Jmenuju se Casandra Olivia Harperová a je mi čerstvě 17 let.
Vyrůstala jsem v jednom menším městečku jihozápadně od Atlanty. V mých šesti letech jsme se ale s komplet celou rodinou přestěhovali do New Yorku. Důvod mi nikdy neřekli.
Ale po tom co jsem se dozvěděla pravdu mi to začalo všechno dávat smysl.V New Yorku jsem taky začala chodit do školy kde jsem si našla jednu kamarádku. Jmenovala se Stephanie. Ale všechno to skončilo na konci sedmé třídy, když jsme se Steph měli domluvený sraz na našem tajném místě a já jí tam našla ležet s prostřelenou hlavou v kaluži krve. Čekala jsem jen, kdy se dostaví šok. Kdy začnu ječet, utíkat, brečet cokoli....nic. Stála jsem tam a koukala na moji mrtvou kamarádku. Než mě tam o dvě vteřiny později našel můj děda s bandou nějakých týpků a odvedl mě domů. Nejdivnější bylo, že jsem ani nějak extra netruchlila. Asi půl roku jsem se snažila zjistit, proč jsem ze smrti mojí kamarádky nebyla až tak moc v prdeli, jako třeba ze smrti mojí rybičky. Ale opět se mi nedostalo žádné odpovědi.
Ale potom, co jsem se dozvěděla pravdu mi to opět začalo dávat smysl.Už od malička jsem měla určitý vztah ke zbraním a bojovým sportům. Měla jsem sílu, kuráž a odvahu, ale to všechno bylo (a je do teď) zchované pod pláštěm empatie a holčičí citlivosti. Zajímavé je, že moje "stinná stránka" se projevila vždy, když jsem se neuvěřitelně naštvala. Byla jsem schopná skoro všeho.
Potom, co jsem ale jednoho kluka, co si na mě dovoloval a měl blbý poznámky zmrzačila tak moc, až musel do nemocnice, jsem se uzavřela do sebe, a do konce základky jsem se stranila jakékoliv společnosti lidí mého věku. A taky jsem si měla titul "Ta nemluvící asociálka s kapucí na hlavě a sluchátky v uších".Během tohoto období jsem si nejvíce rozuměla s mým dědou. Vždy mi říkal, že jsem vyjímečná a že jednou dokážu veliké věci. Jako malé mi říkal, že jednou budu mít velkou moc a budu vládnout světu. Já si to samozřejmě vyložila tak, že se stanu vílou a budu zachraňovat svět. A taky jsem vždy obdivovala to jeho tetování.
Připomíná mi to kompas, a něco mi říká, že má nějaký skrytý význam. Samozřejmě....opět se mi nedostalo odpovědi.
Ale potom, co jsem se dozvěděla, pravdu...V patnácti jsem nastoupila na střední a mám pocit, jako by mi život začal od znova. Našla jsem si novou kamarádku, kterou kdybych mohla, tak jí střežim 24/7. Po dlouhé době jsem se otevřela světu a opět začala trochu žít. Jenom díky ní. Jmenuje se Jessica a tu holku neskutečně zbožňuju. Pomohla mi naučit se sebeovládání a dostala mě z bodu "špatná rebelka" na bod "normální teenagerka". A to by bylo z mého, poněkud komplikovaného a docela krátkého života prozatím vše.
Momentálně si žiju svůj teenagerský život, s jedním trápením. A to jsou všechny ty tajnosti, co přede mnou skrývá celá moje rodina. V poslední době si přijdu jako duch. Přijdu domů ze školy a místo pozdravu slyším "šepty šepty". Jdu na večeři, "šepty šepty". Ráno vstanu, "šepty šepty". Už mi z toho brzo asi jebne.
Ale potom, co jsem se dozvěděla pravdu jsem pochopila, proč všechny ty tajnosti.A co že mám pořád s tou pravdou? No...to víte. Ono se ne nadarmo říká, že pravda občas bolí.
Jak by jste se cítili vy, kdyby jste se jednoho normálního dne, normálně vydali do nemocnice na praxi, tam byste zachraňovali postřelenýho týpka, kterej vám později na JIPu omylem řekne svojí PRAVOU identitu a vám se během jednoho měsíce obrátí život totálně naruby? Naruby myslím, jako že vás "pro vaše dobro" zajme americká mafie a vy zjistíte, že jste vlastně celý svůj život nevěděli kdo jste, odkud pocházíte, co jste vlastně vůbec zač a jakou máte moc....
*******************************
Vítám vás u mé další, druhé povídky, tentokrát z úplně jiného soudku, než je můj první příběh.😁
V dalších kapitolách se bude poměrně hojně vyskytovat vulgarismus a někdy taky krvavá a možná (když seberu dost odvahy😅) 15+ scéna. Samozřejmě bych to nebyla já, abych do toho nepřidala nějakou tu romantiku....hah.🙃
Je to moje úplně první mafiánská povídka a celý děj byl vytvořen mojí bujnou fantazií večer před spaním, kdy můj mozek oplývá největší tvůrčí schopností.😂
Nejsem žádný odborník, takže když se někde omylem přepíšu v nějakém lékařském termínu nebo pojmu....neukamenujte mě prosím😂🙏
A na konec....
Tenhle příběh bych chtěla věnovat partě těch nejúžasnějších holek na světě. 🥰Užívejte života a vidíme se u další kapitoly 😉
BeBe
Btw. Takový malý dáreček k začátku školního roku 😉
ČTEŠ
Krycí jméno Princezna
FanfictionMyslela jsem, že žiju úplně normální život. Myslela jsem, že vím kdo jsem já a kdo je moje rodina. A oni mi 17 let tajili tu krutě krutou pravdu... 17 let žiju v jedný obrovský lži. A teď, když vím kdo DOOPRAVDY JSEM a znám svůj OPRAVDOVÝ původ, svá...