My story

46 1 1
                                    

Gecenin iğrençliğini yüzümde hissediyordum.kurumuş rimelimi ve yüzümü kurak toprak edasıyla kaplayan fondöteni söylemiyorum bile.zorla kalktım oturdum ,lan o ne ;he cansunun donuymuş ."ya kızım elli kere söyledim sana ortalığı bok etme diye be offff şu odayıda bi havalandıralım lan bu ne işşşt sana diyorum " . "Ya ada sabah sabah bi sus ta motorun soğusun " .aman valla ona laf yetiştiremem zaten o boktan partiye niye gittiysem .hayır 2 senedir platonik olduğum (bu arada öle böyle değil adamı sapık gibi takip ediyordum )adamı başka bi kızla görmekten sıkılmadımı bünyem bi anlamıyorum ki o piç batu yüzünden . "Ayy bu ne lan bari sifonu çek ayı " banyo yapıp saçımı topuz yaptıktan sonra , beyaz çantam ,ve converse ayakkabılarımı giydim bi tişört kot çıktım evden .annemlerin bana almak için 18 yıl para biriktirip sonunda aldığı benim kullanmaya kıyamadığım . mini coper imi açtım bindim .siz şimdi benden özet istiyceksiniz . Ben 22 yaşında psikoloji okuyan ada Ailem ingilterede ben tek yaşıyorum ailemin maddi durumu iyi sayılır şu ana kadar hep platonik oldum sevgili deneyimim sadece bi okere oldu o da sümüklünün tekiydi . Ya çocuğun hakkını yememek lazım iyi ,ve beni seviyorduj. saçlarım kızıl ay tamam bu kadar ayrıntıya gerek yok devam edicek olursak .arabayı çalıştırdım , gaza bastım.

Ay kzım ya yinemi ,sanaelli kere şu partilere gitme diyorum anlamıyorsun " .ya deniz tamam yeter kes artık ."ay tamam ya sanada dokunulmuyo he" .ay kuzum afedersin ya atarım sana değill. (Deniz en yakın kankam her zaman yanımda oldu kız zengin bende öyleyim . tabi çok mütevaziyim 😂.sosyete ama onu çok seviyorum ,siz diyceksinizki bu kadar popüler bir kız ın neden sevgilisi yok okulda bana aşık olan ve yavşayan çok çocuk var . Ama ben ısrarla ibne piç çağataya takıldım gidiyom."abi ben bi karar verdim o çocuk benim olucakkkkk " deniz hazır ol cool olma girişimine başladım "bu günden sonra her şey farklı olucak ... Bu günden sonra her şey değişeceK . Niye iki kere söylediysem . "Kalk kalk kalk "."ya dur nereye ." ALIŞVERİŞE " . Denizin gözleri büyüdü en sevdiği şeyi duyunca bi anda kalktı ve aşka gelip hesabı ödedi . bindik arabaya gidiyoruz . Yolda iki dilenci gördük , ikisinede 100 ₺ verdim .deniz şaşırdı ,"vaayyy ada hanım baya gaza geldiniz siz " gülümsedim öyle bi gaza bastım alışveriş merkezine geldik . "deniz kıyafetler içi çamaşırından başlar" dedi . karşı koymadım kolumdan tuttuğu gibi götürdü. tenimi acayip gösteren turkuaz sütyen ve takım aldım . artık tutummuş bilmemneymiş hiç takmam aq .daha sonra mac e girip makyaj malzemesi aldık kredi kartımın limiti bittiğine göre , cebimde kalan son 10 ₺ ile starbucks a girme vakti geldi caramel li frapuchino içtikten sonra .deniz de kalmaya karar verdim bu ginden sonra herşey değişecek ve o çocuk beni alamadığı için pişman olucaktı ....

KızılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin