•Annem sanırım artık gerçekten bayılmalarıma alışmış olmalı.•-Müge kızım,beni yanlış anlama ama seni bir psikiyatriste mi götürsek?En azından o sana bir yol gösterir.•Annemin söylediği cümleye başımı onaylasam da kimsenin beni düzeltebileceğine inanmıyordum.Annemin çabalarının tabii ki olumlu bir yanıt görmesini isterim ama kimse beni düzeltemez.•Bugün günlerden Çarşamba.Annem iki gün önce bana bir psikiyatristten randevu almış ve birazdan ilk seansıma gidicem.Annemin söylediğine göre çok ünlü biriymiş.•Psikiyatrist salonuna gittiğimde burası gerçekten çok kalabalıktı.Neredeyse çoğu kişi benim yaşlarımda,hayatta boş yaşıyorlarmış gibilerdi.•İsmim okunduğunda içimde gram heyecan yoktu.Doktor gayet güler yüzlü bir şekilde beni karşıladı.Masasının önündeki koltuğa oturmamı işaret etti.Ben derin bir iç çektim.Doktor konuşmaya başladı.•-Merhabalar Mügeciğim.Ben senin pisikoloğun Aslı Gürbüz.Sen gelmeden önce annen bana senin hakkında birkaç bilgi verdi.Sen özellikle bu son üç-dört aydır gittiğin mekanlarda bana sık sık bayıldığını söyledi.Peki sen neden böyle şeyler olduğunu bana anlatmak ister misin ?•-Açıkçası neden bayıldığım hakkında bir fikrim yok.Sadece çok fazla insan görünce daraldığımı,nefes alamadığımı hissediyorum.•-Anlıyorum canım.peki bana ne sıklıkla dışarı çıktığını anlatmak ister misin ?•-Genelde dışarı çıkmayı çok sevmiyorum.•-Anlıyorum Müge.senin sosyal anksiyeten olduğunu ve şuan ufak çaplı bir depresyonda olduğunu düşünüyorum.Şimdilik bu seansta seni tanımak güzeldi.Diğer seanslarımızda seninle daha yakından tanışıp seni tanımak istiyorum.Birlikte sorunlarını halledebileceğimizi düşünüyorum.Fakat senden bana karşı dürüst olmanı ve sorduğum sorulara açık ve kendini tanımlayabileceğin cevaplar vermeni istiyorum.