☆sadece tek bölüm diye yargılamayın☆

150 12 13
                                    

Mha bakudeku


Katsuki bakugo'dan


Tekrardan lanet olası okula gidiyorum. Arkamı döndüm. Normalde lanet deku herzaman arkamda yürürdü. Peki şimdi nerdeydi. Hastamıyım ben! Neden o salak dekuyu düşünüyorum.


Belki onu sevdiğin içindir ha?


Ya bi git allah aşkına. Deku arkamda değil bence bu mükemmel.


Evet ilk kez kalbin durmadan okula gideceksin.


Her arkamda olduğunda kalbimin yerinden çıkmasına dayanamıyorum varmı?


Git işte okula


Ben nereye gidiyorum acaba. Lanet iç sesim bir işede karışmasa olmuyor Zaten

 Okula geldim. 

Neden olduğunu bilmediğim H şekilli binanın önüne. 

Kapıdan içeriye giriyorum. 

Deku gene o s^lük yarım kafa ile konuşuyor. 

Dekunun yanına gidiyorum ve elimde bir patlama yüzümde ise -istemsemde- o lanet gülüşüm var. 

LÂNET DEKU! Deku anında bana bakıyor;


Dk:katsuki napıyorsun!?!


Elimdeki patlama yavaşça azaldı.


Kt:bana katsuki dedin?


Dk:evet bu senin adın?


Dekunun boğazını elime aldım ve: NERDE O!?!?! 

Yanımızda duran yarı kafa beni durdurmaya çalışıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanımızda duran yarı kafa beni durdurmaya çalışıyordu. 

1A sınıfında olanlarda beni durdurmaya çalıştı ama biliyorum o benim dekum değil! 

Peki nerde o!?! Diğerlerinden kurtuldum ve dekuyu duvara ettim. 

Tabiki o benim deku değildi. Bunca yıl benim peşimden kacchan! Kacchan diye dolaşan dekum değildi. 

Katsuki ne yapıyorsun! 

Arkamdan aizawa sensei ve all might geldi. Bense dekunun boğazını bırakmıyordum. Asla bırakmam. 

Kendi dekumu alana kadar olmaz. Aizawa sensei ve all might zorla beni şu lanet sahte dakudan ayırdılar ve muhtemelen neresi olduğunu bilmediğim bir odaya götürdüler. 

All might özgünlüğünü dekuya verdiğinden artık dekunun benim dekum olmadığını anlarlardı. 

Sahte deku benimle odaya girdi ve yanımdaki sandalyeye oturdu. Ben ise deliydim. Ciddiyim deliydim. Lanet olası hocalar beni sandalyeye bağladılar. Cidden sorgulayacaklardı.

《Bakudeku》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin