𝒌𝒓𝒆(𝒎) 𝒔𝒂𝒏𝒕𝒊

4.3K 259 548
                                    

şelam smut yazdım ay çiçeklerim😏✋🏻

•••

|Yeonjun|

Mesajlardan sonra biraz gerilmiştim ama uzun sürmedi. Hemen hızlı adımlarla odama koştum.

Geçenlerde Wheein unnie bize geldiğinde eteğine kahve döküldüğü için benim eşofmanlarımdan ödünç almıştı. Haliyle eteği bendeydi. Bende fırsatı değerlendirmek istedim.

Aslında benimde birsürü eteğim vardı tabiki. Ama unnie'min bu eteği aşırı hoşuma gitmişti. Kırmızı tonu çok güzeldi. Kesinlikle baştan çıkarıcı olmasıyla alakası yoktu.

Boy aynamın karşısına geçerek altımdakilerden kurtuldum. Geçen ay aldığım siyah file çorabımı geçirdikten sonra eteği de giydim. Kendimi gerçekten güzel hissetmiştim. Umarım sevgilimde öyle hisseder.

Sevgilim...

Üstüme ise siyah bir crop giyip, bel inceliğim belli olana kadar kıvırdım. Makyaj yaparsam abartı olacağını düşündüğümden üstümün kırışıklığını düzeltip aşağıya indim.

Son anda aklıma gelmesiyle hızla parfüm sıkarken kapının çalışıyla irkildim. Kalbim küt küt atmaya başladı. Aşk yapacaktık biz, sex değil. Bunun mutluluğu tüm vücudumun kasılmasına sebep oluyordu.

Tedirgin adımlarla kapıya yöneldim. Birazdan olacakların farkında olsamda heyecandan titriyordu tüm bedenim.

Kapıyı açtığım anda sırıtan yüzüne tanık oldum. Gülmek gerçekten çok yakışıyordu benim sevgilime. Hatta en çok benim sevgilime yakışıyordu. Aramızdakiler biraz hızlı gelişse de ben çok aşıktım. Çok, çok...

Elindeki poşeti yana bırakıp gözleri bacaklarıma yönelmiş ve irice açılmıştı. Bakışlarını bende odaklaması çok hoşuma gitmişti. Beğendiğini görebiliyordum.

İçeriye girdiği an kapıyı kapatmış, bileğimden sertçe tutup dönerek beni itmişti. Okulda olduğu gibi ellerini başımın iki yanına atarak kapıyla arasına almıştı.

Yüzüme yavaşça yaklaşırken, çenemden başlayarak burun hizama kadar yalamıştı.

Geri çekilmesine izin vermeden ellerimi göğsüne atmış, biraz parmak ucumdan yükselerek dudaklarına yapışmıştığımda bu kez şaşırmamış kalçamı sıkıp kucağına almıştı.

Arkasını dönüp odama doğru yürürken dudaklarımdan ayrılmıyordu. Gerçekten sevgilimin dudakları en güvende hissettiğim yerdi.
Yumuşacık dudaklarını sert hareketlerle benimle buluşturması, şahane bir tutku yaratıyordu içimde.

Odamın önüne geldiğinde tek elini kalçamdan çekip kapı kolunu açtıktan sonra yatağıma yavaş adımlarla ulaştığında bir anda kendimi yatakta buldum.

Bacaklarını iki yanıma atmış, dizlerinin üstünde tüm hakimiyetimi kendine almıştı. Üzerime eğilmiş, açıkta kalan göbeğime öpücükler kondurmuştu.

Gıdıklanıyordum ama bir yandan çok hoşuma gidiyordu. Herkesi baştan çıkarabilecek güzel dudaklarının bedenimde oluşu güzel bir his vermişti.

Kafasını kaldırıp yüzüme bakınca aldığım haz onu mutlu etmiş olacakki gülümseyip tekrar dudaklarıma geldi.

"Hazırsın değil mi bebeğim? Burda durabilirim"
beni gerçekten önemsediğini hissettiren ses tonu hayır dememe en büyük engeldi.

"Lütfen devam et sevgilim"

"O zaman burada bekle. Geliyorum"

Beni öylece bırakıp kapıdan çıktığında sabırsızlıkta onu beklemeye başladım.

femboy, yeonbin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin