28🎭

341 23 17
                                    

"Jungkook!"

"Taemin!"

"İyi misin?"

"Korktum!"

"Ne... Kimden korktun?"

"Gelmeyeceksin diye!"

"Ama geldim!"

"Geldin."

"Saçını kurutmadın mı?"

"Kurutucuyu bulamadım!"

"Islakken daha tatlısın! Hadi gel saçını kurutayım."

"Tamam!"

*

"Yoongi Hyung iyi misin?"

"Son bir saattir sesisce halıya bakıyor!"

"Hastaneye mi götürsek?"

"Noldu Yoongi Hyung 'a?"

"Boş ver Taehyung! Olay kötü?"

"Jungkook' a bir şey mi oldu?"

"Hayır öyle bir şey değil!"

"Ayrıldık!"

Donuk bir ses tonu ile konuştu Yoongi bakışları hala yerdeki desenli halıdaydı kafasını kaldırdı dolmuş gözlerle Taehyung 'a baktı tekrar konuşmaya çalıştı

"Sana söz verdim Taehyung... Bu yüzden ilişkim bitti."

"Ne?"

"Taemin benide senin gibi tehdit ediyordu! O söylemeden önce her şeyi anlattım Jimin' e ilişkimiz bitti !"

"Hyung..."

"Hayır konuşma Taehyung! Senin bir suçun yok hepsi o piç ikizinin yüzden diyeceğim ama onunda bir suçu yok... Ben ne yaptıysam kendi aptallığı yüzünden yaptım şimdi sonucunu çekiyorum."

"Hyung ne söylesem bilmiyorum.! Ama özür dilerim"

"Dileme! Senin bir suçun yok.. Sevmek suç değil. Jungkook 'u  Taemin piçinin elinden alacağım!"

"Nerede olduklarını biliyor musun?"

"Hayır bilmiyorum!"

"Peki ya bebek ne olacak?"

"Onuda Taemin' in elinden kurtaracağım gerekirse ben üzerime alırım!"

"Taemin 'in amacı ne Taehyung neden senin ondan bir adım önde olmanı dahi istemiyor? Yıllarca saklanarak yaşamışsın hyunjin dedi!"

"O öyle istedi diye..."

"Nasıl?"

"Küçükken her zaman benim arkamı topladı çok dayak yedi babamdan ve dedemden sırf benim için! Zamanla nefret etti benden bende bir şey yapamadım... Evden ayrıldığımız zaman bana karşısına çıkmamam gerektiğini hiç yoktan bu kadarı ona borçlu olduğumu söyledi! Dediğini yaptım onun gölgesi gibi yaşadım... "

" Tanrım! "

" Ama onun neyin bu kadar kötü bir şeye dönüştürdüğünü bilmiyorum! O hep iyi biriydi Hyung yemin ederimki o çok iyi biriydi. "

" Bu Jigololuk işlerine nasıl bulaştı biliyor musun? "

" Hayır Hyung! "

" Bizde bilmiyoruz! Kimseye anlatmadı bir barda tanıştık Taeminle meğer aynı okuldaymışız öylece yakın olduk! "

𝐓𝐰𝐢𝐧𝐬 / 𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin