Reggel az ébresztő hangjára keltem fel. Fogat mostam, megcsináltam a hajam, és kentem magamra egy kis sminket, majd felöltöztem.
Egy fekete farmert, és egy bordázott rövidujjast vettem fel.__________
Az első órám matek volt. Szokás szerint nem értettem belőle semmit, de már megszoktam. 20 perc telt el az órából, majd valaki kopogtatott, és nyílt az ajtó.
-Jó napot, elnézest a késésért.
-Semmi gond! Te vagy a cserediák, igaz?-érdeklődött a tanár
-Igen én lennék.
-Szuper! Kérlek mutatkozz be az osztálynak.
-Sziasztok! Aidan Gallagher vagyok, 17 éves. Van bármi kérdés még?-mosolyogta.
-Gallagher, Gallagher.. honnan ismerős nekem ez ennyire..?-merengtem magamban.
-Hova üljek le?-kérdezte a fiú.
-Öö...Klara mellé!-majd feltettem a kezem, hogy ide.
-Szia-suttogta nekem.
-Hali-viszonoztam.Szünetben
-Valami baj van? Zavar hogy ideültem?- kérdezte kissé aggódva.
-Jah! Nem, nem csak..
-Csak?-vonta fel a szemöldökét.
-Csak valahonnan nagyon ismerős nekem a neved, és nem tudom hogy hol hallhattam..
-Oh! Hát 9 éves korom óta színészkedek. Én játszottam a Nicky, Ricky, Dicky&Dawn című gyerek sorozatban Nicky-t, meg az Esernyő Akadémiában én játszom Ötöst.
-Jajj-nevettem el magam.-így már mindent értek-kuncogtam
-Hogy érted?-nevette el magát ő is.
-A húgom egyfolytában azt nézi te vagy a kedvence.
-Oh megtiszteltetés-majd még hangosabb nevetésben törtünk ki.
-Ma délután átjöhetnél hozzánk! Biztos nagyon örülne Emily!
-Ezer örömmel!-felelte vidáman.Na henluuu!🤍🍋 Szerintem már kezd valamennyire megjönni az ihlet!💕 Holnap szerintem több rész is lesz mert nem megyek suliba. ( De nem ígérek semmit mert még tanultom is kell ) Próbálok gyakrabban kirakni majd részeket😊 Holnap folyt. köv.<3
YOU ARE READING
A Cserediák || Aidan Gallagher ||
RomanceSzia! Klara Heaton vagyok. Az életem gyökeresen megváltozott mikor a bátyám híres lett..De most mégjobban a feje tetejére állt minden,amikor megismertem egy srácot.