Chapter 2

2K 160 198
                                    

Bölüm adı:Mesajlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm adı:Mesajlar.

Geceydi bir sebepten dolayı uyuyamadın. Uykun gelene kadar telefona bakmaya karar verdin. Sonra bilinmeyen bir numaranın sana mesaj attığını gördün. Merakına engel olamadın ve bakmaya karar verdin.

Bilinmeyen:Neden onunla konuşuyorsun Y/N?

Y/N:Sen kimsin?

Bilinmeyen:Önce soruma cevap ver!

Y/N:kimden bahsediyorsun?

Bilinmeyen:İzuku Midoriya.

Y/N:Ne demek istiyorsun? O benim arkadaşım. Şimdi sen kimsin?

Bilinmeyen:Kim olduğumu bilmene gerek yok. Yakında öğreneceksin. Onunla konuşmayı kes yoksa onun başına kötü bir şey gelecek. Gerçekten.

Y/N:Sen kimsin?!

Bilinmeyen:Sadece sana söylediklerimi dinle, ve çevrendekiler iyi olacak. Seni izlediğimi unutma prenses.

Son kısmı okuduğunda gözlerin büyüdü. Bu kim? Diye düşündün kendi kendine. Telefonu kapatıp odanın uzak bir köşesine koydun. 'Muhtemelen bir şaka felandır. Ya da ben saçma bir şeyler görüyorum biraz uyursam toparlanırım.' diye geçirdin içinden. Bunların hepsinin bir şaka olduğunu umdun...

Dün gece olanlardan sonra pek uyuyamadın ve uyandığında yorgundun. Aşağıya indin ve kahvaltı ettin. Daha sonra odana girip okul üniformanı giyindin. O olaydan sonra telefonunu kontrol etmeye karar verdin ve açtığında gözlerine inanamadın. Bu senin uyurken çekilmiş bir resmindi.

Bilinmeyen:(bir fotoğraf gönderdi.)
Uyırken çok tatlı gözüküyorsun bebeğim. Ah, ben kimi kandırıyorum sen her zaman tatlısın.

Telefona bakakaldın. Artık bunun bir şaka olmadığına inanmaya başlamıştın. Bu kimdi? Biraz sakinleştikten sonra U.A'ya doğru yürüdün. Seni takip eden var mı diye sağa sola baktın ama kimse yoktu. 3/A sınıfına girdiğinde herkese mehaba deyip sırana oturdun. Dersin ortasında kafanı sıraya doğru yasladın.

İzuku'nun bakış açısı
---------------------------------

Öğretmenin tahtaya yazdıklarını deftere geçiriyordum ve sonra Y/N'yi gördüm. Uyuyordu. Bu sabah yorgun gözüktüğü için iyi olup olmadığını sordum 'Ben iyiyim.'demişti ama belli ki yalan söylüyordu. Ders bittikten sonra Y/N' nin yanına gittim ve onu uyandırmaya çalıştım. Sonra yavaşça gözlerini açtı ve uykulu bir sesle konuştu.

"N-ne oldu?"-Y/N

Biraz uykulu halini atlattıktan sonra derste uyuyakaldığını farkettin. İzuku endişeli bir şekilde konuşmaya başladı.

"İyi misin Y/N."-İzuku

'Ona neler olduğunu anlatamam. Ya bilinmeyen numara 3/A'dan biriyse. Neler olduğunu İzuku' ya söyleyemem. Ya İzuku benim yüzümden yaralanırsa veya başına daha kötü bir şey gelirse. Bunu istemiyorum. İzuku'nun güvende olduğunundan emin olmalıyım okuldan sonra doğruca evine gitmesini sağlamalıyım ama başka bir yandan benimde yalnız kalmam tehlikeli ya ben uyurken o kişi evime girerse. İzuku'ya söylemekten başka bir seçeneğim yoktu ama...'

"Oh, hiçbir şey."-Y/N

Hiçbir şey yokmuş gibi gülümsedin.

"Emin misin? Y/N ben senin arkadaşınım bana söyleyebilirsin."-İzuku

"İzuku bu gece senin evinde kalabilir miyim? Yanlış anlama garip nir şeyler oluyor ve korkarım ben evdeyken biri beni izliyor."-Y/N

Diğerleri duymasın diye İzuku'ya sessizce söyledin.

"NE?"-İzuku

"E-evet lütfen kimseye söyleme. Yani kalabilir miyim? Y-yapmak zorunda değilsin seni zorlamıyorum."-Y/N

"Tabiki kalabilirsin her şey yoluna girecek Y/N."-İzuku

İzuku bunu elini senin omzuna koyarak söyledi.

"Teşekkür ederim İzuku."-Y/N

Gün oldukça çabuk geçti ve şimdi İzuku ile onun evine yürüyordun.

"Yani onun 3/A'dan biri olduğunu mu düşünüyorsun?"-İzuku

"Senin adını ve benim adımı biliyordu bu yüzden sanırım evet."-Y/N

"Merak etme Y/N her şey yoluna girecek söz veriyorum."-İzuku

Sonra İzuku'nun evine gittik ve annesine kendimi tanıttım ve çok nazik biriydi. Yemek yedik ve İzuku'nun odasına gittik. Biz sohbet ederken telefonuna bir mesaj geldi. Bilinmeyen numaraydı.

"İzuku bilinmeyen numara y-yine mesaj attı."-Y/N

Mesajı istemesen bile açtın.

Bilinmeyen:ONUN EVİNE GİTTİĞİNE PİŞMAN OLACAKSIN BEBEĞİM.

Gerçekten korkmaya başladın bu da kimdi böyle. Hafiften titredin. İzuku elini omzuna koydu ve konuşmaya başladı.

"Korkmana gerek yok Y/N onu bulucağız ve neden bunları yaptığını öğreneceğiz."-İzuku

-Zaman atlama-

Hala zihinsel olarak yorgundun ve düzgün düşünemiyordun. Olanlardan hala korkuyordun ve İzuku'nun yatağında olduğunu ve onunda sandalyede uyuduğunu gördün. Hafta sonu olduğu için onu uyandırmadın. Hazırlanıp aşağı indin ve İzuku'nun annesini gördün.

"Gidiyor musun? Görüşürüz."-İnko

"Kalmama izin verdiğiniz için teşekkürler."-Y/N

"Sorun değil istediğin zaman gelebilirsin."-İnko

"Görüşürüz."-Y/N

Erken olduğundan sokakta pek fazla insan yoktu. Sonra yine bir mesaj gördün.

Bilinmeyen:Bebeğim seni bu kadar korkuttuğum için özür dilerim. Bu telafi edeceğim tamam mı?

Teladi edeceğim derken neyi kastediyordu?

Evet arkadaşlar yaşıyorum ölmedim.

Devam edecek...

Yandere Bakugou x Okuyucu [Ortaokul AU.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin