Yeni ben

28 1 0
                                    

Okulla girerken bütün gözleri üzerimde hissediyordum . Savaşın da o mat siyah gözlerinin ucundan beni süzdüğünü hissediyordum . sınıfa girerken bu işin böyle olmayacağını , benim kendime bi sevgili bulup onu kıskandırmam gerektiği gerçeğiyle göz göze geldim şimdi seçim sevgili seçme . Basketboll kaptanı sarışın aras hmm fena değil en iyisi bir dahaki tenefüs sipor salonuna gitmeye karar verdim . bazen kendimi sorguluyorum been bumuyum diye ama kaybedicek bi şeyim yok bu iş böyle olur ancak . derse giriyordum deniz göz kırpıp yerine geçti . Hoca sözlü yapıyordu sıkıldım .zil sesiyle uyadım derste uyumuşum . giyinme odasına girdim taytımı ve üstümü giydim kapıyı açtığımda "wayy güzellik selam " dedi. "selam " jimlastik çalışmaya geldim . Biz çalışmaya başladık tam kedi hareketini yapıcam belimde iki tane el hissettim . ah lan adam üstüme düştü yalnışlıkla . kapıdan çağatay gidri bunu yapmam gerek ,ama yapamam ,hayır yaparım gaza gelmemlen adamı öpmem bir oldu . Yerde seken top sesleri duydum sanırım çağatay elindeki topunyere attı . sonra geldiğini sonra farkediyormuş gibi yapıp hemen onu ittim. "sen ne zaman geldin dedim " . " Ne önemi var " kapıyı sert çe kapıyıp çıktı .

ÇAĞATAYIN AĞZINDAN
Sikcam ben bu adamı . ya ama senin yüZünden çağatay kıza bok gibi davranırsa , olucağı budur . ağapap diyip soyunma odasına girdim . sinirliydim ya abi ben neden böyleyim ,adam gibi karşısına çıkıp söylemem gerekliydi ama ben bunu yapmadım . Üstüme bi siporcu atleti giydim ve kum torbosuna vurmaya başladım

SERENAY IN AĞZINDAN

Bunu yapmalıyım yüzleşme vakti . erkeklerin soyunma odasına girdim . oha amk çok yakışıklı terler akıyordu . ve kasları belliydi konuya yoğunlaş . arkadan kapıyı kilitledim , "benim ne hissettiğimi anladınmı dedim ". " Ne diyorsun sen " . " Ya ben her gün her saat aynı acıyı çekiyorum lan " dedim " sen kimsinki ben sana üzülücem " dedi . bi anda dudağına yapıştım ,belki bu anlamana yardımcı olur " dedim ve hızllıca odadn çıktım . lan ne yaptım ben . iki erkeklede öpüştün , annemlerin başına orospumu olucam , mal mal konuşmam ama şimdi iki kişi oldu ya işler boka sarıyoo ..

"Ya kızım tamam abartma evde nutella fabrikası oluştu tuvaletkağıdı dün tükendi şu depresiflikten bi kurtul artık hadi bebeyim " . " Ya deniz sen kimsin dedi yaaaa " ."ya tamam haklısın ama çözüm kendini tuvalete kapatmak olmamaz değilmi " .telefonumdan mesaj geldi "ya abla kusura bakma haber veremedim müsayetmisin diyemedim yarın ilk uçakla oraya geliyorum bizimkilerle tartıştık ta biraz öpüyorum seni mcx " . hayatta kötü şeyler olsaada iyi hatta süper şeylerde olabiliyor şu dünyada en sevdiğim kişi kardeşim defne , " süper ya ". kapıyı açınca deniz bi anda bana yaklaştı " berbat görünüyorum değil mi ?" Ya ne alakası var ada melek gibisin yine " . Ya neyse ben duşa giriyorum sen okula git . "eminmisin " ."eminim hadi bb "

ÇAĞATAYIN AĞZINDAN

" Benim ona bi şekilde yaklaşmam lazım ". yanımda en yakın arkadaşım berk vardı ."hee ona bok gibi davranarak yaklaşırsın sen yaklaşırsın " . "Lan sus zaten sinirlerim bozuk " . Tabi ya kaleyi içten fethetmek lazım anne ve babası yoksa arkadaş ,en iyi arkadaşı deniz ,ona ulaşırsam adaya da ulaşırım . "yine aklından ne geçiyor ?" . "Boşver " değip yemekhaneye gittim . Orda işte . patates püresi alıp onun yanına oturdum . "selam " cevap vermedi .bi planım var ve istesende istemesende bana yardım ediceksin ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KızılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin