6. rész🍋

121 10 0
                                    

-Köszönöm!-ölelt meg.
-Sziasztok! Ho..-szakította félbe Lauren a mondatát mikor meglátott minket, amint épp egymást öleljük.
-Öö izé nem! Csak szomorú voltam és Klara megölelt..hogy jobb kedvem legyen-mentegetőztem kínos mosollyal az arcomon.
-Szóval akkor ti nem?
-Nem!nem nem nem és neem!! De anya! Kimennél légyszives?-muttatom a szememmel az ajtó felé sürgető arckifejezéssel.
-Jó, jó de azért ezt itt hagyom-és ezzel a lendülettel letette a sütiket az asztalomra.
-Oké szia!!-vetettem oda neki.
Ismét kínos csend, majd mindketten röhögőgörcsöt kaptunk. Amikor kezdette enyhülni megkérdeztem:
-És mikor kezdődik a forgatás? Mármint mikorra kell odaérni?
-Nekem azt mondták hogy június 3. megyünk.
-Az jó leeesz! Már nagyon várom-majd egy puszit nyomtam az arcára amitől látszólag elpirult.
-Te?
-Mi az?-kérdezte rémülten
-Miért pirultál el? Hm?
-Nem pirultam el!!
-Hát jó..ha te mondod

Ugrunk az időben: június 1.

-Sziaa!-köszöntem mikor kinyitottam az ajtót a zöld szeműnek.
-Hali! Na össze vagy pakolva?
-Még jó!-vágtam rá
-Akkor go a talira!
-Rendben de várj egy kicsit.
-Ahhj te leány! Mire várjak?
-Csak egy pillanaaat!-kiabáltam a tükör előtt állva.-Oksii készen vagyok!
-Na szupi akkor menjünk.

Időt urgunk: a talin

-Sziasztok srácok, és a két hölgy!-köszönt Aidan a többeiknek.- Had mutassam be nektek Klara-t!
-Sziasztok! Klara vagyok!
-Én Eden!-ölelt meg egy göndör hajú körülbelül velem egy idős lány.-Ő itt Tj, Cameron hívjad csak nyugodtan Cam-nek, Eathen, Dante, és végül Blake, meg persze Aidan de gondolom ő már ismered.
-Sziaa!-köszönt mindenki egyhanúan, és néhányan meg is öleltek mellé.

Elmentünk kávézni, beszélgettünk és jobban megismertük egymást.

Másnap

-Szia anya! Tegnap előtt találkoztam Aidan-nal tudod..és azt kérdezte hogy lenne-e kedvem elmenni vele forgatásra. Egész nyáron..
-Persze menj csak, de hova is mentek pontosan?
-Hát izé..Torontoba.
-Oh hát jó! Mikor?
-Úgy tudom hogy holnap megyünk a reptérre.
-Rendben!-nyomott egy puszit a homlokomra anyukám (az anyukája volt kedves Orsi!🤣✋🏻)

Időt ugrunk megint: ✨a nagy nap✨

-Jó reggelt Kincsem! Csináltam neked gofrit!
-Áhww-ásítottam-Köszi anya!

Megettem, megmostam a fogamat, a hajamat egy kócos kontyba fogtam és felvettem egy szakadt farmer nadrágot egy fekete felsővel.

Hallottam hogy csengettek gyorsan lerohantam, és Aidan nyakába ugrottam.

-Sziaaa! Na megyünk?-néztem rá fülig ért mosollyal.
-Sziaa! Igen megyünk, de előtte gyere!
-Miért is?-kérdeztem tőle felvont szemöldökkel.
-A bőröndöd okoska!-nevette el magát.
-Oh tényleg-ütöttem a homlokomra.-Gyorsan felrohanok érte pillanat!
-Rendben!

-Szia anya!-öleltem meg szorosan.
-Szia Kicsim! Érezd magad jól, és minden hétvégén hívj!
-Rendben anya! Szeretlek!
-Én is!

Na heloou! Kissé nagyon fáradt vagyok🥴😂 de sebaj, itt a hatodik rész❤️a hibákért bocsi de tényleg hulla vagyok🥴

A Cserediák || Aidan Gallagher || Donde viven las historias. Descúbrelo ahora