2

30 9 3
                                    

Eve geldiğimden beri elimdeki rapora bakıyordum. Ne yani? Şimdi ben gerçekten de şizofren miydim? Komik değil mi? Hepiniz güldünüz. Biliyorum. Acınası bir haldeyim.

Duyduğum hıçkırık sesiyle yan tarafıma döndüm. Bu seungmin 'di.

Ona doğru dönüp beline sarıldığımda ağlamaya başlamıştı.

"Neden ağlıyorsun seungmin?"

"Jeongin. S-sen şimdi şizofren misin? Y-yani biz gerçek değil miyiz? Senin hayali olarak arkadaşın mıyız biz?"

"Evet seungmin. Ben şizofrenim. Evet gerçek değilsiniz. Ve evet siz b-benim hayali arkadaşımsınız."

"A-ama iyileşme jeongin. Lütfen iyileşme. E-eğer iyileşirsen biz  kayboluruz. Ben seni özlerim ki jeongin. İyileşme yang."

Olduğum yerde yükselip saçlarını okşadım. Biraz da olsa sakinleştiğinde uyuduğunu fark ettim. Duyduğum küçük sesler ile odaya doğru baktım. 6 kişi sevimli bir şekilde seungmin ve bana bakıyordu.

Size arkadaşlarımı tanıtmadım değil mi? Öyleyse hemen başlıyorum.

Sarı ve uzun saçlı olan hwang hyunjin. Bana çok iyi bir şekilde bakıyor. Kendimi onun yanında huzurlu hissediyorum. Ve aramızda kalsın ama ilk zamanlar ondan hoşlanıyordum. Neyse.

Kırmızı saçlı ve gerçekten güzel olan lee felix. O avusturalyalı. Chan hyung gibi. Felix çok iyi bir aşcı. Onun yanında aç kalmanız imkansız. Özellikle de kurabiye yaptığı zaman.

Chan hyung... Babamız ve annemiz gibidir. Bize çok iyi bakar. Aslında bu zamana kadar bize o baktı diyebilirim. Onunla olduğunuz zaman zamanın nasıl geçtiğini anlamazsınız.

En kısa boylumuz. Changbin hyung. Ama o ona bunu söylediğimi bilmesin olur mu? Üzülür sonra. Boyuyla ilgili şaka yapmanızdan son derece nefret eder. Onu rapi ile övmelisiniz. İşte o zaman changbin hyungun en yakını olursunuz.

Jisung hyung. Aslında o benden sadece bir yaş büyük ama beni hep hyung demem için tehdit ediyor. Onu görürseniz bir sincaba benzediğini düşünmeden edemezsiniz. O yüzden onu sincap diye çağırırız.

Minho hyung. Sadece han jisung 'a aşık. Han jisung için yaşıyor ve han jisung için ölebilir. Evet. Minho hyung hakkında başka birşey söyleyemeyiz. Onun için sadece han jisung....


________________________
Uh... Bölüm çok geç geldiği için özür dilerim.

Nasıl gidiyor bakalım?

Bölüm hakkında düşüncelerinizi yazabilir misiniz.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn.

Diğer ficlerime de göz atarsanız mutlu olurum.

Loser (Hyunin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin