ᴅᴇʙɪᴅᴏ ᴀ ᴜɴ ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴀʀɪᴏ ʜᴀᴛᴇʀ ᴠᴇɴɢᴏ ᴀ ᴀᴄʟᴀʀᴀʀ ᴄɪᴇʀᴛᴀꜱ ᴄᴏꜱᴀꜱ:
• ꜱɪ ᴇꜱ Qᴜᴇ ᴠᴀɴ ᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴄʀɪᴛɪᴄᴀ, ᴘʟɪꜱ Qᴜᴇ ꜱᴇᴀ ᴄᴏɴꜱᴛʀᴜᴄᴛɪᴠᴀ, ᴅᴇ ᴏᴛʀᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ꜱᴇʀᴀ ʙᴏʀʀᴀᴅᴏ.
•ᴇɴ ᴏᴛʀᴀ ᴄɪʀᴄᴜɴꜱᴛᴀɴᴄɪᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴍᴇ ʜᴜʙɪᴇʀᴀ ᴘʀᴇɴᴅɪᴅᴏ ᴀʟ ʙᴀʀᴅᴏ. ᴘᴇʀᴏ ʟᴏ ᴠᴇᴏ ɪɴᴇᴄᴇꜱᴀʀɪᴏ ʏᴀ Qᴜᴇ ᴇɴᴛɪᴇɴᴅᴏ Qᴜᴇ ᴇʀᴀ ꜱᴏʟᴏ ᴜɴ ɴɪÑᴏ ɪɢɴᴏʀᴀɴᴛᴇ ᴇ ɪɴᴏᴄᴇɴᴛᴇ Qᴜᴇ ᴛᴏᴅᴀᴠÍᴀ ɴᴏ ᴄᴏɴᴏᴄᴇ ᴍᴜᴄʜᴀꜱ ᴄᴏꜱᴀꜱ ꜱᴏʙʀᴇ ᴇꜱᴛᴇ ᴍᴜɴᴅᴏ. ᴀᴅᴇᴍÁꜱ ᴅᴇ Qᴜᴇ ʜᴏʏ ᴇɴ ɢᴇɴᴇʀᴀʟ, ᴇꜱᴛᴏʏ ᴍᴜʏ ᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇᴍᴘᴇᴢᴀʀ ʙᴀʀᴅᴏ.
•ᴇꜱᴛᴏ ɴᴏ ᴇꜱ ʜᴀᴛᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴇʟ, ɴɪ ɴᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴇꜱᴛɪʟᴏ, ꜱɪɴᴏ ʏᴀ ʜᴀʙʀɪᴀ ᴅᴀᴅᴏ ꜱᴜ ᴜꜱᴜᴀʀɪᴏ ʏ ᴄᴏꜱᴀꜱ ᴀꜱɪ. ᴇꜱ ᴜɴᴀ ᴀᴄʟᴀʀᴀᴄɪÓɴ! ᴘᴀʀᴀ ʟᴏꜱ ᴘʀᴏxɪᴍᴏꜱ ʟᴇᴄᴛᴏʀᴇꜱ Qᴜᴇ ᴛᴇɴɢᴀɴ ᴀʟɢᴜɴ ᴘᴇɴꜱᴀᴍɪᴇɴᴛᴏ ꜱɪᴍɪʟᴀʀ ᴀʟ ᴅᴇ ᴇʟ.
•ꜱɪ ʜᴀʏ ᴀʟɢᴏ Qᴜᴇ ʟᴇꜱ ɪɴQᴜɪᴇᴛᴀ ᴏ ɪɴᴄᴏᴍᴏᴅᴇ ᴅᴇ ᴇꜱᴛᴇ ʟɪʙʀᴏ, ʟᴇꜱ ʀᴇᴄᴏᴍɪᴇɴᴅᴏ ᴅᴇᴄɪʀᴍᴇʟᴏ ᴅᴇ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴄᴏɴꜱᴛʀᴜᴄᴛᴜᴄᴛɪᴠᴀ, ʏ ʟɪꜱᴛᴏ! ᴄᴏɴ ᴍᴜᴄʜᴏ ɢᴜꜱᴛᴏ ᴘᴏᴅᴇᴍᴏꜱ ᴅᴇʙᴀᴛɪʀ ʏ/ᴏ ʀᴇꜱᴘᴏɴᴅᴇʀɴᴏꜱ ᴄᴏɴ ɴᴜᴇꜱᴛʀᴏꜱ ᴄᴏɴᴏᴄɪᴍɪᴇɴᴛᴏꜱ, ɴᴏ ᴛᴇɴɢᴏ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ ᴇɴ ᴇꜱᴏ. ᴏ ꜱɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ, ɴᴏ ʟᴏ ʟᴇᴀɴ ʏ ɪɢɴᴏʀᴇɴ.
•ɴᴏ ᴇꜱᴛᴏʏ ᴅɪꜰᴜɴᴅɪᴇɴᴅᴏ ᴛᴇᴍᴀꜱ ᴅᴇ ᴠɪᴏʟᴀᴄɪᴏɴᴇꜱ, ᴏ ᴅᴇ ᴘᴇᴅᴏꜰɪʟɪᴀ, ᴇᴛᴄ. ᴄᴏꜱᴀ Qᴜᴇ ꜱɪ ʟᴇꜱ ᴅᴇʙᴇʀɪᴀ ᴅᴀʀ ᴀꜱᴄᴏ. ᴘᴇᴏʀ ᴇꜱ ʟᴀ ᴅᴇᴇᴘ ᴡᴇʙ (ꜱɪ ɴᴏ ʟᴏ ᴄᴏɴᴏᴄᴇɴ ɴᴏ ʟᴏ ʙᴜꜱQᴜᴇɴ ɴɪ ɴᴀᴅᴀ ꜱᴇ ᴠᴀɴ ᴀ ᴛʀᴀᴜᴍᴀʀ ꜱɪ ꜱᴏɴ ꜱᴇɴꜱɪʙʟᴇꜱ) ᴇꜱᴛᴏ ɴᴏ ᴅᴀ ᴀꜱᴄᴏ. ᴇꜱᴛᴏ ᴇꜱ ᴜɴ ꜰᴇᴛɪᴄʜᴇ. ᴅᴇʙᴇɴ ᴀᴘʀᴇɴᴅᴇɴ ᴀ ʀᴇꜱᴘᴇᴛᴀʀ ɢᴜꜱᴛᴏꜱ ʏ ᴏᴘɪɴɪᴏɴᴇꜱ.
•ʜᴀʏ ᴘᴇʀꜱᴏɴᴀꜱ ᴀ ʟᴀꜱ Qᴜᴇ ʟᴇ ɢᴜꜱᴛᴀ ᴛᴀᴍʙɪÉɴ, ᴛᴏᴅᴏ ᴅᴇʙᴇ ʀᴇᴀʟɪᴢᴀʀꜱᴇ ᴅᴇ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴄᴏɴꜱᴇɴꜱᴜᴀᴅᴀ. ɴᴏ ᴇꜱᴛᴏʏ ᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏ: ꜱɪɪɪ ᴀᴛᴇᴍᴏꜱ ᴀ ʟᴏꜱ ʜᴏᴍʙʀᴇꜱ ʏ ᴠɪᴏʟᴇᴍᴏꜱʟᴏꜱ ꜱɪɴ ꜱᴜ ᴄᴏɴꜱᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏ!! ɴᴏ!. ʜᴀʏ ᴄʜɪᴄᴏꜱ ᴀ ʟᴏꜱ Qᴜᴇ ʟᴇꜱ ɢᴜꜱᴛᴀ ᴇꜱᴛᴇ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ ᴄᴏꜱᴀꜱ, ᴇꜱᴛᴇ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ ꜰᴇᴛɪᴄʜᴇꜱ. ʀᴇʟᴀx, ɴᴏ ꜱᴇ ᴀꜱᴜꜱᴛᴇɴ.
¿ ᴘᴇʀᴏ ʏ ᴇɴᴛᴏɴᴄᴇꜱ ᴘᴏʀQᴜᴇ ɴᴏ ʀᴇꜱᴘᴇᴛᴀꜱ ʟᴀ ᴏᴘɪɴɪᴏɴ Qᴜᴇ ᴇʟ ᴅɪᴏ? ¿ ᴘᴏʀ Qᴜᴇ ʟᴏ ʙᴏʀʀᴀꜱᴛᴇ? ᴇꜱᴛᴇ ʟɪʙʀᴏ ᴇꜱ ᴘᴜʙʟɪᴄᴏ ᴄᴀᴅᴀ Qᴜɪᴇɴ ᴘᴜᴇᴅᴇ ꜱᴀʀ ꜱᴜ ᴏᴘɪɴɪᴏɴ.
ꜱɪ, ᴇꜱ ᴘᴜʙʟɪᴄᴏ, ᴘᴜᴇᴅᴇɴ ᴅᴀʀ ꜱᴜꜱ ᴏᴘɪɴɪᴏɴᴇꜱ ʏ ʟᴏ Qᴜᴇ ꜱᴇᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀꜱ ꜱᴇᴀ ᴄᴏɴꜱᴛʀᴜᴄᴛɪᴠᴀ. ᴅᴇ ᴏᴛʀᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ꜱᴇʀᴀ ʜᴀᴛᴇ ʏ ꜱᴏʟᴏ Qᴜᴇᴅᴀɴ ᴍᴀʟ ᴜꜱᴛᴇᴅᴇꜱ ᴀʟ ᴍᴏꜱᴛʀᴀʀ Qᴜᴇ ɴᴏ ᴛɪᴇɴᴇɴ ɴᴀᴅᴀ ᴍᴇᴊᴏʀ Qᴜᴇ ʜᴀᴄᴇʀ(?•ᴇɴᴛɪᴇɴᴅᴏ Qᴜᴇ ʜᴀʏᴀɴ ᴘᴇʀꜱᴏɴᴀꜱ Qᴜᴇ ɴᴏ ꜱᴇᴘᴀɴ ᴅᴇ ʟᴏ Qᴜᴇ ᴇꜱ ᴇʟ ꜰᴇᴍᴅᴏᴍ, ᴘᴏʀ ᴇꜱᴏ, ᴇꜱᴛᴇ ʟɪʙʀᴏ ʟᴏ ʜɪᴄᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪʀ ʟᴏ Qᴜᴇ ᴄᴏɴᴏᴢᴄᴏ ᴅᴇʟ ᴛᴇᴍᴀ, ʟᴏ Qᴜᴇ ᴄᴏɴᴏᴢᴄᴏ ᴅᴇʟ ʙᴅꜱᴍ ʏ ʟᴀꜱ ɪᴍᴀɢᴇɴᴇꜱ Qᴜᴇ ᴍᴇ ɢᴜꜱᴛᴀɴ.
ᴘꜱᴅ: ᴇꜱᴛᴀ ᴇꜱ ʟᴀ ᴘʀɪᴍᴇʀᴀ ʏ ᴜʟᴛɪᴍᴀ ᴠᴇᴢ Qᴜᴇ ᴀᴄʟᴀʀᴏ ᴇꜱᴛᴏ!!
ᴇɴᴄᴜᴇɴᴛʀᴏ ᴀʟᴘᴇᴅᴏ ᴘᴇʟᴇᴀʀ ʏ ʀᴇɢᴇɴᴇɢᴀʀ. ɪ ᴍᴇᴀɴ, ɴɪ Qᴜᴇ ꜰᴜᴇʀᴀɴ ᴘᴇʟᴇᴀꜱ ᴄᴀʀᴀ ᴀ ᴄᴀʀᴀ, ᴀ ᴇꜱᴏ ꜱɪ ᴍᴇ ᴘʀᴇɴᴅᴏ. ꜱɪɴᴏ ʟᴏ ᴠᴇᴏ ᴇꜱᴛᴜᴘɪᴅᴏ ʏᴀ Qᴜᴇ ᴄᴜᴀʟQᴜɪᴇʀᴀ ᴘᴜᴇᴅᴇ ʙᴀʀᴅᴇᴀʀ, ᴇᴛᴄ ᴇᴛᴄ ꜱᴏʟᴏ ᴀ ᴛʀᴀᴠᴇꜱ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴘᴀɴᴛᴀʟʟᴀ. ᴀ ʟᴀꜱ ᴘᴇʀꜱᴏɴᴀꜱ Qᴜᴇ ᴍᴇ ʀᴏᴍᴘᴀɴ ʟᴏꜱ ᴏᴠᴀʀɪᴏꜱ ꜱɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴠᴏʏ ᴀ ʙʟᴏQᴜᴇᴀʀʟᴀꜱ ʏ ʟɪꜱᴛᴏ. ʏᴏ ᴀ ꜱᴜ ᴇᴅᴀᴅ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴄᴀɢᴀɴᴅᴏᴍᴇ ᴅᴇ ᴍɪᴇᴅᴏ ʏ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ ɢᴀɴᴀꜱ ᴅᴇ ᴠᴏᴍɪᴛᴀʀ ᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴅᴏᴄ ᴛᴏᴘꜱ ᴊᴀᴊꜱᴊꜱ, ᴀᴍᴏ.
(ᴘᴇɴꜱᴀɴᴅᴏʟᴏ ʙɪᴇɴ ʟᴏ ᴠᴏʏ ᴀ ᴘᴏɴᴇʀ ᴀʟ ᴘʀɪɴᴄɪᴘɪᴏ ᴅᴇʟ ʟɪʙʀᴏ, ᴇꜱ ᴜɴᴀ ʙᴜᴇɴᴀ ᴀᴄʟᴀʀᴀᴄɪÓɴ.)ᴇᴅɪᴛ: lady-realG4life ꜱɪɢᴀɴᴍᴇ ᴀᴄᴀ, ꜱᴇɢᴜɴᴅᴀ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴘᴏʀQᴜᴇ ᴡᴀᴛᴛᴘᴀᴅ ʏᴀ ᴍᴇ ʙᴏʀʀᴏ ʟᴀ ʜɪꜱᴛᴏʀɪᴀ 3 ᴠᴇᴄᴇꜱ ʏ ᴍᴇ ᴀɴᴅᴀ ᴍᴀʟ (ɴᴏ ᴍᴇ ᴅᴇᴊᴀ ᴇɴᴛʀᴀʀ ᴀ ʟᴀ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ).
ESTÁS LEYENDO
ᴀʀᴛ
Fantasy• ꜰᴇᴍᴅᴏᴍ ᴀɴᴅ ɢᴇɴᴛʟᴇ ꜰᴇᴍᴅᴏᴍ • ᴅɪᴄᴄɪᴏɴᴀʀɪᴏ • ɪᴍᴀɢᴇɴᴇꜱ 🏅ɴ°1 ᴅᴇꜰɪᴄɪᴏɴᴇꜱ 23/5/21 hasta 9/12/23 🏅ɴ°1 ɢᴇɴᴛʟᴇ 25/5/21 y 10/2/2022 🏅ɴ°2 ᴅɪᴄᴄɪᴏɴᴀʀɪᴏ 24/5/21 y 7/2/2022 🏅ɴ°2 ʜᴀʀᴜᴋᴀᴡᴀ 10/2/2022 • ʜɪꜱᴛᴏʀɪᴀ 100% ᴏʀɪɢɪɴᴀʟ ʏ ᴍɪᴀ • ɴᴏ ꜱᴇ...