(Geriye dönüş 4 gün önce)
"Sikeyim doktor ne dediğinin farkında mısın lan sen?"
"Taemin! Lütfen düzgün konuşur musun benimle!"
"Lan gerizekalı herif burada öleceğim haberini alıyorum şoka girdim aq!"
Taemin manzaralı odasında yatağın içinde doğrulup şokla telefondaki sesi dinliyordu ölecekti. Hastaydı ve hastalığı son evredeydi Taemin farketmemişti bile! Gerçi farketse bile tedaviyi kabul edermiydi onu bile düşünmedi....
Yattığı yerden kalkıp hemen Yoongi ve diğerlerini aradı işler ciddi bir hal almıştı Taemin hepsini geri dönüp bitirmek isterken şuan tüm planı bozulmuştu ve onlara ihtiyacı olduğunu hissetti!
Son kez söylemişti hepsine çocuktan kurtulmaları gerektiğini ama hiç biri bunu yapmak istemiyordu.Tamam başından beri Taemin bu çocuğu istemiyordu çünkü ona babalık yapamazdı bunu biliyordu. Şimdi ise o çocuğa istesede babalık yapamayacaktı. Yoongi ve Taehyung çocuğa bir şey yapmayacaklarını bilmem kaçıncı kez dile getirirken Taemin işin kendine kaldığını anladı.
Hızlıca üzerini değişti evebeyinleri ona bir ay burada kalmasını söylemişti ama onun o kadar zamanı yoktu halletmesi gereken şeyler vardı ve çok geç kaldığı bir sevgi...
Küçük bir kağıda not yazıp yatağının üzerine bıraktı ardından hızlıca evden çıkıp havaalanına ilerlediİkizimin yanına gidiyorum :)
-Taemin
Taemin kimseye bir şey söylemeden geri dönmüştü yaptığı ilk şey Jungkook 'u görmekti numarasını bulmuştu bu gibi işler onun için çocuk oyuncağıydı. Taemin Taehyung ve diğerlerini tehdit ettiği için kimse Jungkook' a gerçekleri söylememişti bunun rahatlığı vardı Taemin 'in üzerinde.
Söylediği kahveyi yudumlarken bakışları sessiz kafade gezindi Jungkook içeri giriş yaptığında Taemin onu ilk kez bu kadar yakından görmüştü. Çok masum ve güzeldi Taemin' in içinde bir şeyler kıpırdamıştı kendi bile anlamamıştı ne olduğunu!
Jungkook sıcak gülümsemesiyle masaya otururdu kocaman gözleri vardı güzel yüzü. Taemin yüzündeki gülümsemeni bozmadan konuşmaya çalışmış içecek bir şey isteyip istemediğini dile getirmişti! İkili kahvelerini yudumlarken Taemin konuşmaya başladı
"Geldiğin için teşekkür ederim... Öyle ya sen hep bana geldin ben hiç farketmedimki!"
Kısa bir sessizlik olmuştu Jungkook sessizdi ama bakışları Taemin 'in söylediklerini onaylıyordu. Taemin tekrar konuşmaya başladı
"Sana güven veriyormuyum bilmiyorum Ama... Sevgine karşılık vermek istiyorum.!"
Jungkook kocaman açtığı gözleri ile Taemin' e baktı Taemin gülümsemesini hiç bozmadan devam etti
"Hala beni seviyorsan eğer Jungkook! Seni sevmek istiyorum..."
"Seviyorum Taemin!"
Jungkook 'un sesi ile Taemin sevinmişti çok geç kalmıştı istediği sevgiye bunu karşı tarafada vermekte geç kalacaktı belki ama yinede bir kez olsun hatta son bir kez olsun piç Taemin olmak istemiyor iyi biri olarak yaşamına son vermek istiyordu. Sevgiyi azda olsa yaşamış bir insan olarak...
*
(Bugünden devam)
"Merhaba Taemin!"
Hastane odasına giren Bangchan ve Lee know Taemin 'i selamlamıştı Taemin sırıtarak konuştu
"Ölmedim henüz Chan sonra gelin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐰𝐢𝐧𝐬 / 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤
FanfictionHiç bir günlüğüne başka birinin yerinde olmak istediniz mi? Kim Taehyung bir aylığına ikizi Kim Taemin 'in yerine geçer ve Jeon Jungkook' a aşık olur. °Teakook °Texting ❗UYARI 𝗕𝘂 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗽 𝗵𝗶𝗰̧ 𝗯𝗶𝗿 𝘀̧𝗲𝗸𝗶𝗹𝗱𝗲 𝗶𝗱𝗼𝗹𝗹𝗲𝗿𝗶 𝗸𝗼̈𝘁...