Lanetli Odanın Sırrı kitabının yazarı @ezgiaydiin ile bir röportaj yaptık.
-----
İlk önce kendini tanıtır mısın bizlere? Nelerden hoşlanırsın? Benim en çok merak ettiğim soruysa ileride ne okumayı düşünüyorsun?
Ben Ezgi . Kitap okumaktan çok yazmayı seviyorum. Bunun dışında sinemaya gitmekten ve müzik dinleyip söylemekten hoşlanıyorum. Aslında ilerde iç mimarlık okumayı düşünüyorum fakat yazmayı sevdiğim için iki üniversite okuyup yazar olamakta hayallerimden bir tanesi .
Peki hikayenle ilgili küçük bir tüyo verebilir misin? Çoğu yazar bu konuda katıdır ama yinede sormadan geçmek istemiyorum.
Çoğu yazar gibi bende biraz katıyım. Sadece şunu söyleyebilirim baş kahramanımızı daha büyük serüvenler bekliyor.
Bu küçük tüyo içün teşekkürler. Peki bu kurgu aklına nasıl geldi? Filmlerdeki gibi şıp diye mi yoksa geliştire geliştire bu kurguya mı ulaştın?
Sanırım bu kurgu , izlediğim filmlerden aklıma geldi . Daha sonra ise geliştire geliştire bu kitabın bölümlerine ulaştım .
Nerede oturuyorsun peki? En sevdiğin şehir, şarkıcı, yazar veya kitap var mı?Özellikle de kitabı merak ediyorum. Ne tür kitaplardan hoşlanırsın?
Mersin'de oturuyorum . Turkiyede en sevdiğim şehir İstanbul , bir Mersinli olarak Mersin' i seviyorum . Şarkıcı olarak belli birisi yok ama yazar olarak Agatha Christie ' ni söyleyebilirim.
Peki sevmediğin bir ders var mı veya en az sevdiğin?
Sosyal bilgiler ve tarih nefret ederim.
Benimle röportaj yaptığın için çok teşekkür ederim. Lanetli Odanın Sırrı kitabında başarılar dilerim :)
Rica ederim :)
-----
Okuduğunuz içün teşekkürler. Vote ve yorumlarını eksik etmeyin lütfen.
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Odanın Sırrı Kitabının Yazarıyla Röportaj
Non-FictionLanetli Odanın Sırrı kitabının yazarı @ezgiaydiin ile bir röportaj yaptık.