İYİ OKUMALAR HEPİNİZE.
BEĞENİRSENİZ YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN.💛✨😇🦋(❁'◡'❁)
Kapıyı açmanla şok oldun.
Olamaz öylece donup kaldın. Sonra kendine geldin.
YN:Meraba içeri geç.
Yam:Meraba
Yam ile içeri geçtin ve anne ve babanla tanıştı. Sen hala olayın şokunu atlatamamışken annen çoktan yemekleri getirmişti.
Onlar sohbet ederken sen sakince yani ne kadar sakin olabilirsen yemeğini yiyordun. Nasıl dört gün önce tanıştığı bir kızdan hoşlanmıştı hatta sevgili olmuştu. Sonra kendi kendine düşünmeye başladın.
İÇİNDEN:Tamam bu kadar tepki vermemeliyim sonuçta bu onun hayatı ve akışına bırakıcam kafaya takmıycam sonunu kendileri düşünsün yani banane ki ama en azından bana anlatabilirdi sonuçta biz herşeyimizi birbirimize anlatırdık ama o kız acaba onu gerçekten değiştiriyorsa hayır olamaz bu çok saçmaydı ya Ramiro artık Lunalarla takılmaya başlarsa büyük kaos çıkıcak kesin.
Sonra acaba ne konuşuyorlar diye merak ettin ve dinlemeye başladın.
Masaya baktın ve yanındaki sandalyenin olduğu tarafta bir tabak daha vardı .
yn:Anne bir tabağı fazla koymuşuz galiba.
Annesi:Hayır kızım Ramironun bir arkadaşı da gelicekmiş sonra beraber ödevlerini yapıcaklarmış.
KAPI ZİLİ ÇALAR
YN:Kapıyı açmaya gittin neden bu evdeki kapıları hep sen açıyordun ki .
Kapıyı açtın ve al bakalım sana ikinci şok.
yn:Nee senin ne işin var duvar ay yani Gaston.
Gaston:Birincisi duvar ismim oksijen israfından daha iyi gelişme var sende ikincisi Ramironun davetlisiyim son olarakta çekilirsen geçicem yn.
YN:Ukala çocuk geç içeri .
İçeri geçtiniz
Gaston ailen ile tanıştı ve sohbete başladılar.
Eğer bir daha kapı çalarsa ve biri gelirse ciddi anlamda şok geçirirdin.
Yemek bitince Gaston ve Ramiro yukarı çıktı ödev yapmak için .
Sende naziklik olsun diye Yam ı odana çıkmaya çağırdın ve odana gittiniz.
Aslında biraz fazla önyargılı davrandığını düşünmeye başladın çünkü Yam ile baya bir sohbet ettiniz iyi bir kızdı sadece galiba Luna ile arkadaş diye onun hakkında öyle düşündün.
Yam evine gidicekti ve sende ona bahçeye kadar eşlik ettin.
yam:Görüşürüz
Yn:Görüşürüz
Arkanı döndün ve Gastonu gördün.
YN:Naber
Gaston:iyi bende şimdi gidiyordum
yn:Peki görüşürüz
Gaston gitti ve sende içeri girdin salonda annen baban ve Ramiro seni bekliyordu.
Baban:Sizinle birşey konuşamamız gerekli.
Ramiro:Ne peki merak ettimde yinemi taşınıyoruz
Yn:Artık söyleseniz gerçi artık bu evde herkes birşey saklıyor ama
Ramiro:Ben sana söyliycektim ama unutmuşum napabilirim yani
Yn:Sonra konuşuruz sus şimdi.
Anne:Yarın sabah burda olamayıcaz biraz ani oldu ama bir iş seyahati için bir hafta yokuz şimdi çıkıyoruz uçağa yetişicez.
Çıkıp gittiler Ramiroyla ağzınız açık öylece bakakaldınız.
Yn:NEE ŞİMDİ BİR HAFTA OLAMIYCAKLAR VE YENİMİ HABERİMİZ OLUYOR BU NASIL İŞ YA. GERÇİ BENDEKİ SORU ARTIK KİMSE BİRŞEY ANLATMIYORKİ ZATEN HERKES NE SÖYLİYCEKSE O A SÖYLÜYOR.
Ramiro:tamam özür dilerim
yn:tamam sorun değil
Kapı çalar
AÇARSIN
yn:AAAAAAAAAA ŞUAN İNANAMIYORUM SİMON SENİ ÇOK ÖZLEDİK
simon içeri geçti
Ramiro:Simon seni hangi rüzgar attıda gelmek aklına geldi sonunda ha?
Simon:Çünkü sizin şu telefonda bahsettiğiniz roller jam denen yerde hem paten kayıcam hemde pist asistanı olarak çalışıcam yani artık temelli olarak burada yaşıyıcam .
yn:Çok güzel bir haber peki nerde kalıcaksın
Simon:Aslında bir ev bulana kadar yanınızdayım
Ramiro:istediğin kadar kalabilirsin.
Biraz daha konuşup yatarsınız.
Sabah oldu uyandınız ve telefonlarınıza mesaj geldi .
MESAJ:EĞER SAAT 21.30 DA BU KONUMA GELMESSENİZ JULİANAYI ÖLDÜRÜRÜZ KİMSEYE HABER VERMEYİN.
mesajı okurken altına yapıcaktın.
Mesajı ilk okuduğunda çokda inanmamıştın ama gönderilen fotoğrafı görünce bunun ciddi olduğunu anladın .
Aşşağı indin ve diğerlerine hiçbir şey belli etmemeye çalışıyordun onlarda aynı şekilde.
Sonra roller jam e gittiniz herkes oradaydı ama juliana yoktu hepiniz nerde olduğunu biliyordunuz ama çıt çıkarmıyordu.
******************************************************************************************************************************************************************************************
SAAT 21.30
Gönderilen konuma gelmiştin.
Orada büyük korkutucu bir ev vardı ve sanki duvarın arkasında biri vardı korkuyla yaklaştın.
Gördüğün kişiyle için rahatladı.
Gaston:Senin burada ne işin var?
Yn:Senin asıl ne işin var?
Arkadan Lunanın ve Ambarın geldiğini gördün. Sonra diğer taraftan Ramiro Simon Matteo ve Yam geliyordu. Öndende Nico Emilia Benicio ve Pedro geliyordu. Daha sonra sağ bir baktınki Jim yanında.
Bir arabanın geldiğini gördünüz ve tırstınız sonra arabadan Hazmin ve Delfi indi.
*********************************************************************************************
Sonra hep beraber eve girmek için kapıya yaklaştınız.
Hazmin:ee kapıyı kim açıcak ben açmam korkuyorum .
Matteo:Kura çekelim.
Kura çektiniz ve sen çıktın.
Korka korka kapıya yaklaştın ve tam açıcakken Gaston kolunu tuttu.
Gaston:Dur sen çekil ben açıcam.
BÖLÜM BU KADARDI YENİ BÖLÜMÜ AKŞAM ATMAYA ÇALIŞICAM.
💚🦋