~Parę dni później ~
Pov Kubir
Szedłem właśnie do sklepu bo w domu zabrakło jedzenia . Jak zawsze lodówka świeciła pustkami była tylko do podziwiania . Eh , miałem właśnie przechodzić przez pasy ale na kogoś wpadłem .
K : O boże przepraszam za moją nie uwagę ale zamyśliłem się
??? : Nic się nie stało - za śmiała się z powodu mojej głupoty
K : A-amanda ?
A: Kuba ?
K : Jak ja cię dawno nie widziałem
A: Mogłam bym to samo powiedzieć
K : Co cię sprowadza w nad morskie strony ? ( Kubir jest u Tobiasza chodzi mieszka )
A : Na małych wakacjach jestem . A jak życie miłosne ?
K : Bardzo dobrze , chłopaka znalazłem ale właśnie do sklepu miałem wyjść
A : to ja nie przeszkadzam . Miłego dnia pa !!
K : Paa
Właśnie spotkałem moją przyjaciółkę z liceum , kiedyś to były czasy ( boże ja się czuje jak by to jakiś dziadek pisał ). Ale dobra miałem do sklepu iść a nie pieprzyć o sprawach związanych z przeszłością .
Po paru minutach wróciłem do domu na progu poczułem bardzo ładny zapach jedzenia . Wszedłem do kuchni i pierwsze co zobaczyłem był to Tobiasz a w ręce trzymał bukiet fioletowych tulipanów ( bo tak XD) . Zaniemówiłem
T: Proszę piękne tulipany dla mojej księżniczki - wręczył mi podarunek i zaprosił na romantyczną kolacje .
Było przepięknie tak jak nigdy . Była dopiero 20 postanowiliśmy zagrać z chłopakami w uhc . Tobiasz już planował jak nas pokona w następnym menchncie a my się z nim droczyliśmy . Właśnie tak minęły nam 4 godziny. Napierak i Busz musieli wcześniej kończyć więc poszli o 22 a my z Mikolsem i Tobiaszem jeszcze gadaliśmy . Ja i Tobiasz byliśmy w innych pokojach żeby było nas lepiej słychać i grać . Później ja poszedłem zrobić mi coś do jedzenia przy okazji Tobiemu . Postawiłem na tradycyjne tosty z serem i szynką .
Wszedłem do pokoju Tobiasza i położyłem mu ciepłe tosty na biurka a ja ułożyłem się wygodnie na łóżku . Jak widziałem mikols już poszedł a mój ukochany montował film .
T: A ty co mi będziesz łóżko brudzić ? - zapytał trochę wkurzony
K: Zawsze możesz zemną spać
T: Już wiadomo czumu tu przyszedłeś żebym z tobą spał
K: Nie zaprzeczam
T: To moja księżniczka może pójdzie się przebrać a ja tu dokończę - podszedłem do niego zobaczyć za około ile skończy gdy nagle poczułem jego usta na moim policzku - Masz a teraz już idź żeby nie było że będę cię musiał ja przebierać .
K: Bardzo kusząca propozycja
T: Jak tak chcesz to cię jeszcze wyrucham (przepraszam musiałam XD) - Stałem jak wryty w ziemię a Tobiasz zaczął się śmiać nie wytrzymałem i poszedłem do łazienki się przebrać. Po skończonym ogarnianiu się wyszedłem z toalety i nagle poczułem dotyk na swoich biodrach . Był to Tobiasz . Przyciągnął mnie do siebie i pocałował namiętnie w usta aż zabrakło mi tchu . podniósł mnie tak że byłem przodem do niego a nogi miałem owinięte o jego biodra . Chłopak poszedł zemną do mojego pokoju . Położył mnie na łózko i sam przytulił się do mnie . Głaskał mnie po głowie to takiego momentu aż zasnąłem .
*Rano*
Obudziłem się na Tobiaszu . Wplotłem swoją rękę w jego blond włosy i lekko je przeczesałem żeby go nie obudzić , pocałowałem go w usta i jak najostrożniej i najciszej zszedłem z niego żeby go nie obudzić . Wziąłem telefon i zacząłem robić śniadanie dla siebie . Po skończonym jedzenie wziąłem się za generalne porządki . Nie bałem się że obudzę Tobiasza bo mamy ściany dziwięko szczelne . Zacząłem od pokoju Tobiasza w którym jest mega burdel a w pościeli okruszki po moich tostach . Zobaczyłem że komputer jest włączony i ma odpalonego Messengera . Kusiło to jak nie wiem aż wreszcie moja ciekawość wzięła górę i zobaczyłem że pisał z nie jakim Danielem Nowackim . Było to o tym że muszę o czymś wiedzieć ale wiesz jak się ostatnio skończyło i że jestem w niebezpieczeństwie ? To nie ma sensu to wszystko jest tam tak że ten ktoś będzie mnie bardzo chcieć . Szczerze żałuje że to zobaczyłem . Szybko zamknąłem komputer i poszedłem do salonu , usiadłem i włączyłem telefon . Amanda do mnie napisała .
Amanda 10:30
Hej Kuba !! Znalazłam ciebie na Facebook i chciała bym się spotkać było by mi bardzo miło gdybyś się zgodził .
Kuba 12.54
Jasne może jutro dziś mam dużo sprzątania w domu
Amanda 12.56
Jasne do zobaczenia
Kuba 12.59
Pa
Wyłączyłem telefon i dokończyłem sprzątanie reszty domu . Jakoś w 1/4 sprzątania Tobiasz się obudził i później pomógł mi z resztą .
Hejka wszystkim sorka za przerwę moja wena poszła w góry niestety a ja jestem nad morzem więc za szybko nie przyjdzie ale za to postaram się robić trochę krótsze ale ciekawsze części
CZYTASZ
I really love you ... | tobiasz x kubir
AléatoireMiłość piękna ale zabójcza Odwzajemniona ale nie odczuwalna Serce czerwone wytrwałe ale złamałe