Bu hesapta ilk kitabım takmayın eğlencesine yazıyorum ilerde bozarım kitabı dhakegfka
_ _ _
Reiner sonunda paradis adasından dönmüştü
Ama tek gelmişti ne Annie nede Bertholdt yoktu.
Anlaşılan onlar başarısız olmuştu.Onu karşılamaya gittiğimde nedense herkese soğuk davranmıştı.Onda bir sorun vardı ve bunu fark etmiştim çünkü yüzümüze bile zar zor bakıyordu.
Belki de ben yanlış anlıyordum paradis adasında doğduğum için eldialı olduğum için böyle davranıyordu.
Bunu ona sormam lazım.
_ _ _
+ Renier
- Evet.
+ İyimisin ?
- İyiyim.
+ Ama iyi gözükmüyorsun
- Sana iyiyim dedim ya!
+ Tamam sakin.Sadece neden böyle davranıyorsun diye soracaktım.
- Çok yorgunum Y/N daha sonra konuşalım.
+ Peki.
_ _ _
Belki de haklıdır sadece yorgundur.Ah tabi ki yorgundur başka ne olucak.Aptal Y/N hep kötü düşün zaten.
Reiner geleli 2 saat olmuştu.Hava karardığı için direk evime gittim.Evlerimiz pek yakın değildi.Evin içerisine girdiğimde hemen üstümü değiştirip direk kendimi yatağa attım.
İşlerden dolayı kendimi çok yormuştum.Evet titan gücüne sahip değilim.Ama ben de yeni marley askerleri olucak kişileri eğitiyorum ve şu sıkıcı evraklar..Ah bir türlü bitmiyorlar.
Reiner ile aramızda ki fark aslında benim bir süre paradis adasında büyümüş olmam.
Orada bazı hatıralarım var.Ama ailemi çok net hatırlamıyorum.Sadece hatırlayabildiğim mavi gözlü ve sarı saçlı birisi.
Aklıma gelen şeyle hemen yataktan kalktım ve aynanın karşısına geçtim.Evet o hatırladığım kişiye sanki benziyordum.Bende sarı saçlı ve mavi gözlüydüm.Ayrıca yüzlerimiz de biraz benziyordu.
Acaba ailemden birisi olabilir mi ki ?
Emin değilim.Reiner'a sorsam acaba cevap verir mi ? O hatırladığım kişiyi tanıyor mudur ? Ah olmaz daha yeni ordan gelmişken ona hemen paradis adası hakkında sorular sormak iyi olmaz.
En iyisi şimdik uyumak.Sabah bunları düşünürüm belki Zeke tanıyordur.
Yatağıma geri yattım ve zar zor açık tuttuğum gözlerimi kapattım.Umarım bu gün rüyamda yine o kişiyi görürüm.Onun yüzünü daha net incelemek istiyorum.
_ _ _
Kapıdan gelen ses ile uyandım.Ayağa kalkıp aşağı kata inip kapıyı açtım.
Tahmin ettiğim gibi Porco yine beni uyandırmaya gelmişti.Ah bu çocuk Reiner gittiğinden beri hep benimle ilgilenmişti.
Çünkü Reiner gittiğinden beri hep üzgündüm ve geç uyanıyordum.O da bunu fark etmiş ki her zaman benimle ilgileniyordu.
_ _ _
+ Ben kapını her gün çalmasam nasıl uyanacaksın çok merak ediyorum prenses.
- Teşekkürler Porco
+ Rica ederim.Zaten sorun olmuyor evlerimiz yakın seninle sohbet ederek yürümek hoşuma gidiyor hem.
- Hadi canım nedense bana sohbetimden sıkılıyormuşsun gibi geliyor
+ Ya tamam ara sıra evet ama sende sürekli o zamanlarda Reiner diyip duruyorsun.
- Aa sende Pieck den bahsediyorsun ama ben sıkılmıyorum.
+ Tamam tamam bir şey demedim ya.
- Hadi yürü geç kalıcaz yoksa
+ Evet bitirmen gereken tonlarca evrak var.
- Ya pislik hatırlatmasana!
+ kıkırdar Hadi hadi
_ _ _
Porco ile yürürken Reiner ı gördük ona seslenip el salladım ama yüzüme bile bakmadı.
Neden geldiğinden beri soğuktu ki.
Porco da şaşırmışa benziyordu.O da biliyordu ki Reiner normalde benimle her zaman konuşurdu.
Ama bu sefer konuşmayı bırak yüzüme bile bakmıyordu.Kalbimin yavaşça kırıldığını hissedebiliyordum.
Yoksa orada birisine mi bağlanmıştı..Yani orada birisine aşık mı olmuştu..
Eğer böyle bir şey varsa bunu kaldırabilirmiyim bilmiyorum.
Yıllarca onu beklemişken..Galiba bunu kaldıramazdım.Yani yalnızken.Porco Pieck Zeke acaba bana destek olurlarmıydı.
Kafamı eğerek yürümeye devam ettim.Yol boyunca porco benimle konuşmaya çalıştı ben se ona kısa cevaplar vermekten başka hiç bir şey yapamadım.
Öhm evet ee bir kaç bölüm sonra (üşenmezsem yazıcam) zaman atlaması olucak çünkü bizim mükemmel ve yakışıklı erenimiz marley e geliyordu.Ehe neyse kendinize iyi bakın
İyi oldu mu bilmiyom bölüm
Görüşmek üzere hepinizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reiner x Reader || Reiner Braun
General FictionSana karşı duygularım asla değişmedi.Küçükken hatırlarmısın bilmiyorum ama Zırhlı Titan'a laik olmak için ikimiz birbirimizle yarışırdık. Ama bu yarışı kazanan sen oldun.Sen ne kadar bunu göremesen de küçüklüğümden beri sana farklı duygular besledim...