syfalar tertemizdi ve kim yazdıysa çok güzel yazmıştı.Ayrıca eğer iksirini yapmaya başlarsak tahmini olarak 4. sınıfa kadar bitecekti...
Arklar yazma yetimi kaybettim
Birde 8 yıllık eski en iyi arkımla kavga ettiğimden dolayı fikir gelmiyor.
Böyle az az bölüm yazmayı planlıyorum olabildiğince yakın tarihlerde atıcağım
Birde şu takip edip çıkanlar niye çıkıyonuz aq çıkcaksanız etmeyin
Oy sınırınıda düşürdüm yine iyisiniz fdcxfvh
Oy sınırı 15
Bıbı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter İle Hayal Et
De TodoArklar hepinize selam baktım hayal et kitapları var bir sürü okudum okudum okudum ama Harryle alakalı baya az var bende dedim bende yazıyım o zaman isterseniz sonra başka karekterlerlede alakalı hayal et yazarım bakcaz bakalım kitap iyiyemi gidiyo b...