Biz kadınlar, kız çocukları biz insanlar. Yaşamaya çalıştığımız bu dünyada bu Türkiye'de her şey çok güzel olsun isteriz. Mustafa Kemal Atatürk'ün, aziz şehitlerimizin biz kadınlar biz insanlar için güzel bir ülke kurmuş olmasına rağmen hiçbir yasa adalet içeriği adeta yozlaşmış bir halde.
Haklı olanları bir yere kapamış, sapıkları, katilleri, yozlaşmış pis insanları sokaklara bıraktık.
Bugün iki genç kız toprağa verildi. Bilen bilmeyenlere duyursun, bugün iki genç kız toprağa hayalleriyle beraber gömüldü. Bu ilk olmadığı gibi sonda olmadı hiç.
Niçin bu toplum bu acılara katlanmakla yükümlü.
Sorun devlet mi? Sorun biz insanlar mıyız bilmiyorum. Sorun adalet sistemi mi?
Dünyanın her yerinde kadınlar insanlar katlediliyor. Peki ya bizim uğruna canlar verilmiş topraklarımızda verilen canlar?
Dünyada çok savaş var, insanlar zulme ve işkenceye maruz kalıyor peki bizim ülkemiz?
Niçin bizim ülkemiz unutulmuş bir toplum. Niçin ses çıkartmak bu kadar acı verici.
Sonunda haksız adalet dahi olsa sesimizi kısmamamız gerekiyor, çünkü biz bu toplumda yaşamaya çalışan insanlarız.
Biz kadınlar aşık olmak sevilmek isteriz. Sevdiğimiz insanlar tarafından öldürülmek değil. Kız kardeşlerimizin vahşice kimisi sokakta tanıdığı kimisi tanımadığı pislikler yüzünden ölsün istemeyiz.
Biz İstanbul Sözleşmesi kadınları insanları çocukları korur deriz ama elimizden alırlar.
Bu ülkede çocuklar kaybolmasın ölmesin, bu ülkede bir kadın daha annesinin gözü önünde kafası kesilmiş halde vahşet içerisinde ölmesin.
Bu kadınları unutamayız çünkü unutursak sıra bize gelir.
Kız kardeşlerim, aşık olacağınız insanlara iyi bakın. Çok sevmek insanı kurtarmaz. Çünkü çok sevenler bile can aldılar. Sevgi adı altında edilen istismara kanmayın.
Özellikle de biz kafınlar güçlü olmaz zorundayız çünkü ataerkil bir toplumda büyümeye gelişmeye çalışıyoruz. Ölmek değil yaşamak istiyoruz.
Arkadaşlarımıza dahi dikkat etmek gerekiyor. Bu kız ya da erkek fark etmez. Size zarar veren -ki bu sadece fiziksel değil psikolojik olarakta- insanlardan uzak durun.
Yardım istemektrn çekinmeyin. Eğer birlik ve bir olurdak her şeyi başarabiliriz. Bu yozlaşmış toplumu bu adalet sistemini anca biz yenebiliriz.
Çünkü bizler ataerkillik içerisinde kendimizi yeşertecek tek kişiyiz.
Kendinize iyi bakın, sağlık ve saygıyla kalın.
Hepimiz güzel günlerde buluşalım..
İly🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYGI /Askıda
Kurgu OlmayanÖĞRENECEKSİNİZ SAYGI DUYMAYI. İNSANA İNSAN GİBİ DAVRANMAYI. Bu kitapta her kesimden insanlar karşılaşacaksınız. Dili dini etnik kökeni faklı olan. LGBT+ Bireyler ile, Homofobik birisi ile, Irkçı birisi ile, Ateist birisi ile, Alevisi, Kürt'ü, Femi...