bu bölüm biraz uzun ama geçmeyin, valla çok önemli şeyler oldu😣😣🧸Yeonjun fotoğrafı açtığı an gördüğü şey kalbinin hızlanmasına sebep oldu ve bu hızlanma hiç iyi değildi. Soobin'den bu kadarını beklememişti. Nasıl yapabilirdi bunu?
İçten içe mutlu olmak onu daha da rahatsız ediyordu. Nasıl mutlu olabilirdi böyle bir durumda. Hemen geçirdiği şoktan kurtulup, tuvalete gitti. Elini yüzünü iyice yıkadı. Gerçekten de bu fotoğraf onu ayağa kaldırmıştı.
Soobin'den dakikalarca yalvarması sonucu aldığı konum ile, hızlıca üstüne bir mont geçirip dışarıya çıktı. Kezâ daha fazla zaman kaybedemezdi. Her şeyi yakından görmeliydi.
•••
Girdiği sokağın ışıkları yanmıyordu. Bu yüzden çok korkmuştu. "Soobin" "Soobin" yüksek sesle bağırmasına rağmen asla geri cevap alamadı.
Fotoğraftaki mekanı aramaya başladı. Biraz gezindikten sonra çok benzer bir yer gördü ve o tarafa doğru ilerledi. Karanlıktan korkmasının yanı sıra oldukça kasvetli bir yer gibiydi.
Aslında Yeonjun evden çıkarken hava daha yeni kararma aşamasındaydı fakat burası şehir merkezine uzak olması yüzünden zar zor bulmuştu.
Parmak uçları ile, sanki ses çıkarsa ölecekmiş gibi yürürken, bir anda omzunda hissettiği eller ile irkildi. "Yeonjun"
"AAAAA CANAVAAR" şiddetli bir çığlığın ardından karşısında Soobin'i görünce rahatlamış hissetti. Elini kalbine koyup hâla atıyor mu diye kontrol etti.
"N-nerede" sesini giderek kısıyordu. "Joohyun nerede"
Soobin cevap vermek yerine Yeonjun ile ellerini kenetleyerek hızlı adımlarla yürümeye başladı.
Aslında o bu duruma baya şaşırmıştı. Yeonjun'un yine ağlayacağını hatta üzüleceğini düşünmüştü. Ama yüz ifadelerinden anlaşılır bir şekilde öyle olmadığı belliydi.Soobin, peşinden sürüklediği bedenin gözlerindeki 'kurtuldum' edasını gördüğünde bir kere daha teşekkür etti tanrıya. Onu mutlu eden kişi olduğu içindi bu teşekkür.
Sonunda sandalyede bayılmış şekilde yatan, elleri ve ayağı bağlı, hatta ağzında bant olan Joohyun'un yanına getirdi onu.
Yeonjun şaşkınlıkla bakmıştı. Fotoğraftakiler gerçekti. Zaten onun da içten içe istediği buydu.
Ama neden Soobin bunu yapmıştı ki? Onun için değerli miydi? Aslında Soobin'in doğası bu. İnsanları dövmek. Belki de bu sadece bir bahane olmuştur ona. Bedenini yanındaki oğlana çevirip hıçkırarak ağlamaya başladı. Ama bunun sebebi kesinlikle Joohyun'la alakalı değildi.
"Yeonjun neden ağlıyorsun. O bunu haketti" ellerini küçüğün beline atarak kendine çekti. Özgürlük gözyaşları mıydı bunlar, yoksa üzülmüş müydü? Yeonjun'a göre kesinlikle ikinci değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
femboy, yeonbin ✓
FanficSoobin, Yeonjun'un anonim olarak açtığı "femboyunuz" hesabını bulmuştu 180521