ʀᴇᴄᴏᴍᴇɴᴅᴀᴄɪᴏɴᴇꜱ:
-ᴇʟ ᴍᴀɴʜᴡᴀ, ꜱ ꜰʟᴏᴡᴇʀ.
ᴅᴇ ᴊɪɴᴍɪ. ᴇꜱ +18, ʜᴀʀᴇᴍ ʏ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ʀᴏᴍᴀɴᴄᴇ. ᴄᴏɴᴛɪᴇɴᴇ ʙᴅꜱᴍ, ꜰᴇᴍᴅᴏᴍ, ᴘᴇɢɢɪɴɢ, ꜱᴘᴀɴᴋɪɴɢ ʏ ᴅᴇꜱɴᴜᴅᴏꜱ.ʏᴇ-ᴇᴜɴ ᴇꜱ ᴜɴᴀ ꜰʟᴏʀɪꜱᴛᴀ ᴅᴇ 32 ᴀÑᴏꜱ ᴄᴏɴ ᴛᴇɴᴅᴇɴᴄɪᴀꜱ ꜱᴀᴅᴏᴍᴀꜱᴏQᴜɪꜱᴛᴀꜱ Qᴜᴇ ᴅᴇꜱᴘᴜÉꜱ ᴅᴇ ᴜɴ ɴᴇɢᴏᴄɪᴏ ꜰᴀʟʟɪᴅᴏ ʀᴇ ɢʀᴇꜱᴀ ᴀ ꜱᴜ ᴄɪᴜᴅᴀᴅ ɴᴀᴛᴀʟ. ᴇʟ ᴅɪᴀ ᴅᴇ ꜱᴜ ᴄᴜᴍᴘʟᴇᴀÑᴏꜱ ᴘᴀꜱᴀ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴄʜɪᴄᴏ Qᴜᴇ ᴀ ʟᴀ ᴍᴀÑᴀɴᴀ ꜱɪɢᴜɪᴇɴᴛᴇ ᴇꜱ ɪɴᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀʀ, ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ᴅᴇꜱᴇɴᴄᴀᴅᴇɴᴀʀÁ ᴜɴᴀ ꜱᴇʀɪᴇ ᴅᴇ ᴇᴠᴇɴᴛᴏꜱ ᴇɴ ʟᴏꜱ Qᴜᴇ ᴛᴇɴᴅʀÁ ᴇɴᴄᴜᴇɴᴛʀᴏꜱ ᴄᴏɴ ᴏᴛʀᴏꜱ ᴄʜɪᴄᴏꜱ. ¿ᴄᴜᴀʟ ᴅᴇ ᴇʟʟᴏꜱ ꜱᴇʀɪᴀ ᴇʟ Qᴜᴇ ᴘᴏᴅʀÁ ʟʟᴀᴍᴀʀʟᴀ ᴀᴍᴀ?
Link: http://lectortmo.com/library/manhwa/41941/s-flower
(Watkaka me borro la imagen)
-ᴇʟ ᴀɴɪᴍᴇ: ᴍᴍ!
ɴᴏ ᴇꜱ ᴜɴᴀ ᴛɪᴘɪᴄᴀ ᴄᴏᴍᴇᴅɪᴀ ʀᴏᴍᴀɴᴛɪᴄᴀ, ᴇʟ ᴘʀᴏᴛᴀɢᴏɴɪꜱᴛᴀ ᴇꜱ ᴜɴ ꜱᴀᴅᴏᴍᴀꜱᴏQᴜɪꜱᴛᴀ Qᴜᴇ ʙᴜꜱᴄᴀ ᴄᴜʀᴀʀ ᴅɪᴄʜᴏ ꜰᴇᴛɪᴄʜᴇ, ᴘᴇʀᴏ ᴀᴛʀᴀᴠᴇꜱᴀʀᴀ ᴜɴᴀ ꜱᴇʀɪᴇ ᴅᴇ ꜱɪᴛᴜᴀᴄɪᴏɴᴇꜱ ᴄᴏᴍɪᴄᴀꜱ ᴇɴ ꜱᴜ ɴᴜᴇᴠᴏ ᴄʟᴜʙ ᴇꜱᴄᴏʟᴀʀ Qᴜᴇ ʟᴇ ʜᴀʀᴀɴ ᴍᴜʏ ᴅɪꜰɪᴄɪʟ ᴄᴏɴꜱᴇɢᴜɪʀʟᴏ ʏᴀ Qᴜᴇ ᴇɴ ᴄɪᴇʀᴛᴀꜱ ᴏᴄᴀꜱɪᴏɴᴇꜱ ꜱᴜꜱ ᴄᴏᴍᴘᴀÑᴇʀᴀꜱ ʟᴏ ʜᴜᴍɪʟʟᴀɴ, ɢᴏʟᴘᴇᴀɴ, ᴇᴛᴄ.
-ᴍᴀɴɢᴀ ᴅᴇ ʀᴏᴍᴀɴᴄᴇ +18: ɪꜱ ɪᴛ ᴡʀᴏɴɢ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ᴅᴏɴᴇ ʙʏ ɢɪʀʟ? ᴅᴇ ɴᴇᴊɪɢᴀᴍᴇᴛᴀ.
ᴍɪꜱᴜᴋɪ ᴇꜱ ᴜɴᴀ ᴍᴜᴊᴇʀ ᴅᴇ 24 ᴀÑᴏꜱ Qᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴄʜɪᴄᴏ ᴘᴇʀꜰᴇᴄᴛᴏ. ꜱʜɪɴᴏᴍɪʏᴀ, ᴇꜱ ʟɪɴᴅᴏ, ᴀᴛᴇɴᴛᴏ ʏ ᴄᴀʀɪÑᴏꜱᴏ. ꜱɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ, ᴍɪᴛꜱᴜᴋɪ ᴛᴇᴍᴇ Qᴜᴇ ɴᴏ ᴘᴏᴅʀᴀɴ ꜱᴜᴇʀᴀʀ ᴇʟ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ Qᴜᴇ ʜᴀ ᴛᴇɴɪᴅᴏ ᴄᴏɴ ꜱᴜꜱ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴇꜱ ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀᴇꜱ: ᴏᴅɪᴀ ʟᴀ ᴍᴜᴇꜱᴛʀᴀꜱ ᴄᴀʀɪÑᴏꜱᴀꜱ ᴍᴀꜱᴄᴜʟɪɴᴀꜱ. ʜᴀꜱᴛᴀ Qᴜᴇ ᴇɴ ꜱᴜ ɴᴏᴄʜᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ꜱᴜᴄᴇᴅᴇ ᴀʟɢᴏ, ꜱʜɪɴᴏᴍɪʏᴀ ᴇꜱ ᴄᴀᴀᴢ ᴅᴇ ʀᴏᴍᴀʀ ᴇꜱᴇ ᴅɪᴄʜᴏꜱᴏ ʀᴏʟ "ᴍᴀꜱᴄᴜʟɪɴᴏ" ᴅᴇʟ ᴀᴄᴛɪᴠᴏ... ¿Qᴜᴇ ᴘᴀꜱᴀʀÁ ꜱɪ ᴇꜱᴛᴀ ᴠᴇᴢ ʟᴏ ᴛᴏᴍᴀ ᴇʟʟᴀ?
Link: http://lectortmo.com/library/manga/54694/is-it-wrong-to-get-done-by-a-girl
ESTÁS LEYENDO
ᴀʀᴛ
Fantasy• ꜰᴇᴍᴅᴏᴍ ᴀɴᴅ ɢᴇɴᴛʟᴇ ꜰᴇᴍᴅᴏᴍ • ᴅɪᴄᴄɪᴏɴᴀʀɪᴏ • ɪᴍᴀɢᴇɴᴇꜱ 🏅ɴ°1 ᴅᴇꜰɪᴄɪᴏɴᴇꜱ 23/5/21 hasta 9/12/23 🏅ɴ°1 ɢᴇɴᴛʟᴇ 25/5/21 y 10/2/2022 🏅ɴ°2 ᴅɪᴄᴄɪᴏɴᴀʀɪᴏ 24/5/21 y 7/2/2022 🏅ɴ°2 ʜᴀʀᴜᴋᴀᴡᴀ 10/2/2022 • ʜɪꜱᴛᴏʀɪᴀ 100% ᴏʀɪɢɪɴᴀʟ ʏ ᴍɪᴀ • ɴᴏ ꜱᴇ...