Chapter 4

1.4K 103 80
                                    

Bölüm adı:İlk gün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm adı:İlk gün.

Kalkmıştın Bakugou sana aşık olduğunu idda edip seni dün kaçırmıştı ama sana saatler 1 ay gibi geldi. Bakugou yanında yoktu odadaki saate bakıyorsun okul zamanı gelmişti. Kapı açıldı ve Bakugou odaya elinde bir tabakla girdi.

"Uyanmışsın sana yemek hazırladım krep seviyorsun değil mi?"-Bakugou

Cevap vermedin. Bakugou tabağı önüne koydu.

"Hadi ne bekliyorsun? Ye."-Bakugou

"İ-içinde zehir gibi bir şey olmadığını nasıl bileceğim?"-Y/N

Bakugou krepten bir parça aldı ve ağızına götürdü.

"Öncelikle seni zehirleyeceğimi de nereden çıkardın? Ve şüphelerini yok ettim şimdi ye."-Bakugou

Bakugou'nun sana olan bakışlarından rahatsız olduğunun için ağzına bir parça götürdün. Ve Bakugou sırıtmaya başladı.

"O çataldan ikimizde yediğimiz için dolaylı yoldan öpüşmüş oluyoruz biliyorsun."-Bakugou

Yüzün kıpkırmızı oldu. Resmen seni bakışları ile manipüle etti. Kekeleyerek konuştun.

"B-bunu b-bilerek yaptın değil mi?" - Y/N

"Bilmem.*kıkırdar.* Herneyse birazdan çıkmam lazım. İstediğin bir şey var mı? Okuldan sonra sana almamı istediğin bir şey falan."-Bakugou

Hayır anlamında başını salladın. Bakugou yanağına bir öpücük kondurarak odadan çıktı. Nedense kalbinde bir sızı hissettin. Sırf kaçmak için iyi rolü yapıyordun. Dur bir dakika onun kalbinin kırılacağından mı korktun? Hayır bu olamaz Bakugou, Kirishimayı öldürdü. Evet, buradan kaçtıktan sonra bunu kahramanlara ve polislere anlatacaksın ve hakettiğini bulacak. Sadece biraz daha rol yapman lazım. Sadece birazcık daha...

Evet arkadaşlar bu sene baya yoğun olacağım ben artık Lgs öğrencisiyim. Bu yüzden fazla aktif olamayacağım.

Devam edecek...

Yandere Bakugou x Okuyucu [Ortaokul AU.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin