Sidder Fast - 3

144 8 1
                                    

Kapitel 3


Der gik 2 uger siden jeg sidst var sammen med Eric. Han fulgte mig hjem efter alt det med trøjen og bh'en. Han var godt nok sød på det tidspunkt. Han plejede altid at være efter mig men lige den dag var han godt nok venlig overfor mig.

Jeg lå på min mave på sengen og tjekkede facebook. Jeg skulle lige til at rejse mig da jeg kom til at tænke på Eric igen og gik ind for at tjekke hans status og alt det.

Jeg var igang med at skimte igennem hans væg da jeg pludselig så.

"Eric, Tillykke med fødselsdagen!" - For 2 timer siden.

Fuck

"Jeg vidste ikke at det var Erics fødselsdag. Og så lige præcis i dag..."

"Hvad. Skal jeg gøre? Gå hjem til ham? Skrive til ham?

Jeg rejste mig fra sengen og tøj noget nyt og pænere tøj på. Jeg fladede mit hår og puttede noget naturligt men stadig kønt makeup på.

Jeg tog min lille håndtaske, tog mine yndlings sommersmogen på og skyndte mig ud af huset.

Eric boede ikke så langt væk fra mig. Jeg tror også det var derfor han gad at følge mig hjem. Altså fordi der ikke er lang afstand fra vores huse.

Jeg nåede hans vej. Gik ned af de forskellige huse før hans og nåede endelig til hans hus. Jeg stod der i nok 3-4 minutter og vidste ikke hvad jeg skulle gøre.

"Jeg kan fandme ikke! Hvorfor fanden skulle jeg overhovedet tage hjem til ham? Hvad fanden tænkte jeg dog? Hehe, jeg tager lige hjem til Eric bare for at sige tillykke? Fuck hvor er jeg dum!?"

Jeg skulle lige til at gå da en dør blev åbnet. Jeg vendte mig om mod hans hus igen og der stod Erics mor.

"Ej! Jamen dog, det er sgu Katrine! Søde skat kom da bare ind! Ville du sige Hej til Eric? Han er hjemme, du kan bare komme ind!"

"Årh, nej det er okay! Jeg gik bare en lille tur!" Sagde jeg og prøvede at overbevise hende

"Katrine, måske vidste du nok godt at det var Erics fødselsdag?" Stod hun spørgende.

Jeg nikkede.

"Vi holder en lille familie fest for ham i aften og vi har ikke rigtig inviteret nogen af hans venner så hvis du har lyst kan du godt komme! Det er ved 6 tiden og du må blive der så længe du har lyst til det!"

"Årh nej! Jeg tror ikke helt det er en god ide. Hvis han venner ikke engang er der så tror jeg ikke han vil synes det lige er så fedt hvis jeg er der...."

"Nej det er da helt fint! Men du bestemmer selv. Du kommer bare hvis du har lyst!" Sagde hans mor.

"Tak da! Hvis jeg får tid til det skal jeg nok komme forbi!" Sagde jeg og gik videre.

Da jeg var nået lidt længere væk fra huset og jeg følte at der ikke var nogen der kunne se mig sagde jeg "fuuuuck! Yeah! Oh yeah, oh yeah, oh yeah, oh yeah! Jeg er den eneste der får lov til at se Eric på hans fødselsdag!!" Imens jeg stod og dansede som en gal.

Jeg løb rundt om hjørnet ved vejen da jeg kom til at støde ind i en ret lav pige. Hun faldt desværre ned på jorden og jeg blev nødt til at hjælpe hende op. "Hov, det må du virkelig undskylde! Det er jeg ked af!" Sagde jeg og prøvede at børste lidt af skidtet væk fra hendes tøj.

"Det gør ikke noget!" Sagde hun med en meget lav piget stemme

Jeg blev overrasket over hvor nuttet hun egentlig så ud. Hun var virkelig petit og havde noget langt gyldent hår. I forhold til mig så hun meget mere uskyldig ud.

Jeg har jo leverpostejs farvet hår og grønne øjne. Leverpostejs farvet hår ligner jo bare noget virkelig beskidt hår og grønne øjne bliver jo set for at være en heks' øjne. Hvor fedt er det lige? Så står hun der med hendes gyldne engle hår og... Helt lyse himmelblå øjne. What the fuck, mand!

Vi gik videre hver vores vej. Jeg gik den vej jeg oprindelig skulle hen og hun gik imod den vej jeg kom fra.

Pludselig kunne jeg høre fortrin bag mig igen. En hånd tog fat om min ene arm. "Undskyld mig!" Sagde den lille piget stemme igen.

Jeg kiggede tilbage. Det var den samme lille pige igen. "Hvad er der?"

"Ved du hvor familien Jakobsen bor?"

'WTF. Hvad skal hun med Erics familie?' Tænkte jeg. "Undskyld de er nogle af mine bekendte... Hvad skal du med dem? Altså hvis jeg må spørge!"

"Det er fordi en af mine rigtig gode venner har fødselsdag i dag og hans familie har inviteret mig hjem til dem. Jeg kommer fra en anden by af og den er ret langt væk herfra så de har inviteret mig til at blive i en uge..." Sagde den lille pige.

"Årh okay..." 'Wtf' tænkte jeg igen... " jamen de bor lige rundt om det der hjørne og så over mod venstre!" Fortalte jeg hende.

"Ej, tak skal du have! Jeg ledte efter deres hjem i rigtig lang tid! Du er en rigtig stor hjælp. Tak!" Sagde hun. "Må du have en rigtig god dag!" Sagde hun og vendte sig om for at gå igen.


"Sådan en lille pige? Hvordan kan hun være venner med Eric? Hvem er hun virkelig?!"


~~~~~~~~~~~~~~~

Yaaaay! Har endelig fået skrevet et kapitel! Er i glade xD?

Men håber i kunne lide det, følg mig hvis i gider og skriv en kommentar hvis i behøver!

P.s. Husk at læse min nye engelske bog WTF! Vil virkelig blive glad hvis i gider <3

Alt for denne gang! Håber i har en god dag og byebye! <3

- HarumaMiuraFan <3<3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 24, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sidder FastWhere stories live. Discover now