Ajung la Dumnezeu , care tocmai se certa cu unul dintre îngeri săi . Acesta îl certa pe înger pentru că iertase un om. Îngerul era tânăr , nu știa ce avea să se întâmple defapt.
- De ce l-ai iertat ? Dacă odată o să mai faci greșeli dinăstea , vei fii închis și biciut ! Nu asta face un înger !
Spunea Dumnezeu , plin de nervi.
-Dar ce nu e bine în faptul că l-am iertat ? Acea persoană își ceruse scuze !
Spune îngerul trist.
-Taci! Spuse Dumnezeu , după ce îl pălmui pe bietul înger .
Când îngerul rămâne singur , mă duc să vorbesc cu el .
- De ce suporți toate astea ? De ce nu alegi să îi fi fidel lui Satan ? El nu se va comporta așa cu tine . Spun eu , ștergând cu palma lacrimile de pe fața îngerului.
-Satan ? Satan e rău . Spune îngerul oftând.
-Satan este chiar foarte bun , el îi ajută pe toți , acordă-mi o șansă și îți voi demonstra. Răspund eu zâmbind.
Îngerul acceptă , așa că merg cu el și il prezint lui satan .
-Bună ziua stăpâne , spun eu politios.
-Bună ziua dragul meu , răspunde satan zâmbind.
-El este un înger tânăr , el vrea să renunțe la Dumnezeu și să devină un demon . Spun eu , prezentându-l pe înger .
- Oh , desigur dragul meu. Azelo te va ajuta să renunți la Dumnezeu , tu ascultă-l și ai încredere în el . Spune satan , ciupindu-l de obraz pe îngerul posomorât , ce privea în jos.
Îl iau pe înger și merg cu el la lăcașul meu . Îi arăt ritualul de inițiere , pentru a putea deveni un satanist și alte câteva ritualuri , pentru a putea cere ajutorul demonilor atunci când are nevoie.
Acesta îmi urmează sfaturile , iar la final , trupul său devine mult mai frumos , chipul său înlăcrimat devine tot numai un zâmbet iar corpul său firav devine un corp frumos , ușor musculos .