Merhabalar yeni bölüm değil.
Yeni bir konsept yapmak istedim bu kitapta. Maalesef toplumumuzda çok fazla iğrenç itham var. Psikolojik şiddet bir nevi..
Kadınada erkeğe de. Oysaki eşitiz!
Göz atıcaz olucaksak öne kadının yaşadığı psikolojik şiddete bakalım.
Öncelikle herkes şunu aklına sokmalı. Bir kadının ne giydiği kimle gezdiği nerde hangi saatte olduğunun bir önemi yok!
Bir erkek gece üçte sokağa istediği gibi çıkabiliyorsa bir kadında çıkar. 'Çok eşitiz ya biz' deyipte kadın gece dışarı çıktığında OROSPU DİYEMEZSİNİZ!
Bir kadın şort giydi ise ya da dekolteli. Bir önemi yok. Bunu maalesef hepimiz yaşıyptuz. Kısa şort muu gşydin ooo hemen NAMUSSUZ!
Namus nedir?
Namus deyince akla ilk kadın geliyorsa bu saçmalığı kesin
Nerde gördünüz namusun tanımına baktığınızda 'kadının bakire olmaması bekaretini kaybetmiş olması' olaak gördünüz.
Namus; Toplum içinde onur ve ahlak kurallarına sıkı sıkıya bağlılık.
Doğruluk, dürüstlük, erdemlilik, ahlaklılık.
Namusun tanımı budur! Kadının bekareti namus değildir.
Ahlak deyince akla ilk kadın gelmez!
Ne sanıyorsunuz ya siz kadınları?
Kadın bakire değil diye adam öldürüyor!
Başka biriyle birlikte olmasın diye tecavüz ediyor. Kızın ailesi de namusumuz şötle olmasın diyo evlendiriyor kızı!
Şaka mısınız siz ya? Demek istiyorum ama gerçek!
Sizin o kızlık zarı dediğiniz aptal bir kan gelirse namuslu dediğiniz şey o kavram değil.
Kızlık zarı namus değil. Bunu belirlemez.
Lütfen okuyun..
Bakire misin? O zaman namuslu bir malsın!Bakire değil misin? Orospunun fahişenin tekisin!
Bizim sağlığımız için olan şey NAMUS DEĞİL!
Doğal bir istektir karşında ki insanın bakire olmasını istemek. Ama sen asla ama geçnişisinde kimle birlikte olup olmadığına bakamazsın!
Sanane ya bir kere!
SANANE!
Ha bir de tabii şu var. Burda kastettiğim her erkek değil. O konuyada geleceğim tabii ki.
Bazı erkekler karşısındaki kadının bakire olmasını istemesinin sebebi cinsel performansının kıyaslanmamasıbı istemek!
Ya da 'oo ilk ben oldum' gurur duy amk!
NAMUS BEYİNDEDİR BACAK ARASINDA DEĞİLDİR!
..
Gelelim erkeklere.
Maalesef erkeklerde bu psikolojik şiddete çok ama çokk maruz kalıyot.
Hani diyorlar kadın dediğin şöyle olur diye..
Erkek dediğin maaşı yüksek olur diyenle var ya.
Bundan ne farkı kaldı?
Erkek evin direğidir!Evlenmeden erkeğin evi arabası olmalı!
Evin başısın sen herkesten güçlü ol!
Düğünü erkek tarafı yapar!
(Aynen sadece erkek evleniyor zaten.)
Erkek adam ağlar mı? Ağlamaz!
Bir de bu va ya. İnsan değil miyiz biz? Duyguşarımız yok mu? Erkeklerde AĞLAR
Erkek dediğin sakallı kaslı zengin evli arabalı olur!
Immm bundan sanane!
Evi geçindirmek onun sorumluluğu kadında yemeği yapacak!
Erkekler kırılmaz! Ne öyle karı gibi?!
Erkek adamsın gönlüm eğlence ister tek karıyla yapamazsın!
Bu ne ya? Kadın erkek eşitliği istiyorsak iki tarafada saygı duymalı ve bu aptal ön yargıları kaldırmalıyız.
Ev geçindirmek sadece erkeğin görevi değidlir. O evde iki kişi yaşanıyorsa ve çalışılıyor ise iki tarafta yardımcı olacak!
Erkek adam yemekte yapar ağlarda gülerde kassızda olur kılsızda olur.
ŞU APTAL ÖN YARGILARDAN KURTULUN!
Nasıl bir kadına yapılmasını istemediğiniz bir şey varsa bunu karşılıklı isteyin. Yani sadece kadın yapar ya da erkek yapar olmamalı.
..
Böyle bir bölümdü bu da.
Diğer bölümlerimiz ne ile ilgili olsun istersiniz? Neye değinelim?
Vote unutmayın.
Saygı ve sevgiyle kalın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYGI /Askıda
Non-FictionÖĞRENECEKSİNİZ SAYGI DUYMAYI. İNSANA İNSAN GİBİ DAVRANMAYI. Bu kitapta her kesimden insanlar karşılaşacaksınız. Dili dini etnik kökeni faklı olan. LGBT+ Bireyler ile, Homofobik birisi ile, Irkçı birisi ile, Ateist birisi ile, Alevisi, Kürt'ü, Femi...