Capitolul II - Iubirea lui Satan pentru toti oamenii

138 14 4
                                    

Îngerul îmi mulțumi și se întoarse la ceilalți îngeri , pentru a le spune și lor cum este defapt  satan, cu dorinta de a-i convinge si pe ei sa renunte la chinurile oferite lor de catre Dumnezeu.

Eu decid in acest timp sa vizitez un loc foarte frumos de pe pamant , un mic lac ce se afla in inima unei paduri din Slatina .

N-am mai vizitat acest loc de foarte mult timp , obisnuiam sa vin aici cand eram mic , linistetea si frumusetea peisajului de acolo ma lasa fara cuvinte de fiecare data ,dar cu toate astea , lacul pare neschimbat fata de cum era ultima data. Ajuns acolo , aud murmurul unui copil . Ma indrept spre el  si imi dau seama ca acesta defapt se ruga .

Off , ce copil naiv , urasc sa vad ca oamenii chiar cred ca Dumnezeu le va raspunde rugaciunilor lor , dar defapt ei nu realizeaza ca satan este cel care le ofera ajutorul si sprijinul de fiecare data , indiferent de greselile pe care ei le fac.

Ma asez langa el si ii soptesc usor " Dumnezeu e mort " .

Copilul speriat se uita in jur, fara sa isi dea seama de unde vine sunetul .

Ii soptesc si a doua oara " Dumnezeu e mort " .

Copilul infricosat intreaba :

-Si ce trebuie sa fac eu ?

Auzind asta ,ma prezint in fata tanarului copil ,  il invat pe acesta ritualul de initiere si alte cateva ritualuri de care va avea nevoie .

Acesta raspunde timid :

-Nu stiu ce sa spun.. Nu stiu ce sa aleg , sa am incredere in Dumnezeu sau in satan ..

Il sfatuiesc pe micul baiat cine este defapt Dumnezeu, care sunt minciunile acestuia si totodata cine este satan si cum il ajuta satan de fiecare data cand are nevoie iar in cele din urma , acesta alege sa devina un satanist , cunoscand de altfel si cateva ritualuri.

Copilul zambeste si pleaca spre casa , pentru a pune in aplicare cele invatate de la mine .

-Iti multumesc satan , ai facut inca o persoana fericita . Spun eu zambind.

Demon printre ingeriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum