İYİ OKUMALAR😇✨🦋
Rollera geldiniz ve kalan hazırlıkları bitirdiniz sonra Luna Julianayı getirdi ve doğum gününü kutladınız. Sonra Juliana konuşmaya başladı.
Juliana:Çocuklar size bir haberim var paten yarışması düzenleniyor ve bu paten yarışmasını kazanan iki takım roda fest finaline gidicek bunun için ilk önce çeyrek elemeleri geçicez ve yarın çalışmalara başlayıcaz tabi ilk önce bir takım oluşturmamız gerek.
Simon:Takımlar kaç kişiden oluşuyor
Juliana:9 kişi ben yarışmada olmak istemiyorum diyenler el kaldırsın.
Juliana:Tamam sadece senmi istemiyorsun Hazmin
Hazmin:Evet çünkü Fab ve Chic için çekim yapıcam.
Juliana:O zaman kalanlarla yarın bir antreman yapalım ve kayış durumunuza göre takımı belirleriz.
Eve gittiğinizde çok yorgun olduğun için odana çıktın ve biraz dinlendikten sonra ödevlerini yaptın.
Ödevlerin bitince kendine kahve yapmak için odadan çıktın aşağıda Ramiro ve Simon hararetli şekilde birşeyler konuşuyordu merak ettin ve yanlarına gittin.
Ramiro:Annemler gelene kadar kalıyorsun ama dimi?
Simon:Tabi ama ondan sonra gidiyorum .
Yn:Kim nereye gidiyor kim kalıyor ya hiçbirşey anlamadım banada anlatın şunu .
Simon:Nico ve Pedro onların müzik grubunda olmamı teklif etti ve bende kabul ettim sonra onlarla yaşadıkları evde kalabileceğimi söylediler bende teyzemler yani anneniz geldikten sonra oraya gidicem zaten çok yakın.
Yn:Tamam o zaman sorun yoksa bende kendime kahve yapıp balkona gidicem.
Kahveni yaptın ve balkona çıktın yaz yaklaştığından hava çok ılıktı ve ay çok güzel parlıyordu.
Birden telefonun çaldı Gaston arıyordu . Paniğe kapıldın elin ayağına dolaştı neden bu kadar heyecanlandığına anlam verememiştin ve sonunda sakince telefonu açtın.
Yn:Alo
Gaston:Naber
Yn:İyi sen
Gaston:Bende iyi biliyorum saat geç oldu ama yarın için parkta çalışalımmı tabi istersen yani istemeyedebilirsin.
Yn:Eeee tamam olur geliyorum ben birazdan görüşürüz baybay.
Görüşürüz demesini bekledin ama demedi sende kapattın bu çocuk çok değişikti hem parka çağırıyor hemde baybay demiyor hem romantik hem duvar bu ne böyle ya.
Odana gidip giyindin ama bir sorun vardı akşam 11 de evden nasıl çıkıcaktın.
Merdivenlerden çaktırmadan baktığında Ramirolar playstation oynuyordu sende indin ve seni farkettiler.
Ramiro:Bu saatte nereye
Simon:Saatin farkındamısın
Yn:Ambarlara gidiyorum beraber film izlemeye karar verdikte.
Simon:Tamam o zaman çıkabilirsin.
Hemen Ambarı arayıp haber verdin eğer ararlarsa en azından yalanın belli olmazdı.
Parka gittin ve çalışmaya başladınız o kadar çok kaymıştınızki saatin farkında bile değildin gidip telefona baktın.
Yn:Olamaz saat 1 olmuş
Gaston:O zaman seni eve kadar bırakıyımmı
Yn:Olur